Gjest angrendejente22 Skrevet 23. august 2005 #1 Del Skrevet 23. august 2005 Tema som dette har det sikkert vært tusen gangen, men men..jeg må fyre løs en gang til. Saken er at jeg har en elsker ( han er 48, jeg er 22) og han kom på besøk hos meg i dag tidlig. Det endet selvfølgelig med at vi knulla litt uten kondom, før vi satte på kondomen. Det var ikke særlig smart gjort, men gjort er gjort nå. Så nå lurer jeg på om jeg bør gjøre noe? DAgen idag vi hadde sex på, var tirsdags morgen. Og jeg fikk mensen tirsdag for ei uke siden. Så, jeg var akkurat på siste mens dag i går. Ut i fra teorien da..så skal ikke jeg ha eggløysing før 31 august ( om en uke) Ettersom det da er 14 dager siden første mensdag... Men..jeg blir jo nervøs eller bekymret. Skal ALDRI mer gjøre dette her!! sannsynligheten for å bli gravid er vel ikke til stedet? Er det ikke noen med god kunnskap som vet dette? Kan jeg bare slappe av? Det er kun graviditet som bekymrer meg. Elskeren min er 100% ren for sykdomssmitte ( han er gift, har så og si voksne barn, bla bla bla), så det står ikke om det. Men det blir siste gangen en pikk passerer mitt hull uten å være 100% trygt. Og det var han enig i da...Han tok endel av skylden. Men det skulle da faen bare mangle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Derrier Skrevet 23. august 2005 #2 Del Skrevet 23. august 2005 Har de ikke dagen derpå-piller på apoteket da? Kjapp deg på apoteket og få det unnagjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 23. august 2005 #3 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg ville nok bekymret meg for smitte av ymse om jeg var deg. Hva får deg til å tro at du er/har vært hans eneste elskerinne. Naiv innstilling, han er jo allerede utro mot sin kone, så hvorfor ikke mot deg? Jada, jeg vet at dette ble en avsporing. Poenget jeg skulle frem til er at du bør teste deg for kjønnssykdommer. Og om du er redd for graviditet er det ikke verre enn å ta en angrepille. Bedre det enn å håpe på det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nusta Skrevet 23. august 2005 #4 Del Skrevet 23. august 2005 Er vel sikkert ingen her som trenger å ødelegge det forholdet dere har. På sikt er det svært usannsynlig at det er levedyktig uansett. Gifte menn har en tendens til å velge sin kone den dagen han blir stilt ovenfor et valg. Men dere får "kose" dere i hemmelighet så lenge dere har samvittighet til det Og du skal ikke ta det for god fisk at det kun er deg han har seg med utenom sin kone.... Juger han for kona si, kan det jo godt hende han ikke er ærlig mot deg heller. Angrepille bør forøvrig tas raskest mulig etter "uhellet". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. august 2005 #5 Del Skrevet 23. august 2005 Angrepiller er jo det eneste du kan gjøre for å være sikker i forhold til om du er gravid - raskest mulig. Men er enig med de andre at du burde teste deg for kjønnsskydommer. For selv om han er gift og har voksne barn (hva nå enn det har med saken å gjøre) - så er han opplagt er av den utro "sorten" - er det vel urimelig at han kan ha vært bortom flere. (Og vi vet da vel ikke om mannen er bekymret - og om han har dratt og testet seg - som han jo burde gjøre - siden han sannsynligvis har sex med minst en annen partner enn trådstarter .. om ikke flere) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2005 #6 Del Skrevet 23. august 2005 kanskje hun startet tråden for å se hvor mange innlegg det ville ta før det hele eksploderte i en kaskade av fy-ord og moralprekener om hvor forferdelig hun er som har et forhold til en gift mann, istedet for å svare på det hun faktisk spør om... eller spør hun egentlig om noe i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 23. august 2005 #7 Del Skrevet 23. august 2005 Hehe, ja det kan du si. Kanskje innlegget burde ha vært noe i retning av dette:Vi knulla litt uten kondom, før vi satte på kondomen. Det var ikke særlig smart gjort, men gjort er gjort nå. Så nå lurer jeg på om jeg bør gjøre noe? DAgen idag vi hadde sex på, var tirsdags morgen. Og jeg fikk mensen tirsdag for ei uke siden. Så, jeg var akkurat på siste mens dag i går. Ut i fra teorien da..så skal ikke jeg ha eggløysing før 31 august ( om en uke) Ettersom det da er 14 dager siden første mensdag... Men..jeg blir jo nervøs eller bekymret. Skal ALDRI mer gjøre dette her!! sannsynligheten for å bli gravid er vel ikke til stedet? Er det ikke noen med god kunnskap som vet dette? Kan jeg bare slappe av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 25. august 2005 #8 Del Skrevet 25. august 2005 hvorfor er du så nervøs fordi han er voksen? er vel ikke veldig mye tryggere å ha sex med en på 22 enn en på 48? verken med tanke på å bli gravid, og ikke minst kjønnssykdommer. Angrepille og noen tester er nok løsningen. Og kondom neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. august 2005 #9 Del Skrevet 25. august 2005 Tråden er ryddet. Mie (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2005 #10 Del Skrevet 25. august 2005 . Elskeren min er 100% ren for sykdomssmitte ( han er gift, har så og si voksne barn, bla bla bla), så det står ikke om det. Tror du skal skaffe deg mere kunnskap ang sykdommer og smitte. Er ekteskapet virkelig garantien for å være frisk? Hva om han flere som deg? :grine2: :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2005 #11 Del Skrevet 26. august 2005 Et spørsmål til trådstarter: Hva er det du tenner på hos denne gubben på 48? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2005 #12 Del Skrevet 26. august 2005 Et spørsmål til trådstarter: Hva er det du tenner på hos denne gubben på 48? ← Av erfaring, så er man ikke gubbe når man er 48. Det er da de på det fineste. Er nok gubbe for en ungmø,men heldigvis ser det ut for at hun på 22 har oppdaget hva disse har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2005 #13 Del Skrevet 26. august 2005 Av erfaring, så er man ikke gubbe når man er 48. Det er da de på det fineste. Er nok gubbe for en ungmø,men heldigvis ser det ut for at hun på 22 har oppdaget hva disse har. ← Helt enig. Da synes jeg det er verre med en uerfaren barnerompe. Trådstarter: Ville ikke ha stolt for mye på at elskeren din er sykdomsfri selv om han er gift. Er mange som har trodd det og fått seg en saftig overraskelse på neste GU. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 26. august 2005 #14 Del Skrevet 26. august 2005 kanskje hun startet tråden for å se hvor mange innlegg det ville ta før det hele eksploderte i en kaskade av fy-ord og moralprekener om hvor forferdelig hun er som har et forhold til en gift mann, istedet for å svare på det hun faktisk spør om... eller spør hun egentlig om noe i det hele tatt? ← Ikke sant. Jeg ser ikke så mange her som klarer å holde seg til tema!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 2. september 2005 #15 Del Skrevet 2. september 2005 Det går nok bra, neste gang kan du spørr om han vil prøve analen din, så trenger du ikke tenke på graviditet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2005 #16 Del Skrevet 22. september 2005 Ikke sant. Jeg ser ikke så mange her som klarer å holde seg til tema!!!! ← Er ikke så rart hvis folk reagerer på en slik ekstrem egoisme. Når folk KUN bryr seg om egen graviditet eller ikke, mens de er med på å gi et helvete (dersom de får vite det) for kona og barna til denne drittsekken, SKAL man reagere. Da gir jeg blaffen i hva hun spurte om i utgangspunktet. Utroskap sårer den uskyldige part så utrolig mye mer enn mange kan tenke seg, hvis de ikke har opplevd det. Så fremt trådstarter ikke bare har funnet opp alt sammen, syns jeg hun skal gå i seg selv og prøve å sette seg i f.eks. kona sitt sted. Håper hun ikke er gravid, da jeg mener et barn bør ha en mamma som har litt større evne til empati for andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå