AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #21 Del Skrevet 7. mars 2021 Er heldigvis ikke opp til meg å avgjøre det Anonymkode: 25718...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #22 Del Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Russeren er først, ser jo det når man sammenlikner skituppene rett før sporene kommer. Anonymkode: 3e381...68f Men er det skituppen? Er det ikke skotuppen? Eller hørte jeg feil? Anonymkode: e714c...4ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 7. mars 2021 #23 Del Skrevet 7. mars 2021 Håper ikke Klæbo får gull her. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #24 Del Skrevet 7. mars 2021 Russeren tar en risk ved å prøve å presse ut Klæbo. Da knekker han staven på eget kne. Kjedelig situasjon, men Klæbo kunne ikke gjort noe anderledes. Han kan jo ikke bremse og gå bak når russeren velger denne løsningen. Anonymkode: 1172b...0b5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #25 Del Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men er det skituppen? Er det ikke skotuppen? Eller hørte jeg feil? Anonymkode: e714c...4ab Jeg ser at skituppen til russeren er lengst foran, og også store deler av øverste del av skien før sporet. Russeren er tydelig på hvor han skal, Klæbo presser seg inn, treffer staven til russeren og ødelegger for russeren. Anonymkode: 3e381...68f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #26 Del Skrevet 7. mars 2021 Nevian skrev (21 minutter siden): Håper ikke Klæbo får gull her. Enig Anonymkode: 08324...a25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #27 Del Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Russeren tar en risk ved å prøve å presse ut Klæbo. Da knekker han staven på eget kne. Kjedelig situasjon, men Klæbo kunne ikke gjort noe anderledes. Han kan jo ikke bremse og gå bak når russeren velger denne løsningen. Anonymkode: 1172b...0b5 Selvsagt kan han det. Han er bak russeren i svingen og presser seg inn, i stedet for å velge en annen vei, altså mot venstre. Anonymkode: 3e381...68f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 7. mars 2021 #28 Del Skrevet 7. mars 2021 Gayfish skrev (22 minutter siden): Kan ikke se hva han kan gjøre annerledes. Han har yttersvingen og Bolsjunov forsøker å kjøre han ut av løypen. Er det meningen at han skal stoppe opp å krysse bak? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #29 Del Skrevet 7. mars 2021 Diska. Bra! Anonymkode: 3e381...68f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #30 Del Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Diska. Bra! Anonymkode: 3e381...68f Det vet vi jo egentlig ikke i dag. Klæbo anker nok. Anonymkode: 85d49...df3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 7. mars 2021 #31 Del Skrevet 7. mars 2021 Helt riktig avgjørelse. Skitne knep er ikke lov . 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #32 Del Skrevet 7. mars 2021 Var ikke rent "spill "av russeren heller da. Anonymkode: 25718...668 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 7. mars 2021 #33 Del Skrevet 7. mars 2021 Riktig avgjørelse spør du meg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #34 Del Skrevet 7. mars 2021 Jeg ser ikke mye ski, men fikk sett siste runde i dag. For en usportslig oppførsel på oppløpet. Skviser seg inn på den måten og bryter det som jeg skjønner er regler for oppløpet. Og NRK journalistene et sjokkert og sier at siste ord er ikke sagt. Og diskuterer opp og ned og i mente. Hadde det et en russer som hadde ødelagt for Norge...... så hadde saken vært helt klokkeklar sikkert. Anonymkode: 36bc3...3ef 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 7. mars 2021 #35 Del Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Var ikke rent "spill "av russeren heller da. Anonymkode: 25718...668 Det er jo mulig å finne kritikkverdige ting fra dem begge, så da er nok den mest minnelige løsningen at ingen av dem får gullet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gibralfaro Skrevet 7. mars 2021 #36 Del Skrevet 7. mars 2021 Noen som tror at Klæbo blir å se i Bolshunovs bryllup i sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #37 Del Skrevet 7. mars 2021 Klæbo blir presset ut, hva skulle han gjort? Han kan ikke gå på utsiden av løypemarkørene heller, for sa bryter han regler. Aalsgår og Dyrhaug mener også at Klæbo ikke bør diskes. Frykter at Norge ikke når frem med anken fordi FIS vil ha en god tone med russerene... Anonymkode: 1f8c8...c39 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #38 Del Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ser ikke mye ski, men fikk sett siste runde i dag. For en usportslig oppførsel på oppløpet. Skviser seg inn på den måten og bryter det som jeg skjønner er regler for oppløpet. Og NRK journalistene et sjokkert og sier at siste ord er ikke sagt. Og diskuterer opp og ned og i mente. Hadde det et en russer som hadde ødelagt for Norge...... så hadde saken vært helt klokkeklar sikkert. Anonymkode: 36bc3...3ef Bra at det er en profesjonell jury som avgjør dette og ikke alle sofasynserne. Usportslig oppførsel er vel heller ikke et ukjent begrep for russerne. Du skal være sterkt svaksynt for ikke å se at russerem gjør alt han kan for å skvise ut Klæbo. Anonymkode: a38b4...5ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 7. mars 2021 #39 Del Skrevet 7. mars 2021 Gibralfaro skrev (2 minutter siden): Noen som tror at Klæbo blir å se i Bolshunovs bryllup i sommer? Njaa..😬😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #40 Del Skrevet 7. mars 2021 Gibralfaro skrev (3 minutter siden): Noen som tror at Klæbo blir å se i Bolshunovs bryllup i sommer? Tviler.. Anonymkode: 25718...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå