AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #1 Del Skrevet 7. mars 2021 Fikk sms 2 mars om at Helt Hjem har henta pakken min. Ser på sporing at den er på vei. Idag er det den 7 mars. Jeg venter sånn, og ble liggende våken grytidlig i dag morges i tilfelle den kom på døra. Blir det bare levert om natta? Sånn at neste mulighet ikke blir før i natt igjen?? Anonymkode: 051db...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 7. mars 2021 #2 Del Skrevet 7. mars 2021 Her i området tror jeg det et de som kjører rundt med aviser som leverer, men et ikke helt sikker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 7. mars 2021 #3 Del Skrevet 7. mars 2021 Ja det tror jeg, i hvert fall ut i fra min egen erfaring så leverer de bare på natta. Er mulig det er annerledes andre steder i landet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #4 Del Skrevet 7. mars 2021 Ja Helt Hjem leverer samtidig med morgenavisen. Anonymkode: 82e0c...587 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #5 Del Skrevet 7. mars 2021 Helt hjem er et jævla møkkaselskap og det er trist at det kan virke som om de har klart å etablere seg som et budfirma de siste årene. De bruker lokale avisbud til å levere pakker, ja. Om ikke annet er avtalt, blir pakken lagt i postkassen om det er plass. Jeg fikk sms om at pakken var levert en gang, men den kom aldri. Jeg var i kontakt både med firmaet jeg bestilte fra og med Helt hjem og de sa at jeg måtte regne pakken som tapt. Jeg skal aldri bruke det møkkaselskapet mer. Dessverre er det flere bedrifter som gjør det.... Så synd Anonymkode: 74e44...d03 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #6 Del Skrevet 7. mars 2021 Ja de leverer kun om natten. En pakke jeg ventet på kom til hovedlageret i nærheten på en fredags morgen. Fikk den da ikke levert før det ble mandag. Og jeg fikk den ikke levert til meg, men til butikken de har valgt som hentested, som for en eller annen grunn ikke er den samme som postnord og posten bruker 🤪 Jeg liker ikke helt hjem... 😐 med posten har jeg fått pakker på en lørdag. Posten er best. Anonymkode: a8b7d...838 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #7 Del Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Helt hjem er et jævla møkkaselskap og det er trist at det kan virke som om de har klart å etablere seg som et budfirma de siste årene. De bruker lokale avisbud til å levere pakker, ja. Om ikke annet er avtalt, blir pakken lagt i postkassen om det er plass. Jeg fikk sms om at pakken var levert en gang, men den kom aldri. Jeg var i kontakt både med firmaet jeg bestilte fra og med Helt hjem og de sa at jeg måtte regne pakken som tapt. Jeg skal aldri bruke det møkkaselskapet mer. Dessverre er det flere bedrifter som gjør det.... Så synd Anonymkode: 74e44...d03 Enig. De slenger den på dørmatta eller henger på postkassa, og driter i om pakken blir stjålet Anonymkode: 4f3eb...944 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #8 Del Skrevet 7. mars 2021 Som andre sier så er det avisbudet som leverer, iallfall her jeg bor. Så her pleier pakkene fra HeltHjem å komme ca. 6-7 om morningen, siden det er da de leverer avisen til vår blokk. De legger dem på dørmatten min. Her jeg bor funker det bra for bor i en liten blokk der jeg stoler på naboene, og pakken legges da inne i oppgangen ikke utenfor blokken. Men ville sett litt an hvor jeg bodde før jeg bestilte slik type levering. Anonymkode: 5a2e8...193 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #9 Del Skrevet 7. mars 2021 Da skal jeg hvertfall ikke bruke dagen til å vente, satser på at den kommer i morra tidlig da. Da har det jo gått 6 dager. Anonymkode: 051db...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #10 Del Skrevet 7. mars 2021 Jeg har kun gode erfaringer med helt hjem. Mye bedre en posten her jeg bor. Anonymkode: 6372c...1cd 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #11 Del Skrevet 7. mars 2021 Helthjem suger. Her leveres pakkene på en princessbutikk 30 min fra her hvor jeg faktisk bor. Verste er at mange nettbutikker ikke gir deg noe annet valg! Unngår alle nettbutikker som sender med «helthjem» Anonymkode: c05a9...739 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 7. mars 2021 #12 Del Skrevet 7. mars 2021 De bør skifte navn til "Halvveis Hjem". 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #13 Del Skrevet 7. mars 2021 Jeg fikk i alle fall sms om at pakken min lå utenfor døra kl 03:15 om natta denne uka Anonymkode: 535a2...1f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 7. mars 2021 #14 Del Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg fikk i alle fall sms om at pakken min lå utenfor døra kl 03:15 om natta denne uka Anonymkode: 535a2...1f4 'Kanskje Hjem' da - hvis du ikke er våken og noen stjeler den. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #15 Del Skrevet 7. mars 2021 Lawyam skrev (Akkurat nå): 'Kanskje Hjem' da - hvis du ikke er våken og noen stjeler den. Jeg for i blokk hvor man må ha en nøkkel for å komme inn hoveddøra og en annen nøkkel for å komme inn i etasjegangen min. I så fall er det kun en av mine 8 naboer som kunne ha stjelt den. Anonymkode: 535a2...1f4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #16 Del Skrevet 7. mars 2021 Her leverer de i hvert fall på morgenkvisten. Sist pakke jeg fikk via hang halvveis ut av postkassen, og jeg bor langs en trafikkert vei. Jeg dobbeltsjekket, det gikk helt fint å få pakken ordentlig ned i kassen og lukke den, så det er bare slurv. De få gangene jeg "må" få noe via dem, sitter jeg klar og drar ut når jeg ser budet, ev. så fort jeg får SMS om at de har levert. Synes de minner veldig om PostNord når det kommer til kvalitet. Anonymkode: c75cd...d72 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archer Skrevet 7. mars 2021 #17 Del Skrevet 7. mars 2021 Fikk min pakke fra helt hjem som avtalt ved døra, så har ikke noe å klage over ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 7. mars 2021 #18 Del Skrevet 7. mars 2021 De leverer alle dager/netter bortsett fra natt til søndag, så den hadde ikle kommet i natt uansett ts. Jeg pleier å få sms rundt kl 07 om at den er levert. Tror den blir levert i 05 tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 7. mars 2021 #19 Del Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg for i blokk hvor man må ha en nøkkel for å komme inn hoveddøra og en annen nøkkel for å komme inn i etasjegangen min. I så fall er det kun en av mine 8 naboer som kunne ha stjelt den. Anonymkode: 535a2...1f4 De leverer ikke hjem til oss. Vi må troppe opp 10 min kjøretur unna, først vente på ledig parkeringsplass for så å stå i kø i evigheter. I disse koronnatider er det helt uansvarlig praksis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #20 Del Skrevet 7. mars 2021 Lawyam skrev (28 minutter siden): De bør skifte navn til "Halvveis Hjem". 🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 4f3eb...944 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå