Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Post noe du cringer skikkelig av 😀😀

Anonymkode: d8884...d72

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"Å" når det skal stå "og"!

For øvrig "forøvrig"!

Anonymkode: d89a2...1ed

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

"Å" når det skal stå "og"!

For øvrig "forøvrig"!

Anonymkode: d89a2...1ed

Hehe..

Og "i forhold til" når man mener "i henhold til"? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva menes med cringe? Har aldri hørt dette ordet før.

Anonymkode: 8216a...2ca

• Liker 2
Skrevet

Det jeg cringer mest av i verden er de mennene på treningsstudio som med vilje går på en jæv rar måte og gjør seg «store» for å liksom vise muskler og leke hunks.. æsj

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva menes med cringe? Har aldri hørt dette ordet før.

Anonymkode: 8216a...2ca

Det betyr på en måte å gremmes. Noe du ser/hører/leser/erfarer som nesten gir deg frysninger fordi det er så kleint, f.eks. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg cringer av instagram-poeter som ikke legger NOE imellom linjene. Som rett og slett skriver ræva poesi, men jeg har ikke samvittighet til å poste noe av det her...

• Liker 4
Skrevet

Da og når 🙈

"Når jeg var 6 år"... 

Dengang DA, er det så vanskelig?? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da og når er jeg enig. Det er visstnok veldig vanskelig da folk stort sett skriver feil.

Og hva skjer med "komt"? Hvor kommer dette fra? Er det for langt å skrive "kommet"?

Anonymkode: 38629...923

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det betyr på en måte å gremmes. Noe du ser/hører/leser/erfarer som nesten gir deg frysninger fordi det er så kleint, f.eks. 

På norsk sier man at man krymper seg. Nokså nøyaktig oversatt. 

Anonymkode: acc98...c8a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Folk som bruker 100 år på f.eks legge varer på et varebånd, og deretter skal betale hele handelen med mynt.  Får lyst til å rope høyt:  SKYND DEG DA!!!! 

Anonymkode: 5eb65...269

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

damer som mener det er en del av kvinnekampen å ha sex med 3 sifret antall menn

Anonymkode: d4092...78f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er cringe når tråder postes på underforum hvor de åpenbart ikke hører hjemme.

Anonymkode: dd60c...312

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Da og når er jeg enig. Det er visstnok veldig vanskelig da folk stort sett skriver feil.

Og hva skjer med "komt"? Hvor kommer dette fra? Er det for langt å skrive "kommet"?

Anonymkode: 38629...923

"Komt" regner jeg med er fra en eller annen dialekt.
Utrolig synd hvordan språket ødelegges.. Både muntlig og skriftlig.

Vi får håpe det blir vanlig å skrive for hånd igjen i skolen etterhvert

Anonymkode: 23d0c...e94

AnonymBruker
Skrevet

"Jeg kan ikke noe for det, jeg er bare så spesiell Et årntli snowflake! :cry3::cry3::cry3:"

Anonymkode: 8f1ea...f8b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Spicymami skrev (3 timer siden):

Det jeg cringer mest av i verden er de mennene på treningsstudio som med vilje går på en jæv rar måte og gjør seg «store» for å liksom vise muskler og leke hunks.. æsj

Hehe, hadde en barndomsvenn som gjorde dette. Han er rundt 1.60 cm høy med tannpirkere som bein, men så har han bygget muskler på armene. Så går han rundt med armene en halv meter unna kroppen fordi "musklene er så store". Må flire hver gang jeg ser noen gå sånn fordi det minner meg om dette. 

Veldig okei fyr da. :) 

Anonymkode: 6b295...cea

• Liker 2
Skrevet

Folk som krever å bli kalt "non-binary" som blir fornærmet om de blir kalt kvinne eller henne men som likevel ser veldig ut som en kvinne og motsatt.   Tape et skilt fast i panna for ingen kan vite at du ikke indentifiserer deg med å verken ha penis eller vagina. Herregud.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Lyden av noe som tas ut av en fryser som er iset igjen. 

Program som "helt perfekt" og "kongsvik".

Når jeg hører folk som ikke klarer å uttale kj lyden. Det heter kino, kylling, kjede og kjele, ikke  sjino, sjylling, sjede og sjele. De tre siste er ord som betyr noe HELT annet. Det er heller ikke vanskelig å lære seg lyden riktig. 

Anonymkode: 66d5a...31b

• Liker 2
Skrevet
Peonjenta skrev (9 minutter siden):

Folk som krever å bli kalt "non-binary" som blir fornærmet om de blir kalt kvinne eller henne men som likevel ser veldig ut som en kvinne og motsatt.   Tape et skilt fast i panna for ingen kan vite at du ikke indentifiserer deg med å verken ha penis eller vagina. Herregud.

Dette!!! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...