AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #1 Del Skrevet 7. mars 2021 Hvordan har dere erfaring med ønskeliste/gaveønsker til bryllup? Synes det er svært vanskelig, men forstår at det nesten er «nødvendig».. Hvor lager man dette? Sender man personlig ønskeliste til inviterte, eller har nettside? (Evt hvilken?) Huff, jeg har svært lite lyst til å sende personlig melding hvor jeg skriver hva vi vil ha i gave..🤦♀️ Anonymkode: 85f8d...28f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #2 Del Skrevet 7. mars 2021 Har sett at flere og flere oppretter et arrangement eller gruppe for bryllupet sitt på FB, hvor de skriver informasjon/oppdateringer løpende, og også skriver "Vi ønsker oss penger over gave" eller skriver en liten ønskeliste. Anonymkode: e39ad...620 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #3 Del Skrevet 7. mars 2021 Jeg personlig syns det er klein å få ønskeliste sammen med invitasjon. Men det er nå min mening. Jeg gjør det slik at hvis noen spør meg, så sier jeg at vi har en liste på f.eks Kitchn. Skal snart ordne det selv, du kan gjøre det via nett eller fysisk butikk. Da søker de bare opp navnet ditt + datoen på butikkens nettside eller fysisk i butikk, og får vite hva som ikke er kjøpt enda Det er en grei måte å gjøre det på for alle egentlig. Anonymkode: 7a04c...e5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #4 Del Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg personlig syns det er klein å få ønskeliste sammen med invitasjon. Men det er nå min mening. Jeg gjør det slik at hvis noen spør meg, så sier jeg at vi har en liste på f.eks Kitchn. Skal snart ordne det selv, du kan gjøre det via nett eller fysisk butikk. Da søker de bare opp navnet ditt + datoen på butikkens nettside eller fysisk i butikk, og får vite hva som ikke er kjøpt enda Det er en grei måte å gjøre det på for alle egentlig. Anonymkode: 7a04c...e5b Dette hørtes helt genialt ut! Visste jeg ikke at gikk ann! Dette ender jeg opp med! Og ånei, å sende ønskeliste med invitasjonene hadde jeg aldri fått meg til å gjøre😅 takk for svar! 😄 Anonymkode: 85f8d...28f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #5 Del Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har sett at flere og flere oppretter et arrangement eller gruppe for bryllupet sitt på FB, hvor de skriver informasjon/oppdateringer løpende, og også skriver "Vi ønsker oss penger over gave" eller skriver en liten ønskeliste. Anonymkode: e39ad...620 Takk for svar! Får ta dette til vurdering også, men det er virkelig utenfor min komfortsone😅😅 Anonymkode: 85f8d...28f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #6 Del Skrevet 7. mars 2021 Har sett flere informere om den veldedige organisasjonen de ønsker å støtte. Altså at de sender ut info om organisasjonen, men gir ikke ut kontonummer før folk ber om det. Synes det er en fin løsning. Anonymkode: 89b0a...8e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #7 Del Skrevet 7. mars 2021 Man bør ikke nevne ønskeliste, gaver e.l. med et eneste ord i invitasjonen. De som lurer på hvor dere har registrert dere, spør dere eller familiemedlemmer av dere. De som ønsker å velge gave selv, gjør det. Vi registrerte oss på en nettside og de aller fleste kjøpte gave derfra (kanskje 95 %). Anonymkode: c7e89...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #8 Del Skrevet 7. mars 2021 Vi hadde ønskeliste hos Christiania GlasMagasin. Vi opprettet lista selv på nett, men det går også an å få hjelp i butikk til å opprette bryllupsliste. Vi skrev ikke noe i invitasjonen, men opplyste om det til de som spurte oss om det. Anonymkode: 51654...b91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå