AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #1 Skrevet 7. mars 2021 Jeg bor i nærheten av Oslo. Har pleid å gi til loppemarked, samt satt igjen på gjennvinningsstasjon, men nå tar ikke disse imot. Det hoper seg opp med ting her. Leker, bøker, klær, kjøkkenutstyr. Hvor leverer du? Anonymkode: fb95d...740
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #2 Skrevet 7. mars 2021 Smestad gjenvinningsstasjon tar i mot. Sikkert flere andre. Anonymkode: deecd...da8 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #3 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Smestad gjenvinningsstasjon tar i mot. Sikkert flere andre. Anonymkode: deecd...da8 Grønmo tar også i mot. Hvor bor du? Anonymkode: deecd...da8
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #4 Skrevet 7. mars 2021 Har du forsøkt Gi Bort på Finn? Det er mange som henter ting de kan få gratis. Bare vær nøye med hvem du velger av de som kontakter deg, og se etter de som er tydelig og holder kommunikasjonen i gang uten at du må vente i mange minutter. Anonymkode: ec818...ae6 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #5 Skrevet 7. mars 2021 Jeg bor i nittedal. Kan prøve finn igjen, har bare litt dårlige erfaringer derfra, og hadde vært fint å bli kvitt alle mulige kategorier av ting samtidig ☺ Anonymkode: fb95d...740
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #6 Skrevet 7. mars 2021 Just now, AnonymBruker said: Jeg bor i nittedal. Kan prøve finn igjen, har bare litt dårlige erfaringer derfra, og hadde vært fint å bli kvitt alle mulige kategorier av ting samtidig ☺ Anonymkode: fb95d...740 Skjønner. Jeg ga engang bort 2 fulle ikea bagger med litt av hvert oppi. De som jeg da valgte til å hente var faktisk utlendinger med opphold i Norge men som sendte dette videre til familie og venner her og i hjemlandet som hadde knapt med råd til ting. De var veldig glad for å få mange ting på en gang. Anonymkode: ec818...ae6 4
Frøyamor Skrevet 7. mars 2021 #7 Skrevet 7. mars 2021 Gi bort mot henting på finn eller lignende facebook grupper. Veldig fin måte å bli kvitt søppel på 1
Frøyamor Skrevet 7. mars 2021 #8 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har du forsøkt Gi Bort på Finn? Det er mange som henter ting de kan få gratis. Bare vær nøye med hvem du velger av de som kontakter deg, og se etter de som er tydelig og holder kommunikasjonen i gang uten at du må vente i mange minutter. Anonymkode: ec818...ae6 Minutter faktisk.. Bra vi aldri har handlet med hverandre, det kan gå timesvis før jeg svarer. 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #9 Skrevet 7. mars 2021 1 minutt siden, Frøyamor said: Minutter faktisk.. Bra vi aldri har handlet med hverandre, det kan gå timesvis før jeg svarer. Hvorfor avsporer du? Anonymkode: ec818...ae6 2
Frøyamor Skrevet 7. mars 2021 #10 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor avsporer du? Anonymkode: ec818...ae6 Hvorfor bryr du deg? 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #11 Skrevet 8. mars 2021 Jeg bor i en blokk med masse innvandrere. De pleier å hive det ut på gata. Jevnlig kommer kommunen og rydder opp 😀 Jeg henger meg på, og hiver det på gata jeg også, men passer på at de kommuneansatte ikke ser meg 😊 Litt positive sider ved flerkultur finnes det ja 😄 Anonymkode: 22e8b...e8c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå