AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #1 Skrevet 7. mars 2021 Jeg har en oppfatning av at de som handler på meny ser litt ned på oss litt mer pris beviste eller ikke har like god økonomi som blir nødt å handle på eks rema1000 eller kiwi?, hvorfor er det sånn?, hvorfor skal dere bry dere om hvor jeg handler maten min? Anonymkode: 85147...7cc
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 7. mars 2021 Det er ikke sånn, og jeg bryr meg ikke om hvor du handler maten din. Anonymkode: 7428c...a9a 77
Namine Skrevet 7. mars 2021 #3 Skrevet 7. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har en oppfatning av at de som handler på meny ser litt ned på oss litt mer pris beviste eller ikke har like god økonomi som blir nødt å handle på eks rema1000 eller kiwi?, hvorfor er det sånn?, hvorfor skal dere bry dere om hvor jeg handler maten min? Anonymkode: 85147...7cc Hvorfor bryr du deg om hvor de handler maten sin? Her tror jeg du tillegger mange mennesker en mening de ikke har. Mange handler bare på den nærmeste butikken, om det er meny, rema eller kiwi, og bryr seg svært lite om hvor andre handler maten sin. Endret 7. mars 2021 av Namine 28
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #4 Skrevet 7. mars 2021 Jeg liker å handle på meny. Men handler like ofte på Rema, og bryr meg ikke om hvor andre handler. Anonymkode: ac573...d35 11
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #5 Skrevet 7. mars 2021 Hvor folk handler bryr jeg meg fint lite om. Her er det en salig blanding av butikker. Avhenger av hverdag og helg, lønningsdag eller om det er noe spesielt:) Anonymkode: dc81c...f1f 5
Namine Skrevet 7. mars 2021 #6 Skrevet 7. mars 2021 (endret) *dobbel da jeg skulle redigere* Endret 7. mars 2021 av Namine
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #7 Skrevet 7. mars 2021 Jeg handler på meny, fordi det er nærmest, men handler nesten bare first price og er veldig prisbevisst. Så kjenner meg ikke igjen i det du skriver. Anonymkode: 5e130...48d 7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #8 Skrevet 7. mars 2021 ??? Jeg handler 50% på Meny og 50% på Rema, som ligger ved siden av hverandre. De har noen varer jeg liker på Meny som jeg ikke får tak i på Rema, og vice versa. Liker Kolonihagenproduktene til Rema. Anonymkode: 1c5c8...1ce 7
Sirah Skrevet 7. mars 2021 #9 Skrevet 7. mars 2021 Hvorfor bryr du deg om hvor folk handler? Jeg handler på den butikken som har det jeg trenger den dagen. Det kan like gjerne være Kiwi som Meny. Sistnevnte har veldig ofte et litt bedre utvalg, så skal jeg ha noe litt mer spesielt handler jeg ofte der. 8
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #10 Skrevet 7. mars 2021 Sirah skrev (Akkurat nå): Hvorfor bryr du deg om hvor folk handler? Jeg handler på den butikken som har det jeg trenger den dagen. Det kan like gjerne være Kiwi som Meny. Sistnevnte har veldig ofte et litt bedre utvalg, så skal jeg ha noe litt mer spesielt handler jeg ofte der. jeg bryr meg ikke om hvor folk handler det er holdningene til de som handler på meny som plager meg, det at de går litt med nesa i været å ser ned på oss andre som handler på kiwi Anonymkode: 85147...7cc
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #11 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har en oppfatning av at de som handler på meny ser litt ned på oss litt mer pris beviste eller ikke har like god økonomi som blir nødt å handle på eks rema1000 eller kiwi?, hvorfor er det sånn?, hvorfor skal dere bry dere om hvor jeg handler maten min? Anonymkode: 85147...7cc Jeg bryr meg ikke. Jeg handler både på Meny, Mega, Obs, Rema, Extra og Kiwi. Alle de ulike butikkene har ulike varer, er innom alle kjedebutikkene hele tiden. Anonymkode: 1e660...d33 6
Meadow Skrevet 7. mars 2021 #12 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): jeg bryr meg ikke om hvor folk handler det er holdningene til de som handler på meny som plager meg, det at de går litt med nesa i været å ser ned på oss andre som handler på kiwi Anonymkode: 85147...7cc Ingen bryr seg om hvor du handler. 15
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #13 Skrevet 7. mars 2021 1. Meny er gjerne den nærmeste butikken 2. Meny har generelt et mye større utvalg 3. Hvis man allerede er i gang med å plukke tørket sopp og sitrongress oppi handlekurven så blir det fort til at man gjør hele middagshandlingen der istedenfor å dra til enda en butikk kun for "basisvarene" Anonymkode: bf6a7...6e9 16
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #14 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): jeg bryr meg ikke om hvor folk handler det er holdningene til de som handler på meny som plager meg, det at de går litt med nesa i været å ser ned på oss andre som handler på kiwi Anonymkode: 85147...7cc Really? Er dette kan hende bare i ditt hode..? Anonymkode: 348f4...921 19
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #15 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): jeg bryr meg ikke om hvor folk handler det er holdningene til de som handler på meny som plager meg, det at de går litt med nesa i været å ser ned på oss andre som handler på kiwi Anonymkode: 85147...7cc Har du dokumentasjon som underbygger det inntrykket, annet enn din egen fantasi? Anonymkode: 4e756...18e 16
minister-mio Skrevet 7. mars 2021 #16 Skrevet 7. mars 2021 Jeg tror bare du innbiller deg at folk er opptatt av hvor du handler. På seg selv kjenner man andre. 11
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #17 Skrevet 7. mars 2021 10 minutter siden, AnonymBruker said: hvorfor skal dere bry dere om hvor jeg handler maten min? Anonymkode: 85147...7cc Det er jo du som bryr deg om hvor jeg handler maten min. Anonymkode: 29a66...a63 19
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #18 Skrevet 7. mars 2021 Meny har det beste bakeriet, er innom tidlig om morgenen og får gårsdagens brød til halv pris. I tillegg har de supergode muffins& donuts, de er veldig flinke. Liker også at det er bredere utvalg å velge mellom, fant noen nanbrød som smakte veldig godt, nei har bare gode ting å si om Meny. Er prisbevisst for det, handler også på Rema og Kiwi, ingen som ser ned på noen her. Anonymkode: 0f24f...53c 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #19 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har en oppfatning av at de som handler på meny ser litt ned på oss litt mer pris beviste eller ikke har like god økonomi som blir nødt å handle på eks rema1000 eller kiwi?, hvorfor er det sånn?, hvorfor skal dere bry dere om hvor jeg handler maten min? Anonymkode: 85147...7cc Her tror jeg du tillegger mange meninger de ikke har. Det virker som om det heller er du som er veldig opptatt av hvor disse folkene handler sin mat, og mener noe om dem basert på dette (ref din kommentar om nesa opp i sky), enn motsatt. Anonymkode: ed615...9da 9
knulleGuden666 Skrevet 7. mars 2021 #20 Skrevet 7. mars 2021 Tviler sterkt på at de som handler på meny tenker slik, da må hvertfall de som handler på joker osv i byene se mye mer ned på vanlige folk da joker er dyrere enn meny igjen. På bygda blir det noe annet da vanligvis joker er eneste butikk på flere mils omkrets 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå