AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #1 Del Skrevet 7. mars 2021 Har kjøpt meg samsung galaxy S20 og har fra før en samsung fitbit2..Den er ganske slitt og batteriet holder mindre. Noen som har en ok treningsklokke? Ikke tusenvis av kroner helst og den må kunne kobles mot strava. Anonymkode: a40b6...278 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #2 Del Skrevet 7. mars 2021 Gjerne en klokke som ikke blir ekkel og svett under reima også. Anonymkode: 4ec2d...542 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rotekopp1989 Skrevet 7. mars 2021 #3 Del Skrevet 7. mars 2021 Jeg har Polar Vantage M, er veldig fornøyd med den. Har også Samsungtelefon, og syns appen til Polar fungerer veldig godt. Jeg bruker klokken til tur, løping ute, løping på tredemølle og langrenn, syns den fungerer veldig bra til det. Er overrasket over hvor lenge batteriet holder til mitt bruk, og jeg bruker den hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #4 Del Skrevet 7. mars 2021 rotekopp1989 skrev (20 minutter siden): Jeg har Polar Vantage M, er veldig fornøyd med den. Har også Samsungtelefon, og syns appen til Polar fungerer veldig godt. Jeg bruker klokken til tur, løping ute, løping på tredemølle og langrenn, syns den fungerer veldig bra til det. Er overrasket over hvor lenge batteriet holder til mitt bruk, og jeg bruker den hver dag. Opplever du den polar klokken som nøyaktig? Gikk tur med ei venninne på hvor min samsung viste 10.000 skritt og hennes 20.000 skritt. Vi gikk 7,5 km... Anonymkode: a40b6...278 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rotekopp1989 Skrevet 7. mars 2021 #5 Del Skrevet 7. mars 2021 50 minutter siden, AnonymBruker said: Opplever du den polar klokken som nøyaktig? Gikk tur med ei venninne på hvor min samsung viste 10.000 skritt og hennes 20.000 skritt. Vi gikk 7,5 km... Anonymkode: a40b6...278 Ja, jeg opplever den som det, men den må jo kalibreres så klart. Skal sies at jeg er svært lite opptatt av skritt, og heller av antall km, så for min del spiller det svært liten rolle. Jeg byttet fra en annen klokke som hadde utrolig dårlig gps-måling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #6 Del Skrevet 7. mars 2021 Har Polar Grit x. Liker den godt! Anonymkode: d2a79...21b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #7 Del Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Har Polar Grit x. Liker den godt! Anonymkode: d2a79...21b Må være til dame med spinkelt håndledd forresten Anonymkode: a40b6...278 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 7. mars 2021 #8 Del Skrevet 7. mars 2021 Jeg kjøpte akkurat en Polar M430 til 1249,-. Uslåelig bra treningsklokke til den prisen etter min mening. Super batterilevetid, mulighet for konstant pulsmåling (for nøyaktig måling av aktivitet) ++. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maja88 Skrevet 8. mars 2021 #9 Del Skrevet 8. mars 2021 Jeg har ganske spinkelt håndledd, kjøpte meg Garmin Forerunner 245 i januar. Den er nett og sikker godt på hånden. I tillegg har den mange gode funksjoner, er lett å styre i Garmin appen, kobler seg mot Strava. Jeg er veldig fornøyd, og kan varmt anbefale denne. Den fungerer mest optimalt for løping, og de løpeprogrammene som følger med er gode. Du kan også lage programmer for styrke, og legge inn i klokken. Eksempelvis har jeg lagret økter som 5 min oppvarming, 45/15*30, som jeg bruker til hjemmetrening til styrkeøvelser. Er veldig fornøyd med Garmin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå