AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #1 Skrevet 7. mars 2021 Etter overtakelsen, når flyttet du inn? Ventet du, eller flyttet du inn med en gang? Har kjøpt mitt første hus, fått nøklene, men ikke helt kommet i gang med flytting av ting enda. Anonymkode: eb251...d4a
Apekatten Skrevet 7. mars 2021 #2 Skrevet 7. mars 2021 Jeg tok over leiligheten i mars, flyttet inn i juni pga oppussing. Hadde jeg ikke trengt å pusse opp, hadde jeg flyttet inn med en gang.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #3 Skrevet 7. mars 2021 Første leilighet flyttet vi rett inn i. Nr. 2 pusset vi opp først og flyttet inn etter to måneder. Nr. 3 var første hus og der flyttet vi inn med en gang da vi hadde solgt leiligheten og måtte være ute derfra to dager etter vi hadde overtatt huset. Anonymkode: e62b9...eda
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #4 Skrevet 7. mars 2021 Flyttet inn samme dag vi fikk nøklene. Hvorfor vente, med mindre du skal pusse opp veldig mye? Har du råd til å betale dobbelt er det jo greit. Vi betalte dobbelt huslån i et par måneder, og det var greit å bli ferdig med det. Anonymkode: 2db2a...533
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #5 Skrevet 7. mars 2021 Flyttet inn etter ei drøy uke. Måtte male litt først. Anonymkode: 30909...7ba
Aragorn ll Elessar Skrevet 7. mars 2021 #6 Skrevet 7. mars 2021 Jeg flyttet inn fem dager etter overtagelsen. Grunnen var at jeg flyttet fra et fylke til et annet fylke.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #7 Skrevet 7. mars 2021 Aragorn ll Elessar skrev (1 minutt siden): Jeg flyttet inn fem dager etter overtagelsen. Grunnen var at jeg flyttet fra et fylke til et annet fylke. Må man vente 5 dager da? Anonymkode: 1e600...5f3
Aragorn ll Elessar Skrevet 7. mars 2021 #8 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Må man vente 5 dager da? Anonymkode: 1e600...5f3 Nei man må ikke det, det var bare lettere for meg å gjøre det slik.
DrueSmoothie Skrevet 7. mars 2021 #9 Skrevet 7. mars 2021 Jeg flyttet inn samme dag som jeg overtok. Dvs jeg kjørte mesteparten av flyttelasset da og fikk båret inn hele det lasset, og tok det meste av restene dagen etter. Jeg hadde pakket på forhånd så mye var klart til å lempes over med en gang Dog sov jeg ikke her første natten fordi det var såpass kaos her den kvelden, ettersom jeg overtok først etter arbeidstid. Så jeg sov hos en venninne rett i nærheten. Jeg overtok en tirsdag husker jeg, og ila førstkommende helg var alt på plass husker jeg. Alt kjørt over, esker ryddet ut og huset mer el mindre i orden 💪
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #10 Skrevet 7. mars 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Må man vente 5 dager da? Anonymkode: 1e600...5f3 Jepp da er det 5 dagers karenstid før man kan flytte inn Anonymkode: 51e9f...13b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå