AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #1 Skrevet 7. mars 2021 Hei! Først vil jeg si at jeg har kontaktet lege og har time i morgen for røntgen og legesjekk. Ønsker likevel å høre om noen har opplevd noe lignende og hvordan det gikk. Jeg har operert skeiv tå. den første uka var veldig bra. Jeg hadde normale smerter, men kunne belaste foten (innenfor de grensene ortopeden satt). Snublet i dusjen så jeg ble våt inni bandasjen, i tillegg til at jeg belastet foten mye mer enn hva jeg skulle. Siden den dagen (1 uke) har jeg hatt kjempevondt, og jeg er bekymret for om noe er skadet. Det er en brennende følelse, og jeg klarer ikke gå på den slik som før. tror dere noe kan ha blitt "ødelagt"? At jeg må operere på nytt? Eller kanskje betennelse? Anonymkode: 7d1e2...f5f
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #2 Skrevet 7. mars 2021 Har du skiftet bandasjen? Anonymkode: 2c67f...763
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #3 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har du skiftet bandasjen? Anonymkode: 2c67f...763 Nei, det er en type halvgips/bandasje som jeg ikke kan ta av selv Anonymkode: 7d1e2...f5f
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #4 Skrevet 7. mars 2021 Noen jeg kjenner var ikke forsiktig med vann i forhold til bandasjen, og et tykt lag med grønn sopp hadde lagt seg mellom fot og bandasje 😬 Selv fikk jeg beskjed om at jeg kunne belaste foten så mye som jeg overhode ville. Ingenting kunne gå galt, uansett hvor mye jeg valgte å trø på den. Men vet også om noen som måtte operere på nytt, for når de tok av bandasjen første gang, så hadde det ikke fungert/blitt ødelagt av belastning. Har ikke et godt svar å gi deg, annet enn at det er bra du har time til sjekk, håper alt er bra, og du kun trenger en ny bandasje. Ønsker deg lykke til 😄 Anonymkode: fa41e...572
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #5 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Noen jeg kjenner var ikke forsiktig med vann i forhold til bandasjen, og et tykt lag med grønn sopp hadde lagt seg mellom fot og bandasje 😬 Selv fikk jeg beskjed om at jeg kunne belaste foten så mye som jeg overhode ville. Ingenting kunne gå galt, uansett hvor mye jeg valgte å trø på den. Men vet også om noen som måtte operere på nytt, for når de tok av bandasjen første gang, så hadde det ikke fungert/blitt ødelagt av belastning. Har ikke et godt svar å gi deg, annet enn at det er bra du har time til sjekk, håper alt er bra, og du kun trenger en ny bandasje. Ønsker deg lykke til 😄 Anonymkode: fa41e...572 Uff - håper ikke jeg er like uheldig 🙈 de sa jeg kan belaste hæl, men ikke fremme.. men vi får se, tenkte ikke så mye over det, før det begynte å bli skikkelig vondt. Fikk e-resept på mer smertestillende, men det hjelper ikke det heller. Gleder meg til å få tatt dette av å se om det er grønt😳 Tusen takk ☺️☺️ Anonymkode: 7d1e2...f5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå