Gjest Acer Skrevet 7. mars 2021 #1 Skrevet 7. mars 2021 (endret) Under inntak av alkohol endres konsentrasjonsevnen, og personligheten hos alle, og måten ein kommuniserer på endres Eit fellestrekk er at også reaksjonsmønsteret endres, og ein blir ukonsentrert / sløvete i ordbruken. Ja, mange både kvinner /menn føler at motet ofte svikter i edruleg tilstand, og alkoholen er som eit oppløsningsmiddel. Dei fleste land har sin egen kultur i forhold til alkohol. Også den sexuelle adferd / moralen endres hos dei fleste under inntak av alkohol, og mange har nok opplevd utroskap / overgrep. Er man i eit lystig selskap så er det ikkje uvanleg å høre at lydnivået høynes i takt med inntaket av alkohol, og noen sperregrenser løser seg opp. Er du blandt dem som føler at promillegrense, og frigøring og som ofte har tatt initiativet til sex i kombinasjon med alkohol ? Endret 7. mars 2021 av Skybe
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #2 Skrevet 7. mars 2021 Selvfølgelig henger dette sammen for mange. Anonymkode: 789d2...ecb 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #3 Skrevet 7. mars 2021 Absolutt. Er man usikker på om en mann er interessert finner man det fort ut på en fuktig kveld. Anonymkode: c8c28...4b6 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #4 Skrevet 7. mars 2021 Ja absolutt - men ikke slik at jeg vurderer å være utro. Anonymkode: dfe24...551 2
Gjest Acer Skrevet 7. mars 2021 #5 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Absolutt. Er man usikker på om en mann er interessert finner man det fort ut på en fuktig kveld. Anonymkode: c8c28...4b6 Ja, du har vel eit poeng her ! . Kan man trykke på de rette knappene så kan ein lett forføre en kåt mann / kvinne avhengi av promillgrensen.
Anonymburker Skrevet 7. mars 2021 #6 Skrevet 7. mars 2021 Jeg våkner oftere opp med tre bein når jeg har drukket alkohol😆 Altså dagen derpå. Når jeg er påvirket blir jeg ikke kåt likevel. 2
GudSelv Skrevet 7. mars 2021 #7 Skrevet 7. mars 2021 12 minutter siden, AnonymBruker said: Absolutt. Er man usikker på om en mann er interessert finner man det fort ut på en fuktig kveld. Anonymkode: c8c28...4b6 Det går nok begge veier Jeg har avslått en del kvinner som er i forhold.
Gjest Acer Skrevet 7. mars 2021 #8 Skrevet 7. mars 2021 Expandable86 skrev (4 minutter siden): Jeg våkner oftere opp med tre bein når jeg har drukket alkohol😆 Altså dagen derpå. Når jeg er påvirket blir jeg ikke kåt likevel. Bjørketre, eller furubein ? 😁
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #9 Skrevet 7. mars 2021 Skybe skrev (3 minutter siden): Ja, du har vel eit poeng her ! . Kan man trykke på de rette knappene så kan ein lett forføre en kåt mann / kvinne avhengi av promillgrensen. Ja, har bare møtt en mann som ga mikset signaler på dette. Veldig flørtete, men tydelig på at det ikke blir noe etter så mye innabords. Veldig frustrerende! Kanskje han var redd for å ikke få den opp.. Anonymkode: c8c28...4b6 1
Gjest Acer Skrevet 7. mars 2021 #10 Skrevet 7. mars 2021 GudSelv skrev (2 minutter siden): Det går nok begge veier Jeg har avslått en del kvinner som er i forhold. Ja, pussigt at mange avslører sider av både seg selv, og sitt privatliv i kombinasjon med alkohol. 😪
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #11 Skrevet 7. mars 2021 Expandable86 skrev (13 minutter siden): Jeg våkner oftere opp med tre bein når jeg har drukket alkohol😆 Altså dagen derpå. Når jeg er påvirket blir jeg ikke kåt likevel. Blir du ikke kåt/interessert når du drikker alkohol? Anonymkode: c8c28...4b6
Gjest Acer Skrevet 7. mars 2021 #12 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, har bare møtt en mann som ga mikset signaler på dette. Veldig flørtete, men tydelig på at det ikke blir noe etter så mye innabords. Veldig frustrerende! Kanskje han var redd for å ikke få den opp.. Anonymkode: c8c28...4b6 En dame hevdet at lysten på sex rant ut i takt med inntaket av alkohol. Dei fleste kvinner eg kjenner innenfor min / vår omgangskrets letter ofte på språkbruken når det kommer til sex. De kan bli lett klinete under en dans. Ereksjonsproblem i kombinasjon med alkohol er ikkje uvanleg
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #13 Skrevet 7. mars 2021 Jeg er like kresen på hvem jeg ligger uansett om jeg er edru eller full. Anonymkode: a3934...136 1
Anonymburker Skrevet 7. mars 2021 #14 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Blir du ikke kåt/interessert når du drikker alkohol? Anonymkode: c8c28...4b6 Nei, mest dagen derpå.
Uredd Skrevet 7. mars 2021 #15 Skrevet 7. mars 2021 Alkoholen gjøre de fleste mer ekte. Det den gjør er å fjerne hemninger. Hemninger er som regel det som gjør at vi forholder oss til moralske grenser som er tillært, men ikke helt takt med vår natur. Derfor vil moralske grenser som er dine og derved ekte ikke påvirkes særlig, men grenser som du bevisst eller ubevisst ikke er enig i er lett løselig i alkohol. Dette gjelder alt, men blir oftere tydelig på ting som seksualitet. Man ser det også ofte på aggressivitet. Noen blir aggressive mens andre ikke fordi det er den mer ekte personligheten som blir framtredende. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #16 Skrevet 7. mars 2021 Absolutt ikke, har aldri sex med noen jeg ikke har følelser for enten jeg er edru eller full. Prøver noen seg på meg i fylla så stikker jeg bort derfra! æsj Anonymkode: ecf0f...b5b 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #17 Skrevet 7. mars 2021 Er dette noe å lure på?? Alle vet da at folk kaster hemningene over ripen når de blir beruset. Ikke alle men de fleste blir mere løssluppne😅 Anonymkode: 2e126...555 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #18 Skrevet 7. mars 2021 Jeg kan flørte, men får mindre lyst på sex når jeg drikker mer enn et par glass vin. I tillegg blir jeg mindre våt hvis jeg har sex i påvirket tilstand. Egner meg best edru eller med veldig svak promille har jeg funnet ut. Anonymkode: 22ff6...72a
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #19 Skrevet 7. mars 2021 Definitivt. Jeg må "passes på" når jeg drikker, for jeg blir lett med på ting. Anonymkode: 19261...551 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #20 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Definitivt. Jeg må "passes på" når jeg drikker, for jeg blir lett med på ting. Anonymkode: 19261...551 Samme her. Faen å mange ganger jeg har angret dagen derpå når jeg har sett hvem jeg har våknet opp med. Anonymkode: 318bf...b18 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå