AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #1 Skrevet 7. mars 2021 Er vaskemaskinen ødelagt da? Hva kan jeg gjøre etter at jeg har tømt maskinen for dun? Anonymkode: d4abb...ea7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #2 Skrevet 7. mars 2021 Søk opp eller finn frem manualen til maskinen. Se etter filtre, og se hvordan tømmemekanismen fungerer. Det er ofte en propp-aktig sak du kan skru ut, den burde kanskje sjekkes. Ellers hadde jeg forsøkt å bare kjøre en tom maskin, og sett hvordan det gikk. Antar maskinen står på våtrom. Anonymkode: 52ace...aa7 4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #3 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Søk opp eller finn frem manualen til maskinen. Se etter filtre, og se hvordan tømmemekanismen fungerer. Det er ofte en propp-aktig sak du kan skru ut, den burde kanskje sjekkes. Ellers hadde jeg forsøkt å bare kjøre en tom maskin, og sett hvordan det gikk. Antar maskinen står på våtrom. Anonymkode: 52ace...aa7 Tom maskin med OMO rens, for eksempel? Anonymkode: d4abb...ea7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #4 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tom maskin med OMO rens, for eksempel? Anonymkode: d4abb...ea7 Tror nok det er bedre om du fysisk fjerner alt dunet Anonymkode: ee57a...25f
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #5 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Tror nok det er bedre om du fysisk fjerner alt dunet Anonymkode: ee57a...25f Jojo. Selvfølgelig. Jeg lurte på hva jeg skulle gjøre ETTER det? 🙂 Anonymkode: d4abb...ea7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #6 Skrevet 7. mars 2021 Just now, AnonymBruker said: Jojo. Selvfølgelig. Jeg lurte på hva jeg skulle gjøre ETTER det? 🙂 Anonymkode: d4abb...ea7 Kjør den helt tom du, trenger ikke tilsette noe. Men, ikke sett den på og forlat hjemmet, det kan være greit å ha et øye med den i tilfelle noe skulle gå tett, og dermed lekke vann. Sannsynligvis har det gått bra, etter du fysisk renser ut hva du kommer til (ref. tidligere innlegg). Anonymkode: 52ace...aa7 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #7 Skrevet 7. mars 2021 Flere som har opplevd det samme? Anonymkode: d4abb...ea7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #8 Skrevet 7. mars 2021 Det var forresten ikke dun, men polyester eller fiber Anonymkode: d4abb...ea7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #9 Skrevet 7. mars 2021 Den maskina må på service for å bli fullrensa. Anonymkode: 750d2...1ea 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #10 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Den maskina må på service for å bli fullrensa. Anonymkode: 750d2...1ea Næh seriøst? Anonymkode: d4abb...ea7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #11 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Den maskina må på service for å bli fullrensa. Anonymkode: 750d2...1ea Tror ikke det. Man kan sikkert bare rense filteren og kjøre tom maskin et par ganger. Trenger ikke å krisemaksimere 😉 Anonymkode: d4abb...ea7 5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #12 Skrevet 7. mars 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Flere som har opplevd det samme? Anonymkode: d4abb...ea7 Jeg ødela vaskemaskina med det 😮 Anonymkode: 000b3...e42 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #13 Skrevet 7. mars 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Næh seriøst? Anonymkode: d4abb...ea7 Nei, det er absolutt ikke en nødvendighet. Anonymkode: 52ace...aa7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #14 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg ødela vaskemaskina med det 😮 Anonymkode: 000b3...e42 Fortell mer, er du snill Anonymkode: d4abb...ea7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #15 Skrevet 7. mars 2021 Sjekk bruksanvisningen for hvor filtre og proppen sitter. Vil tro de fleste også har et telefonnr du kan ringe som kan guide deg ev fortelle om du kan fikse det selv. Det har ihvertfall Miele erfarte jeg da et av barna puttet inn et håndkle full av zalo her, maskinen var så full av skum at den ikke klarte å pumpe ut vannet lenger. Ikke ble skummet bort heller, måtte fysisk fjerne det meste. Men det løste seg, det gjør det nok hos deg også. Anonymkode: 17a75...8b6 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #16 Skrevet 7. mars 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Fortell mer, er du snill Anonymkode: d4abb...ea7 Den måtte på service, og det ble dyrt. Kjøpte ny. Heretter blir puter og dyner levert på vaskeri/renseri. Anonymkode: 000b3...e42 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #17 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Den måtte på service, og det ble dyrt. Kjøpte ny. Heretter blir puter og dyner levert på vaskeri/renseri. Anonymkode: 000b3...e42 Ja, men hvordan visste du at maskinen var ødelagt? Var det lekkasje eller den sluttet å vaske? Anonymkode: d4abb...ea7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #18 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Sjekk bruksanvisningen for hvor filtre og proppen sitter. Vil tro de fleste også har et telefonnr du kan ringe som kan guide deg ev fortelle om du kan fikse det selv. Det har ihvertfall Miele erfarte jeg da et av barna puttet inn et håndkle full av zalo her, maskinen var så full av skum at den ikke klarte å pumpe ut vannet lenger. Ikke ble skummet bort heller, måtte fysisk fjerne det meste. Men det løste seg, det gjør det nok hos deg også. Anonymkode: 17a75...8b6 Takk 🙂 Anonymkode: d4abb...ea7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #20 Skrevet 7. mars 2021 Det eksploderte en pute av dun i min gamle maskin og, det tetta og lags propp i filteret og alle klærne jeg vaska etterpå kom ut med deler av det. Anbefaler å stappe inn en sterk støvsuger og se hva du får ut gjennom filteret, hos meg tetta det der hvor maskin pumpet ut vann, endte opp med å til slutt få ny maskin siden den uansett var gammel Anonymkode: 26e1e...4d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå