Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nermer meg 3 trimester og merker at hormonene herjer 😅

Hvis det er noe som gjør meg lei meg kjenner jeg det så veldig godt å jeg kan være nedfor flere dager om gangen, slite med å sove etc

Blir overdrevent sint/lei meg/skuffa. Vet selv når jeg er urasjonell , men det er veldig vanskelig å snu 😅

Holder det inni meg så godt jeg kan for å ikke plage mannen med mine urasjonell og overdrevne følelser , dere andre som var veldig hormonelle , hvordan taklet dere det? 🙊

Anonymkode: 1dbcf...ab2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg igjen, hadde en spesiell frukt jeg var hekta på, og ble i bedre humør av drn. Men vær tålmodig, noen hormoner blir det uansett. Ta godt vare på deg selv. Og husk DETblir bedre etter fødsel. Prøv å dra litt humor inn i denne hormonelle overgangen ♥️

Anonymkode: 33faa...16c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjenner meg igjen, hadde en spesiell frukt jeg var hekta på, og ble i bedre humør av drn. Men vær tålmodig, noen hormoner blir det uansett. Ta godt vare på deg selv. Og husk DETblir bedre etter fødsel. Prøv å dra litt humor inn i denne hormonelle overgangen ♥️

Er du trist så er helsesøster go å få ut ting til 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det blir bedre en stund* etter fødsel😅 Barseltårene herjer her i huset i alle fall, håper det gir seg snart.

Anonymkode: 725e5...16f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...