AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #1 Skrevet 7. mars 2021 Hei! Jeg har tenkt til å spare til pensjon. Jeg har skjønt at jeg bør spare i et aksjefond, men hvilket bør jeg velge? Det er så mange å velge mellom, så jeg blir fryktelig usikker. Jeg er i starten av 20’årene og tjener 600k i året, som antagelig vil øke noe ila årene. Jeg vil spare så jeg har nok pensjon til å ikke måtte bekymre meg over penger som pensjonist, da det blir nye regler og ordninger hele tiden. Hvem vet hva slags pensjonsordning vi har om 40 år😅Jeg eier egen bolig, så boliglånet skal være betalt ned innen den tiden kommer. Anonymkode: 4ae77...e0e
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #2 Skrevet 7. mars 2021 Globale indeksfond anbefales. Anonymkode: da577...75f
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #3 Skrevet 7. mars 2021 Trekk fast beløp ved lønning hver måned, sikrer deg at du alltid kjøper i opp og nedturer. Globalt indeks med lav % provisjon kan i tillegg vurdere en andel emerging markeds. Legg sparebeløp inn i pensjonskalkulator så får du forventet verdi av sparebeløp. Anonymkode: 611af...187
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå