Gjest 123 eller noe Skrevet 7. mars 2021 #1 Skrevet 7. mars 2021 Hadde gjemt unna niste i veska som havnet i et hemmelig rom. Denne fant jeg i forgårs, siden jeg syntes det begynte å lukte rart i veska mi. Helt muggen og fæl gammal brødskive med leverpostei i en knytet plastpose. Veska er av sånn stiv type, så får ikke vrengt den, og tør ikke hive den i maskinen. Er det noe jeg kan vaske den med? Den henger ute til lufting nå, det er sol og fint ute. Skal jeg spraye noe sprit oppi? Føler den kanskje lukter litt bedre idag, tingene som lå oppi sammen med brødskiva er vasket (lommebok, parfyme, plasterpakke osv) og de lukter ikke mer, så jeg håper det er håp for den også!
miss spjåk Skrevet 9. mars 2021 #2 Skrevet 9. mars 2021 Sette en skål med eddik nedi vesken? Ellers kan du bruke sånne luktkuler man bruker i sko? Fås kjøpt på xxl eller på nett. Kaffe tar også vekk lukt har jeg hørt.
Akay Skrevet 9. mars 2021 #3 Skrevet 9. mars 2021 Kjenner du noen som har ozonmaskin som kan behandle den for deg? Ozon tar all lukt
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #5 Skrevet 10. mars 2021 Ta vodka på en sprayflaske og spray veska - innvendig (altså, ikke utvendig, det vil jo gi flekker på skinn). Og heng den ute i minusgrader over natta. Se dagen etter, ble det bedre? Hvis ikke, gjenta samme prosedyre en gang til Anonymkode: b4d98...7cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå