AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #41 Del Skrevet 8. mars 2021 Jeg tror du vil få det mye bedre om du blir venn med den lille magen din. Den er faktisk flott. Og en helt flat mage har ingen verdi, du blir ikke lykkelig av det. Det vil bare gjøre deg enda mer fokuser på den, og gjøre deg livredd for å miste den. Anonymkode: c154f...048 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #42 Del Skrevet 8. mars 2021 Ut fra de bildene ser det ut som om du har en flat mange, som kun lider litt av at den har vært stor pga. graviditet. Huden blir strukket mye, og blir ikke like stram som dem en gang var. Anonymkode: 2dcbe...aaa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #43 Del Skrevet 8. mars 2021 Jeg er ganske sikker på at genetikk spiller en rolle i hvorvidt en mage kan bli flat eller ikke. For meg er det komplett urealistisk å skulle ha en slik stram og flat mage som mange har. Har aldri hatt det, til og med ikke når jeg var undervektig. Jeg har lært meg å være fornøyd med kroppen slik den er og sette pris på den, og ikke hige etter noe som er urealistisk på meg selv. Du burde gjøre det samme for å få fred med din egen kropp. Anonymkode: 67818...4f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #44 Del Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): I mine øyne er den ikke flat, og ikke like flat som andres som er like slanke som meg. Legger ved et par bilder av magen min tatt på morgenen (når jeg ikke er oppblåst): Ts Anonymkode: 11e3c...a7f Du har et forvridd bilde av deg selv. Magen din er nydelig. Den har skapt og båret frem et barn, og likevel ser den helt fantastisk ut. Lær deg å elsk deg selv kjære deg for der er ingen grunn til at du ikke burde gjøre det. Anonymkode: 67818...4f2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 8. mars 2021 #45 Del Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er jeg sikker på, da det har tatt meg tid å komme meg dit. Har alltid vært undervektig tidligere. Om jeg har vært gravid? Ja, og jeg har uten tvil litt strukket hud, i tillegg til fettet som ligger der. Takk. Ts Anonymkode: 11e3c...a7f Hm. Ja, du er på grensen til undervektig nå. Hva med å forhøre deg med en PT kanskje h*n har noe råd angående magefett. Er det ikke vanlig at magen/kroppen forandrer seg etter en graviditet? Spesielt om man blir gravid i litt "eldre" alder 27+? Kroppen din er nok helt normal og slik den skal være. Husk at det bare er du som tenker over "magen". Om den blir oppblåst etter måltider kan det hende du har IBS eller gluten/laktose-intoleanse - du kan sjekke det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #46 Del Skrevet 9. mars 2021 Hadde jeg sett så bra ut (uten å ha vært gravid engang) i blondeundertøy ville jeg vært superfornøyd! Anonymkode: 2612e...ef4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #47 Del Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 7.3.2021 den 23.03): I mine øyne er den ikke flat, og ikke like flat som andres som er like slanke som meg. Legger ved et par bilder av magen min tatt på morgenen (når jeg ikke er oppblåst): Ts Anonymkode: 11e3c...a7f Synes magen din er ganske flat og fin jeg! Anonymkode: 32d4f...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #48 Del Skrevet 10. mars 2021 Takk for fine, oppløftende kommentarer, dere! Det setter jeg pris på. Skjønner at jeg må jobbe med eget hode og at det er en overfladisk ting å bry seg om, men det plager meg såpass mye at det tærer skikkelig på selvtilliten. Dere vet hvordan magen gjerne buler litt ut når man sitter? Dette er noe som plager meg daglig, da jeg er overbevist om at min bul er større enn det som er «normalt.» Huff, så teit. Liker bare ikke føle meg «annerledes..» Ts Anonymkode: 11e3c...a7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #49 Del Skrevet 10. mars 2021 CorvusCorax skrev (På 8.3.2021 den 23.12): Hm. Ja, du er på grensen til undervektig nå. Hva med å forhøre deg med en PT kanskje h*n har noe råd angående magefett. Er det ikke vanlig at magen/kroppen forandrer seg etter en graviditet? Spesielt om man blir gravid i litt "eldre" alder 27+? Kroppen din er nok helt normal og slik den skal være. Husk at det bare er du som tenker over "magen". Om den blir oppblåst etter måltider kan det hende du har IBS eller gluten/laktose-intoleanse - du kan sjekke det ut. Har forhørt meg med PT tidligere, og fikk da et program med noen øvelser. Føler ikke dette hjalp bemerkelsesverdig. Ble kanskje mindre/flatere, men dette tror jeg ville skjedd uansett da dette var ganske kort tid etter fødsel. Jeg vet ikke. Det er vel det, men når jeg ser kroppene til alle på Instagram som har født, virker det ikke sånn. Derfor ble jeg litt overrasket når dette ikke var tilfellet for meg. Spesielt med tanke på at jeg var så ung enda (22 år). De som har IBS, glutenallergi o.l, har ikke de gjerne plager og andre symptomer også? Jeg har nemlig aldri vært plaget med magen, blir bare oppblåst, nesten uansett hva jeg spiser. Føler til og med at magen vokser bare jeg drikker noen glass vann på morgenen.. Ts Anonymkode: 11e3c...a7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #50 Del Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har forhørt meg med PT tidligere, og fikk da et program med noen øvelser. Føler ikke dette hjalp bemerkelsesverdig. Ble kanskje mindre/flatere, men dette tror jeg ville skjedd uansett da dette var ganske kort tid etter fødsel. Jeg vet ikke. Det er vel det, men når jeg ser kroppene til alle på Instagram som har født, virker det ikke sånn. Derfor ble jeg litt overrasket når dette ikke var tilfellet for meg. Spesielt med tanke på at jeg var så ung enda (22 år). De som har IBS, glutenallergi o.l, har ikke de gjerne plager og andre symptomer også? Jeg har nemlig aldri vært plaget med magen, blir bare oppblåst, nesten uansett hva jeg spiser. Føler til og med at magen vokser bare jeg drikker noen glass vann på morgenen.. Ts Anonymkode: 11e3c...a7f 23 år* skulle det står her. Ts Anonymkode: 11e3c...a7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #51 Del Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 8.3.2021 den 14.42): Ikke typisk, men kanskje det skjer med noen. Har som tidligere nevnt født tre barn og har flat mage. Kutte kalorier og ta situps e.l. kanskje. Så ikke lik ut rett etter fødsel noen gang. Merkelig. Kanskje det har skjedd noe med magemusklene dine ? Få de sydd sammen eller noe? Anonymkode: 0c0b8...b55 Det er mer typisk at huden strekkes enn ikke. Man kan ikke forvente å få magen lik det den var før fødselen. Noen får det, men langt fra alle. Det er overhodet ingenting med mine magemuskler å gjøre. Min er flat og stram under litt for mye hud. Jeg har ingen komplekser eller problemer med det. Folk er bygd forskjellig og bærer barn forskjellig. Du var heldig, men det er ikke det som er standarden. Anonymkode: d20f8...7a7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #52 Del Skrevet 10. mars 2021 Ut fra bildene så virker det som det er overflødig hud/strukket hud som er problemet, og det vil ikke bli bedre med trening eller slanking. Derfor du ikke merker bedring med ulike program osv. Anonymkode: e4009...7ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #53 Del Skrevet 10. mars 2021 Sjekk ut danalandgren på insta. Anonymkode: f4270...f91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #54 Del Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ut fra bildene så virker det som det er overflødig hud/strukket hud som er problemet, og det vil ikke bli bedre med trening eller slanking. Derfor du ikke merker bedring med ulike program osv. Anonymkode: e4009...7ab Hmm, men jeg hadde jo dette problemet før jeg ble gravid også? Bare at huden var strammere. Er ganske sikker på at det er fett. Ts Anonymkode: 11e3c...a7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #55 Del Skrevet 11. mars 2021 Magen din ser veldig fin ut! Jeg har flat mage, men jeg har alltid bare hatt det. Når jeg nærmet meg overvektig på bmi fikk jeg litt fett der, men så fort jeg gikk ned til ca 23 i BMI igjen ble magen flat på nytt. Jeg har timeglass-fasong og fettet legger seg på hofter, rumpe og pupper. Slik er det bare. Får også lett markert mage om jeg trener styrke, jeg er bare heldig genetisk rett og slett. Anonymkode: fe16c...b13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #56 Del Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 11.3.2021 den 18.11): Magen din ser veldig fin ut! Jeg har flat mage, men jeg har alltid bare hatt det. Når jeg nærmet meg overvektig på bmi fikk jeg litt fett der, men så fort jeg gikk ned til ca 23 i BMI igjen ble magen flat på nytt. Jeg har timeglass-fasong og fettet legger seg på hofter, rumpe og pupper. Slik er det bare. Får også lett markert mage om jeg trener styrke, jeg er bare heldig genetisk rett og slett. Anonymkode: fe16c...b13 Du har det som jeg anser som drømmekroppen, med andre ord! Får bare akseptere at jeg ikke er så heldig med genene mine. Her legger det seg KUN på magen. Ingenting noen andre plasser.. utrolig urettferdig 😜 Ts Anonymkode: 11e3c...a7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå