AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #1 Skrevet 7. mars 2021 Jeg kjøpte brudekjolen min for en stund siden og har den siste tiden begynt å få litt second thoughts...Jeg synes fortsatt den er nydelig, og elsker å prøve den på. Og uten at det er det viktigste, så har de som har sett den på meg gitt mange komplimanger. Jeg ser også selv at den stilen passer veldig bra til meg. Men likevel sitter jeg med en følelse av at jeg kanskje skulle valgt en annen kjole..Så kjedelig å få slike tanker, men min forlover sa det er vanlig. Noen andre her som har tenkt det samme? Endte dere opp med å kjøpe ny kjole? Anonymkode: 1f49b...645
Gjest theTitanic Skrevet 7. mars 2021 #2 Skrevet 7. mars 2021 Det er faktisk bare en kjole. Og vil du virkelig bruke penger på enda en? Det er bare en kjole og bare en dag, selv om den er spesiell. Du blir nok vakker i den du har.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #3 Skrevet 7. mars 2021 Jeg ble personlig ikke usikker på kjolen min på noe tidspunkt, men ærlig talt - jeg hadde aldri engang vurdert å kjøpe enda en kjole. Jeg tror du overtenker voldsomt, det er tross alt bare en kjole (selv om det er den viktigste kjolen du noensinne bærer osv.). Kanskje du skal slutte å prøve den på så ofte? Du sier du fortsatt liker den, stilen passer deg, du får komplimenter av de som har sett den - høres ut som du kan krysse av for kjole på listen din og gå videre til neste ting. Anonymkode: fdb1a...624 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #4 Skrevet 7. mars 2021 Høres ut som du har prøvd kjolen endel hjemme... det er en klassisk feil.... bedre Og la den henge og ikke prøve den så mye! La den være nå. Prøv den kanskje to mnd før bryllupet og se hva du føler da, da rekker du finne ny ut av butikk i brudesalong eller på Finn. Hvis du da liker den så vent med å prøve den til 2 uker før da rekker du skredder og de siste forberedelsene. du har nok bare overtent og overprøvd kjolen din Anonymkode: 5c83c...540 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #5 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Høres ut som du har prøvd kjolen endel hjemme... det er en klassisk feil.... bedre Og la den henge og ikke prøve den så mye! La den være nå. Prøv den kanskje to mnd før bryllupet og se hva du føler da, da rekker du finne ny ut av butikk i brudesalong eller på Finn. Hvis du da liker den så vent med å prøve den til 2 uker før da rekker du skredder og de siste forberedelsene. du har nok bare overtent og overprøvd kjolen din Anonymkode: 5c83c...540 Jeg føler ikke at jeg prøver den mye. Rundt en gang i måneden,ikke mer. Det er også for å lufte den utenfor posen. ts Anonymkode: 1f49b...645
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #6 Skrevet 12. mars 2021 Min kjole var perfekt da jeg prøvde den. De måtte ta den inn og gjøre den litt kortere. Enkelt nok tenkte jeg. 6 dager før bryllupet ( de hadde tatt 6 mnd på dette ) dro jeg inn for å prøve den for siste gang. Da hadde de ikke gjort den kortere fordi de mente at denne kjolen skulle man ha sånn underkjole med stor ring under. Det var for sent å gjøre noe med det... så kjolen min så helt annerledes ut på bryllupsdagen enn da jeg prøvde den. Jeg følte meg som en bjelle! Jeg tenker fortsatt på det når jeg ser bildene. Det er bare en kjole til syvende sist, men det er også en viktig kjole. Anonymkode: 78514...29c 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #7 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 8.3.2021 den 20.18): Jeg føler ikke at jeg prøver den mye. Rundt en gang i måneden,ikke mer. Det er også for å lufte den utenfor posen. ts Anonymkode: 1f49b...645 Én gang i mnd. er veldig ofte. Når står bryllupet? Anonymkode: fdb1a...624
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #8 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Én gang i mnd. er veldig ofte. Når står bryllupet? Anonymkode: fdb1a...624 I august ts Anonymkode: 1f49b...645
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå