AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #1 Skrevet 7. mars 2021 Vi sammenligner ofte sex og mat. Vi snakker om å ha stor appetitt, om å krydre sexlivet, og hvor kjedelig det er å spise den samme maten hver dag som en analogi på manglende variasjon i sexlivet. Jeg synes det ofte fungerer godt som analogi, men er det en direkte sammenheng i virkeligheten også? Er det slik at de som er eventyrlystne i senga også elsker å prøve nye matretter? Er det slik at de som tviholder på misjonærstillingen under dyna med lyset slukket også trives best med kjøttkaker og fårikål? Er bifile mer altetende? Hvordan er veganerne i senga? Bør vi helst unngå å gå til sengs med folk som spiser visse ting? Hvordan stemmer dette i praksis på deg selv, på partneren og ex-partnere? Anonymkode: 75196...ec5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #2 Skrevet 7. mars 2021 Partneren min er bifil, og han er ganske kresen på mat 😛 men ikke har han mye sexlyst heller, så kanskje det er en sammenheng? Anonymkode: 0e7d2...917
Milky Skrevet 7. mars 2021 #3 Skrevet 7. mars 2021 Tror ikke det har noe sammenheng😂 jeg vil variere masse og prøve nye ting i senga men vil helst spise mine faste retter og er ikke så keen på å prøve ny mat. Men er ikke sånn at jeg nekter å smake liksom 1
Mons Skrevet 7. mars 2021 #4 Skrevet 7. mars 2021 Jeg elsker raspeballer, øl og akevitt. Ser ikke bort fra at damer også ser meg som hard og tungt fordøyelig kost.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #5 Skrevet 7. mars 2021 Der er nok en liten sammenheng, nå kan jeg ikke referere til et representativt utvalg, men jeg har sett at de damene som er uredd når det gjelder mat ofte har litt mindre hemninger når det kommer til sex. Eller sagt på en annen måte, de som er veldig kresen når det kommer til mat har som regel flere sperrer. Dett er spesielt de som får brekningsreflekser av mat hvor de ikke klarer lukte, konsistensen eller teksturen. Det er kanskje ikke så rart at noen som slurper i seg østers, sushi, blodig biff etc. har mindre sperrer mot litt sæd i munnen enn noen som brekker seg bare ved tanken på å spise mat som ikke har rett konsistens. Anonymkode: feb90...e03
sicario Skrevet 7. mars 2021 #6 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vi sammenligner ofte sex og mat. Vi snakker om å ha stor appetitt, om å krydre sexlivet, og hvor kjedelig det er å spise den samme maten hver dag som en analogi på manglende variasjon i sexlivet. Jeg synes det ofte fungerer godt som analogi, men er det en direkte sammenheng i virkeligheten også? Er det slik at de som er eventyrlystne i senga også elsker å prøve nye matretter? Er det slik at de som tviholder på misjonærstillingen under dyna med lyset slukket også trives best med kjøttkaker og fårikål? Er bifile mer altetende? Hvordan er veganerne i senga? Bør vi helst unngå å gå til sengs med folk som spiser visse ting? Hvordan stemmer dette i praksis på deg selv, på partneren og ex-partnere? Anonymkode: 75196...ec5 Stemmer overhode ikke for oss. vi har ikke sex lenger, men begge elsker god mat. Elsker å lage mat, forsøke nye retter/ting hele tiden. Vi er nok begge food junkies, mens sex er uviktig og noe vi ikke «gidder/orker».
sicario Skrevet 7. mars 2021 #7 Skrevet 7. mars 2021 Spicymami skrev (5 timer siden): Tror ikke det har noe sammenheng😂 jeg vil variere masse og prøve nye ting i senga men vil helst spise mine faste retter og er ikke så keen på å prøve ny mat. Men er ikke sånn at jeg nekter å smake liksom Hehe vi er rake motsetninger. Vi varierer masse og prøver nye ting hele tiden på kjøkkenet, men orker/gidder ikke sex lenger 😂
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #8 Skrevet 7. mars 2021 Stemmer kanskje litt for meg? Jeg er glad i mat, og kunne gjerne spist hele dagen, og har også stor appetitt på sex. Jeg prøver også gjerne nye ting, både i senga og på bordet. Anonymkode: 7d4b7...ff9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå