Gjest gobi Skrevet 27. september 2002 #1 Skrevet 27. september 2002 Mye diskusjon her om eldre menn og yngre kvinner. Det der er gammelt nytt. Kan yngre menn tenne på kvinner som er mye eldre enn dem ?
spying Skrevet 27. september 2002 #2 Skrevet 27. september 2002 Mye diskusjon her om eldre menn og yngre kvinner. Det der er gammelt nytt. Kan yngre menn tenne på kvinner som er mye eldre enn dem ? ja.
Gjest huff Skrevet 27. september 2002 #3 Skrevet 27. september 2002 Jeg er en kvinne på 42 som også lurer på dette.Jeg har hatt kontakt på nettet i ett år med en mann på 29, og lurer på om jeg skal tørre å treffe ham.Nettopp pga alderen min.Jeg kan jo tenke meg til at han syns jeg er en gammel dame da sukk...selv om jeg føler meg ung da. Håper at noen med erfaring vil fortelle om det er helt håpløst å tenke seg noe mer enn vennskap mellom en ung mann og en moden kvinne.
Gjest Sexy sadie (ulpgget) Skrevet 27. september 2002 #4 Skrevet 27. september 2002 Tror nok menn i20 års aldeen liker "eldre" damer godt; hvorfor skulle de ikke d?
spying Skrevet 28. september 2002 #5 Skrevet 28. september 2002 Har aldri vært med noen som er yngre en meg selv. har en sånn tanke i hodet at de er kjedligere. ?? men jeg vet ikke om det stemmer. men eldre kvinner har en egen selvsikkerhet, som gir utstråling. også kan de flire av seg selv. ha det gøy. de hnger seg ikke opp i de små detaljene. de ser en større helhet i ting. det er min oppfatning. om det samme gjelder for de yngre det vet jeg ikke.
Kosejente Skrevet 28. september 2002 #6 Skrevet 28. september 2002 Bra at det er noen menn som har oppdaget det (Spying)!! :D Godt svart, ikke dum du! Og det er helt tilfelle...
Gjest Janna Skrevet 28. september 2002 #7 Skrevet 28. september 2002 Livserfaring er attraktivt det :blunke: Og en evne til å blåse en lang masj i alle bagateller.
Lilly Skrevet 30. september 2002 #8 Skrevet 30. september 2002 Veel. Jeg har en bekjent på 19 som nå står på treskelen til å innlede et seksuelt forhold en dame på 45, så det er absolutt gutter som tenner på damer som er mye eldre enn dem ja. Selv er jeg 31 og har fått mer enn ett tilbud fra mye yngr gutter. Men det går bare på det seksuelle da, er vel helst nysgjerrige som vil ha litt "opplæring". Om det er like mange som vil føle seg komfortabel med ett seriøst forhold med høy aldersforskjell er jeg mer usikker på. Men at det finnes, det er jeg sikker på. Tror ikke det er mange "alternativer", om noen, der det ikke finnes noen som tenner på det og det, hva det nå enn måtte være..... Ære være forskjellene sier nå bare jeg. Lilly
Gjest Ebert Skrevet 30. september 2002 #9 Skrevet 30. september 2002 Vel må innrømme at overskriften lyver litt i forhold til dagens situasjon. Dette fordi jeg nå er eldre enn de "eldre damene" jeg har tent på. Men fra jeg var 15 til vel 35 hadde jeg stor interesse for kvinner som var "eldre". Det vil da si over 30 da jeg var 15 og over 40-45 senere. Men interessen var da kun av seksuell art og ikke annet. Kunne tenne noe ganske vanvittig på en veldreid 40 åring og drømte om å få oppleve sex med ei dame som "hadde gjort det før". Spenningen var knyttet til "hva kan hun", "hva tør hun", "hvordan ser hun ut nedentil" osv. Fikk oppleve det da jeg var 21 med ei dame på 37. Og det svarte til forventningene. Må bare si til dere kvinner som ikke er fremmed for tanken om å "forføre" en yngre mann at bare gjør det. Dere er stortsett flottere i yngre menns øyne enn dere tror selv.
Gjest gobi Skrevet 30. september 2002 #10 Skrevet 30. september 2002 vi "eldre" kvinner har en tendens til å tro at vi er ute av "markedet", at det liksom bare er eldre menn som er noe tess. takk for hyggelige innlegg fra dere som sier noe annet ! ! ! det er deilig og oppmuntrende å oppleve en yngre manns beundring og blikk.......men samtidig har jeg en tendens til å føle et ansvar for det som skjer. vi er jo ikke fruktbare lengre noen av oss, og det ville jo være dumt om en yngre mann ble helt opphengt og ikke kom videre....ikke sant? men det med trygghet og evne til å ikke henge seg opp i bagateller har dere rett i, det kommer med årene. og galgenhumor....
Nelle Skrevet 3. oktober 2002 #11 Skrevet 3. oktober 2002 Jeg føler jeg bør skrive noe her... Hehe... Og yngre gutter er i og for seg vel og bra, men jeg har nok funnet ut at jeg lett kan ha en tendens til å bli litt utålmodig med tanke på det som gjerne følger med: usikkerhet, umodenhet, overdreven iver, rødmende sjenerthet -og særlig om han ikke tør å stønne engang! :o Nelle
moden_mann Skrevet 4. oktober 2002 #12 Skrevet 4. oktober 2002 Hei Huff på 42! Kast deg ut i det og la kjemien bestemme om dere passer sammen. Hvis dette med aldersforskjell tenner deg er jo det bare et pluss. Jeg har alltid vært fasinert av modne kvinner og synes de er de mest sexy. Jeg er så heldig at jeg har fått levd ut den fasinasjonen gjennom "forhold" til modne kvinner. Min siste erfaring var med en kvinne i 60 årene, selv er jeg 40. Så bare slapp av Gobi, du vil bli begjært så lenge du selv ønsker. Se deg rundt, begynn å legge merke til blikkene som beundrer deg, Da finner du f.eks meg. Kvinner er som vin, de blir bare bedre og bedre.
Kevin Skrevet 5. oktober 2002 #13 Skrevet 5. oktober 2002 Nelle da.... begynner du å bli utålmodige med stakkarne....? Jeg vil du skal vite, at hadde det ikke vært for en som deg som slapp meg til, så ville jeg ikke vært den jeg er i dag... i allefall ikke i senga.... Men jeg skal innrømme at det ble noe klønete og usikkert den første gangen med henne....
Gjest Sondra Skrevet 6. oktober 2002 #14 Skrevet 6. oktober 2002 - Dette er jammen det beste jeg har lest på disse sidene........jeg har selv erfaring med yngre menn og det er en tilnærmet perfekt situasjon - om begge har samme intensjonene.- Dette er ikke en situasjon som krever fikse småretter og vin i glassene, og du slipper å fortelle din livshistorie, etc.etc...... For å si det rett ut:- jeg har aldri før følt meg mer attråverdig og flott enn nå, og jeg har nettopp fylt 50! - Så til dere damer som nøler:- kast dere ut i det! - Det er en herlig erfaring å ta med seg - men pass på å gjemme den godt i hjertet ditt - med tanke på fremtidige samboere på din egen alder - det man ikke vet har man som kjent slett ikke vondt av.- Men det er et annet tema. Hilsen glad og fornøyd.
Nelle Skrevet 6. oktober 2002 #15 Skrevet 6. oktober 2002 Nelle da.... begynner du å bli utålmodige med stakkarne....? Hehe... Du sier det jo selv -du kaller de for "stakkarer"! Hehe... Har blitt litt utålmodig, ja -hm... Men må innrømme at de fremdeles appellerer en smule... Ingen god kombinasjon! Hva SKAL jeg gjøre? Nelle -fremdeles uten elsker... *sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå