Kittykat Skrevet 7. mars 2021 #1 Skrevet 7. mars 2021 Siden Torsdag har jeg hatt problemer med å logge inn på kontoen min på Disney+. Jeg får opp feilkode 42 på dataen (nettleser) og feilkode 83 på mobil. Har selvsagt vært i kontakt med dem og forklart problemet. De kom med noen tips som jeg har prøvd og den ene jeg snakket med tok mye informasjon fra meg fordi de har opplevd trøbbel med det som jeg har problemer med nå. Dette problemet oppstod når jeg skulle fornye abonnementet. Litt irriterendes, men jeg må jo bare vente til problemet er løst fra deres side, men jeg bare lurer på om det er andre som har problemer med å logge inn?
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #2 Skrevet 7. mars 2021 Nope.. Kommer inn via appen og nettleseren. Anonymkode: 96014...e64
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #3 Skrevet 7. mars 2021 Kanskje du skal ta kontakt med Disney+ Anonymkode: 20a89...fe6
Kittykat Skrevet 7. mars 2021 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Kanskje du skal ta kontakt med Disney+ Anonymkode: 20a89...fe6 Har da gjort det 😉 Bare lurte på om andre hadde problemer med innlogging også.
Matas Skrevet 7. mars 2021 #5 Skrevet 7. mars 2021 Jeg har årsabonnement, men har null problemer med appen i hvert fall. Brukte den senest i går, og vet at et par stykker til i familien gjorde det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå