Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk helt sjokk i går da jeg hørte på P3 Nå om de såkalte "players" i Danmark -som har ubeskyttet sex med flest mulig, helst tre om dagen. Reglene er at noen helst skal se på, og hvis du blir smittet av HIV må du ta ditt eget liv. Nylig tok en 17 år gammel jente livet sitt etter å ha blitt smittet med HIV.

Hva skjer i verdenen vår når dette er hva unge mennesker finner det for godt å drive med på fritiden!!!??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette gjelder nok ikke alle unge, men noen enkeltpersoner. Selv om det er ille nok. Sinnsykt!

Skrevet

:overrasket: Herregud,går det ann????

Utrolig hva mennesker klarer å finne på idag :frustrert:

Skrevet

En annen ordning jeg har hørt er at det inviteres til fest hvor den ene deltakeren er HIV smittet - ingen vet hvem. Så har deltakerne ubeskyttet sex med hverandre....

Skrevet
:overrasket: Greier ikke fatte at folk tar slike sjangser, når det er så vannvittig unødvendig!
Skrevet
En annen ordning jeg har hørt er at det inviteres til fest hvor den ene deltakeren er HIV smittet - ingen vet hvem. Så har deltakerne ubeskyttet sex med hverandre....

ja, leste om det for en stund siden.

helt ufattelig at unge mennesker er villige til å spille rusisk rulett med både sitt eget liv og andres...

det ble også vist til at etter at dette ble ett fenomen, så er det også større sjans for at hiv blir en risiko generellt i ungdomsmiljøene rundt om, da noen som har vært med en som har vært på en slik fest, kan bli smittet også smitte videre uten å vite noe.

ungdomsmiljøene i vest har vært ganske skjermet mot hiv hittil, noe disse ungdommene er med på å ødelegge.

selv om det ikke er alle som er med, så kan de smitte videre til andre som igjen smitter videre.

jeg skjønner ikke at de kan forstå hva de virkelig gjør med seg selv og andre, og velger vel å tro at de ikke gjør det, forstår alvoret altså.

Gjest King James II
Skrevet

Grunnen at mennesker tar slike sjanser er fordi man inbilder seg at man er udødelige.

Skrevet

Gud bedre.

Tror dere virkelig at dette er vanlig i ungdomsmiljøer? Dette er oppblåst tabloidpiss, i beste fall basert på rykter, i verste fall har journalisten funnet på det selv.

Skrevet
Gud bedre.

Tror dere virkelig at dette er vanlig i ungdomsmiljøer? Dette er oppblåst tabloidpiss, i beste fall basert på rykter, i verste fall har journalisten funnet på det selv.

Er vel ingen som har påstått at dette er vanlig.. Greier ikke forstå at en person holder på slik en gang jeg..

Skrevet

Det er nok helt sikkert reservert spesielle miljøer, og sikkert blåst opp av tabloidene.......... De fleste unge er nok lure nok til å skjønne at dette er ganske teit oppførsel. (Håper jeg:-)

Skrevet

Finnes det noen linker til dette? Høres helt vanvittig ut, og hvis det stemmer så kjenner jeg at jeg blir skikkelig forbanna her.

Verre enn Bush dette jo :frustrert:

Gjest Violetta
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor dere fremhever ungdommer i dette. Kan ikke tenke meg at det er bare ungdommer som gjør slikt.

Men det gjør jo ikke saken mindre horribel...

Skrevet

Leste i avisen for ei stund siden at man i enkelte homofile miljø i utlandet nærmest ble uglesett dersom man ikke var hiv smittet pga at det var simpelten noe "alle" var for tiden.

Gjest seroxata
Skrevet

at det finnes idioter her på jorda, det kommer iallefall tydelig frem her... :roll:

sunne interresser gitt..

Skrevet

Litt rart å nekte for at sexen blir litt mer spennende.

Skrevet

Nesten Russisk rulett?!!

:hakeslepp::klaske:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...