Gjest LysOgVarme Skrevet 10. mars 2021 #321 Del Skrevet 10. mars 2021 Gardinella skrev (På 8.3.2021 den 12.53): Det var voldsomt til blåmerker de hadde begge 2. Har de blitt banket opp av onkel Andrew slik at de ikke tør å fortelle sannheten om han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 10. mars 2021 #322 Del Skrevet 10. mars 2021 BethB skrev (3 timer siden): Noe av det dummeste jeg har lest om denne saken. Jeg er enig. Historieløst og mangler flere dimensjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 10. mars 2021 #323 Del Skrevet 10. mars 2021 FruRaeder skrev (2 timer siden): Prins Harry har vel ved flere tilfeller uttrykt sin misnøye, lenge før Meghan kom i bildet. Spesielt da media risikerte sikkerheten hans da han tjenestegjorde utenlands i 10 år. At Meghan har gjort ditt og datt er bare spekulasjoner, men det er jo det de reagerer på. Media får fortsette å svartmale henne, mens «firmaet» ikke gjør noe for å beskytte familien. Hun levde en komfortabelt liv som skuespiller, ble på dagen nærmest strippet for sine menneskelige rettigheter som vi anser som en selvfølge, ble isolert av omverdenen. Selvfølgelig er dette en enorm påkjenning. Når du att på til blir fortalt at ditt barn ikke får beskyttelse til tross for den sikkerhetsrisikoen det innebærer å være så offentlig, ja da tror jeg pikadø det hadde rablet for meg. Jeg hadde nektet å la mitt barn bli utsatt for det presset og den risikoen det innebærer. Når det kommer til farsfamilien til Meghan, så virker ikke de til å ha moralsk kompass. At de utnytter situasjonen for noen raske penger er ikke akkurat overraskende. Jeg ser absolutt behovet for å distansere seg fra begge familiene. Dysfunksjonelle begge to, eneste forskjellen er tilgangen til penger. Mange ting jeg stusser på, når det gjelder Megan og Harry men valget de har gjort om å fjerne seg fra familien er ikke en av de. Jeg tviler sterkt på at situasjonen for de blir noe bedre når Dronningen går bort, så sant det ikke er William og Kate som overtar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 10. mars 2021 #324 Del Skrevet 10. mars 2021 Kjenner jeg er veldig delt i denne saken. Intervjuet tror jeg var en stor tabbe. Oprah stilte ikke et kritisk spørsmål. Det var mer akking og måpende stil over det hele når hun intervjuet. De har valgt å trekke seg bort fra kongelige plikter og kan da dermed ikke forvente å få alt servet likeså. Tviler ikke på at det har vært tøft for MM å komme inn i den familien og med den bakrunnen og røtter som er der. All in all det er jo veldig trist for Harry da som hadde et veldig tett forhold til sin bror før de giftet seg. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 10. mars 2021 #325 Del Skrevet 10. mars 2021 FruRaeder skrev (3 timer siden): Prins Harry har vel ved flere tilfeller uttrykt sin misnøye, lenge før Meghan kom i bildet. Spesielt da media risikerte sikkerheten hans da han tjenestegjorde utenlands i 10 år. At Meghan har gjort ditt og datt er bare spekulasjoner, men det er jo det de reagerer på. Media får fortsette å svartmale henne, mens «firmaet» ikke gjør noe for å beskytte familien. Hun levde en komfortabelt liv som skuespiller, ble på dagen nærmest strippet for sine menneskelige rettigheter som vi anser som en selvfølge, ble isolert av omverdenen. Selvfølgelig er dette en enorm påkjenning. Når du att på til blir fortalt at ditt barn ikke får beskyttelse til tross for den sikkerhetsrisikoen det innebærer å være så offentlig, ja da tror jeg pikadø det hadde rablet for meg. Jeg hadde nektet å la mitt barn bli utsatt for det presset og den risikoen det innebærer. Når det kommer til farsfamilien til Meghan, så virker ikke de til å ha moralsk kompass. At de utnytter situasjonen for noen raske penger er ikke akkurat overraskende. Archie trenger ikke egen vakt, da vaktene til foreldrene passer på ham. Kostnader til sikkerhet har blitt kuttet ned i monarkiet, blant annet har heller ikke York-prinsessene vakter betalt av dronningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 10. mars 2021 #326 Del Skrevet 10. mars 2021 Jaja, faren til hertuginne Meghan er i gang: https://www.express.co.uk/news/royal/1407444/Thomas-markle-ITV-GMB-Prince-harry-nazi-uniform-meghan-markle-latest/amp Jeg lurer på om hun vet det. https://amp.news.com.au/entertainment/celebrity-life/royals/photo-of-prince-harry-dressed-in-nazi-costume-reveals-royal-double-standard/news-story/ef09414cb22d6862485d82d28a8a4977 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gardinella Skrevet 10. mars 2021 #327 Del Skrevet 10. mars 2021 1 minutt siden, Peanut said: Jaja, faren til hertuginne Meghan er i gang: https://www.express.co.uk/news/royal/1407444/Thomas-markle-ITV-GMB-Prince-harry-nazi-uniform-meghan-markle-latest/amp Jeg lurer på om hun vet det. https://amp.news.com.au/entertainment/celebrity-life/royals/photo-of-prince-harry-dressed-in-nazi-costume-reveals-royal-double-standard/news-story/ef09414cb22d6862485d82d28a8a4977 Hun leser jo aldri noe om seg selv eller de kongelige, utenom når hun gjør det. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 10. mars 2021 #328 Del Skrevet 10. mars 2021 Peanut skrev (3 minutter siden): Jaja, faren til hertuginne Meghan er i gang: https://www.express.co.uk/news/royal/1407444/Thomas-markle-ITV-GMB-Prince-harry-nazi-uniform-meghan-markle-latest/amp Jeg lurer på om hun vet det. https://amp.news.com.au/entertainment/celebrity-life/royals/photo-of-prince-harry-dressed-in-nazi-costume-reveals-royal-double-standard/news-story/ef09414cb22d6862485d82d28a8a4977 Faren til Meghan Markle er Sven O på boler. Hvem trenger fiender med en far som det...? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 10. mars 2021 #329 Del Skrevet 10. mars 2021 3 minutter siden, Felis said: Faren til Meghan Markle er Sven O på boler. Hvem trenger fiender med en far som det...? stakkars. jeg syns det er utrolig nedrig og stygt å dra frem de griske slektingene hennes på den måten. Hun vil ikke ha noe med dem å gjøre, av god grunn. Syntes det er på grensen til psykisk mishandling å la de folka få uttale seg. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 10. mars 2021 #330 Del Skrevet 10. mars 2021 Tanuki skrev (17 minutter siden): stakkars. jeg syns det er utrolig nedrig og stygt å dra frem de griske slektingene hennes på den måten. Hun vil ikke ha noe med dem å gjøre, av god grunn. Syntes det er på grensen til psykisk mishandling å la de folka få uttale seg. Håper virkelig hun har et godt støtteapparat rundt seg. Synes britisk presse burde skamme seg, de VET hvor sjuke familien hennes er og at de gladelig selger enhver hemmelighet, betroelse og opplevelse de vet om kun for penger og oppmerksomhet. Skulle gjerne ha brukt ordtaket "å selge sin egen bestemor", men det blir omgjort til "å selge sin egen datter", noe jeg anser som det verste sviket man noensinne kan oppleve. Si hva du vil om MM, men dette fortjener ingen. Stakkars, stakkars kvinne. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 10. mars 2021 #331 Del Skrevet 10. mars 2021 Peanut skrev (35 minutter siden): Jaja, faren til hertuginne Meghan er i gang: https://www.express.co.uk/news/royal/1407444/Thomas-markle-ITV-GMB-Prince-harry-nazi-uniform-meghan-markle-latest/amp Jeg lurer på om hun vet det. https://amp.news.com.au/entertainment/celebrity-life/royals/photo-of-prince-harry-dressed-in-nazi-costume-reveals-royal-double-standard/news-story/ef09414cb22d6862485d82d28a8a4977 Britisk presse er i gang igjen 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shalott Skrevet 10. mars 2021 #332 Del Skrevet 10. mars 2021 Dette intervjuet viser med full styrke hvor absurd institusjonen kongehus er. De er søkkrike og svært priviligerte, men må føle seg totalt fanget likevel. Her skal man ikke være "Elizabeth", "Kate" eller "Meghan", men dronning og hertuginne. Alt av offentlige opptredener er regissert ned til minste detalj, dronningen gir aldri (?) intervjuer og man får henne ikke i tale utenom innlærte høflighetsfraser i møte med folket. At de har sine svin på skogen er helt åpenbart, likeledes har britisk presse vært totalt grenseløse i sin behandling av dem. Så tror jeg likevel Meghan har vært i overkant naiv hvis hun har trodd at hun kunne feie inn her og endre på mange hundre års tradisjoner. Hun gifter seg inn i en familie der hennes manns bror er viktigere enn hennes mann og der hennes svigerinne er viktigere enn henne. Jeg har også inntrykk av at Harry i lengre tid har ønsket seg ut, uavhengig av ektefelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 10. mars 2021 #333 Del Skrevet 10. mars 2021 "Shock: family who built wealth via oppression and colonisation turn out to be very mean" 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 10. mars 2021 #334 Del Skrevet 10. mars 2021 1 hour ago, Poppie said: Håper virkelig hun har et godt støtteapparat rundt seg. Synes britisk presse burde skamme seg, de VET hvor sjuke familien hennes er og at de gladelig selger enhver hemmelighet, betroelse og opplevelse de vet om kun for penger og oppmerksomhet. Skulle gjerne ha brukt ordtaket "å selge sin egen bestemor", men det blir omgjort til "å selge sin egen datter", noe jeg anser som det verste sviket man noensinne kan oppleve. Si hva du vil om MM, men dette fortjener ingen. Stakkars, stakkars kvinne. Helt enig med deg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 10. mars 2021 #335 Del Skrevet 10. mars 2021 Angående titler, hos oss har jo barna til kronprinsen titler men ikke barna til søsteren hans Martha. Trodde det var ganske vanlig i kongehusene å gjøre det slik? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 10. mars 2021 #336 Del Skrevet 10. mars 2021 Justlooking skrev (Akkurat nå): Angående titler, hos oss har jo barna til kronprinsen titler men ikke barna til søsteren hans Martha. Trodde det var ganske vanlig i kongehusene å gjøre det slik? Haakon er tronarving og det er ikke Märtha Louise. Så nei, det er ikke likt i alle kongehusene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gardinella Skrevet 10. mars 2021 #337 Del Skrevet 10. mars 2021 Jeg mistenker at de som sympatiserer med Meghan er de samme som krever for mye av relasjoner rundt seg. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffaloDuck Skrevet 10. mars 2021 #338 Del Skrevet 10. mars 2021 1 hour ago, Justlooking said: Angående titler, hos oss har jo barna til kronprinsen titler men ikke barna til søsteren hans Martha. Trodde det var ganske vanlig i kongehusene å gjøre det slik? Sjekket dette, og i Storbritannia sier en ordre av 1917 at barna til monarkens sønner får «kongelig høyhet». Dette fikk ikke Edwards to barn, da de ble tiltalt som barn av en jarl istedetfor prins. Men tittelen er der og når de blir 18 kan de velge å bruke den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 10. mars 2021 #339 Del Skrevet 10. mars 2021 Gardinella skrev (56 minutter siden): Jeg mistenker at de som sympatiserer med Meghan er de samme som krever for mye av relasjoner rundt seg. For en forferdelig dømmende generalisering. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
youcancallmejune Skrevet 10. mars 2021 #340 Del Skrevet 10. mars 2021 Lille_Krokodille skrev (4 timer siden): Archie trenger ikke egen vakt, da vaktene til foreldrene passer på ham. Kostnader til sikkerhet har blitt kuttet ned i monarkiet, blant annet har heller ikke York-prinsessene vakter betalt av dronningen. Hvis Harry og Meghan hadde gjort alvor av å trekke seg tilbake hadde de neppe trengt så voldsomt med vakthold, men siden de åpenbart går for en løsning i rampelyset som Hollywood-royale vil de selvsagt gjøre det i uoverskuelig framtid. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå