smil Skrevet 23. august 2005 #1 Skrevet 23. august 2005 Noen som har prøvd denne kremen? Hudpleieren min anbefalte meg den, til tross for at jeg bare er i slutten av 20-årene. De har den i saloonsize på SN. Så jeg får mye for pengene om jeg kjøper den. Jeg har ganske uren hud, som trenger mye fuktighet. Nå bruker jeg Hydra Floral krem med nerolioljen under. Tror ikke jeg får nok fukt av bare Hydra Floral.
smil Skrevet 23. august 2005 Forfatter #2 Skrevet 23. august 2005 Har noen evt. prøvd den samme kremen som emolution. Kanskje den er bedre? Noen som vet hvordan kremen lukter forresten?
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2005 #3 Skrevet 23. august 2005 Jeg fikk en prøve på den, men vet ikke om jeg er så vilt imponert... Litt fet kanskje?
smil Skrevet 23. august 2005 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2005 Takk for svar. Leste litt om en annen krem her inne nå. Fikk lyst til å prøve den istedet. Dr. Hauschkas rosekrem.
miss77 Skrevet 23. august 2005 #5 Skrevet 23. august 2005 Har brukt den som heter Vitaroma Face Emulsion de siste 2 1/2 mnd. Den skal ha forebyggende effekt på rynker og skal være god for tørr hud. Er veldig fornøyd, men må nok kombinere den med en aromaessence-olje når det blir kaldere i været. Har ikke hatt tørr hud i sommer, og det er lenge siden sist jeg kunne "skryte" av det. Kremen lukter litt akkurat når man tar den på, ikke vond lukt, men kan ikke helt beskrive den. Føles ikke fettete.
smil Skrevet 23. august 2005 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2005 Takk for svar. Vet du hvordan den virker på uren hud?
miss77 Skrevet 23. august 2005 #7 Skrevet 23. august 2005 Huden min har i hvertfall ikke blitt værre enn før, heller bedret seg litt. Det kan jo også skyldes at jeg har vært flinkere med rensing den senere tida enn tidligere....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå