AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #1 Skrevet 7. mars 2021 Jeg var hos frisør forrige uke, men ble ikke helt fornøyd med lengden. Skulle gjerne hatt det litt kortere. Det var det jeg i utgangspunktet ba om også, men vi var enige der og da om at den lengden det ble var fin. Og det er den også, men jeg vil ha det kortere merker jeg nå i ettertid. Er det innafor å klage på dette og få frisøren til å rette det opp? Eller må jeg bestille ny time og betale fullpris for klipp? Anonymkode: e0edb...684
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #2 Skrevet 7. mars 2021 Du kan gå innom og fortelle at du fortsatt vil ha det kortere, for det var det du ville i utgangspunktet. Det ordner seg. Anonymkode: 390ab...a30
Gjest Tamsi Skrevet 7. mars 2021 #3 Skrevet 7. mars 2021 Jeg hadde ikke hatt baller til å klage på noe jeg hadde sagt meg enig i. Da hadde jeg bestilt ny time et billig sted.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #4 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg var hos frisør forrige uke, men ble ikke helt fornøyd med lengden. Skulle gjerne hatt det litt kortere. Det var det jeg i utgangspunktet ba om også, men vi var enige der og da om at den lengden det ble var fin. Og det er den også, men jeg vil ha det kortere merker jeg nå i ettertid. Er det innafor å klage på dette og få frisøren til å rette det opp? Eller må jeg bestille ny time og betale fullpris for klipp? Anonymkode: e0edb...684 Nei nå er du skikkelig frekk. Du kaller det å "rette opp" akkurat som frisøren har gjort en feil! Du sa deg enig i lengen og var fornøyd før du gikk. Det blir som å si til servitøren at biffen var passe stekt etter det du ba om, spise opp, forlate stede og dra tilbake neste uke og si den var for lite stekt. Anonymkode: 92162...cea 11
Ulven Skrevet 7. mars 2021 #5 Skrevet 7. mars 2021 At du har ombestemt deg etter at timen var slutt og du hadde godkjent resultatet, kan ikke frisøren lastes for. Så her må du nesten bare betale for ny klipp selv. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #6 Skrevet 7. mars 2021 Takk for svar. Da venter jeg bare til neste time og må prøve å være tydeligere på hva jeg ønsker. Anonymkode: e0edb...684 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #7 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Takk for svar. Da venter jeg bare til neste time og må prøve å være tydeligere på hva jeg ønsker. Anonymkode: e0edb...684 NEI!! forsøk å si fra at det ikke var dette du ønsket!!. Som kunde har man rett på å klage, om du ikke er fornøyd har du krav på gratis time for å rette opp i det. Av erfaring, så gjorde jeg dette selv bare for noen uker siden. Skulle bleke håret, ble ikke fornøyd. Så ikke forskjell engang nesten. Var skeptisk på å klage, men måtte bare "manne meg opp" til å skrive til de at jeg er misfornøyd. Var skikkelig nervøs når jeg skrev meldingen (er ekstremt konfliktsky). Våknet opp dagen etter til "Den er grei, ny time så vi kan rette opp i det, 0 kostnader". Så dro jeg dit å fikk håret mitt perfekt. Ikke bestill ny time, ikke før du klager først hvert fall. Billigere! Anonymkode: f81b6...9f4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #8 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Takk for svar. Da venter jeg bare til neste time og må prøve å være tydeligere på hva jeg ønsker. Anonymkode: e0edb...684 Jeg ville bare ha forklart det som det var, så får dere komme frem til en løsning. Det er ikke slik at man enten må klage eller å holde ut til neste time. Det finnes en mellomvei. Anonymkode: f7a9d...c39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå