Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som er i uke 40 (eller lengre) som er dritt lei av å være gravid? 😅 Er så utålmodig og vil ha han ut nå med en gang!

Anonymkode: cc688...bb6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Flere som er i uke 40 (eller lengre) som er dritt lei av å være gravid? 😅 Er så utålmodig og vil ha han ut nå med en gang!

Jepp!! Har det helt vanvittig ubehagelig. Hvert minutt er pining nå! Gråter seriøst litt hver morgen når jeg skjønner at det ikke ble fødsel enda en dag 😭

Anonymkode: 05719...30d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jepp!! Har det helt vanvittig ubehagelig. Hvert minutt er pining nå! Gråter seriøst litt hver morgen når jeg skjønner at det ikke ble fødsel enda en dag 😭

Føler med deg! 🥲 Har prøvd alt mulig av kjerringråd, men nope! Ingenting funker. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Føler med deg! 🥲 Har prøvd alt mulig av kjerringråd, men nope! Ingenting funker. 

Ingen tegn på at det skal starte her heller, blir så frustrert! Igjen slimpropp eller tegningsbløding😓 Har kynnere og menssmerter, men det har jeg hatt i én måned, så regner ikke med at det skjer noe. Blir gal! 

• Liker 1
Skrevet

🙋‍♀️

Ikke vær frustrerte for manglende tegn, det har ingenting å si! Min forrige fødsel startet med et pang, hadde ikke hatt noen tegn på forhånd. 

Vi får smøre oss med tålmodighet! Jeg syns det går bra ila dagen. Men når jeg legger meg hender det at jeg gråter en skvett fordi jeg er så sliten i kroppen. Vanskelig å ikke skulle være den mammaen man ønsker for eldste på to, så når kvelden kommer er jeg helt skutt!

Så må vi huske at (selvom jeg tenker sånn selv også!!) at bare fordi fødselen ikke starter ila natten, så utelukker ikke det fødsel den dagen 😁

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Mumsa skrev (2 minutter siden):

🙋‍♀️

Ikke vær frustrerte for manglende tegn, det har ingenting å si! Min forrige fødsel startet med et pang, hadde ikke hatt noen tegn på forhånd. 

Vi får smøre oss med tålmodighet! Jeg syns det går bra ila dagen. Men når jeg legger meg hender det at jeg gråter en skvett fordi jeg er så sliten i kroppen. Vanskelig å ikke skulle være den mammaen man ønsker for eldste på to, så når kvelden kommer er jeg helt skutt!

Så må vi huske at (selvom jeg tenker sånn selv også!!) at bare fordi fødselen ikke starter ila natten, så utelukker ikke det fødsel den dagen 😁

Takk for oppmuntring, trengte det nå 🥲 Gråter gjerne en skvett på kvelden jeg også, når alt verker og jeg ikke finner en eneste behagelig stilling å ligge i. Utelukkende pga disse siste få ukene, så er jeg ganske sikker på at dette barnet blir enebarn. Kroppen min har taklet innspurten så innmari dårlig at jeg nesten føler meg deprimert 😭 Håper virkelig det setter i gang her snart! 

Lykke til med de kommende dagene til dere andre som venter 🥰

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for oppmuntring, trengte det nå 🥲 Gråter gjerne en skvett på kvelden jeg også, når alt verker og jeg ikke finner en eneste behagelig stilling å ligge i. Utelukkende pga disse siste få ukene, så er jeg ganske sikker på at dette barnet blir enebarn. Kroppen min har taklet innspurten så innmari dårlig at jeg nesten føler meg deprimert 😭 Håper virkelig det setter i gang her snart! 

Lykke til med de kommende dagene til dere andre som venter 🥰

Det høres kanskje rart ut, men du kommer til å glemme det 💕😁 Heldigvis...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Mumsa skrev (Akkurat nå):

Det høres kanskje rart ut, men du kommer til å glemme det 💕😁 Heldigvis...

Håper det, tror mannen begynner å bli veldig stressa for at dette blir den eneste 😁 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, Mumsa said:

🙋‍♀️

❤️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har termin i morgen, og jeg er så dausliten. Jeg har dritvondt i korsryggen og rumpa og det kommer lyder hver gang jeg reiser meg. Hadde på følelsen han skulle komme før, but Nooo, nå forbereder jeg meg på å bli igangsatt om to uker, enten med revnet fra foran til bak, eller med keisersnitt fordi han ikke vil ut 🙃 første barnet kom på termin. Er nok ikke like heldig to ganger 🙂

Anonymkode: 55489...762

• Liker 2
Gjest 96erjente
Skrevet

Plutselig så skjer det! Da vi skulle ha første var jeg så skuffa da jeg våknet og ingenting hadde skjedd den natta heller. Plutselig gikk vannet og 7 timer senere var hun ute. 10 dager før termindato. Med andre var jeg på overtidskontroll (10 dager over) og fikk beskjed om at jeg ikke var moden i det hele tatt, på kvelden startet riene og cirka 7 timer senere var hun ute😅 8 dager til termindatoen nå med nummer tre, så spent på når det starter denne gangen, om det starter av seg selv i det hele tatt. Har så fødselsangst denne gangen at alt stresset sikkert kommer til å holde han der inne til han må tvinges ut. Føler meg IKKE klar til å føde, men gleder meg sykt til å «få kroppen min tilbake» og slippe å ha så mye vondt... Og til å møte minstemann så klart😋

Lykke til, til alle sammen❤️

Skrevet (endret)

Riene mine startet forøvrig 20 min etter jeg svarte på denne posten, og 5,5 t senere var ungen ute!

Endret av Mumsa
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Mumsa skrev (4 minutter siden):

Riene mine startet forøvrig 20 min etter jeg svarte på denne posten, og 5,5 t senere var ungen ute!

Nei herlighet!!! Gratulerer 😍😍😍 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, Mumsa said:

SMITT MEG!! 🤣🤣🤣 Gratulerer 🥰❤️

• Liker 4
Gjest 96erjente
Skrevet
Mumsa skrev (19 timer siden):

Gratulerer!:)

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen andre som har født?? 😂

Gjest 96erjente
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Her har det ikke skjedd noe enda😅 

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, 96erjente said:

Her har det ikke skjedd noe enda😅 

Da er vi to 🥲 Har bare kynnere og nedpress, men det har jeg hatt så lenge.. 

AnonymBruker
Skrevet

Det gjør ekstremt vondt (mer enn vanlig) og mistenker derfor fødselen er i gang. 🤩

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.3.2021 den 17.48):

Jeg har født!!! 😍 Herregud så deilig det er å være ferdig! Heier på dere damer, plutselig er dere i mål 😍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...