Gå til innhold

Klarer liksom ikke tilgi og glemme dette...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tons of Rock 2019. 
Jeg er svoren Volbeat fan, og endelig skal jeg få se de live. Gledet meg i lange tider og endelig var dagen der.  
Endelig skulle jeg se de live, giret til 1000. Super glad og happy! 
Kjæresten og jeg sitter og spiser før de skal gå på. Kjæresten begynner plutselig å  snakke om at han er redd for å møte eksen, han er redd hvordan jeg vil  reagere. Jeg spør hvorfor han tenker på det, jeg har aldri oppført meg ufint overfor henne. Han messer og messer om dette helt til jeg blir sint og går. Det er totalt grunnløst og urettferdig. Ender med at jeg ikke klarer å nyte konserten og blir stående alene og se på. 
Gledet meg så til å se denne konserten sammen med han og ikke minst se de live. 
Det har tatt meg lang til å kunne høre på de igjen, men har tvunget meg til å høre på de igjen. 
Er så bittert at han klarte å ødelegge den opplevelsen for meg pga totalt grunnløse beskyldninger. Er så urettferdig! 
Måtte bare få det ut selv om det sikkert er tåpelig av meg å la det gå inn på meg.... 

Anonymkode: a181e...2c8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som dere begge er like fæle her.

Han hadde ingen grunn til å dra inn exen, og du hadde ingen grunn til å overreagere sånn.

Er dere 14?

Anonymkode: 42024...5c5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ok, det var kjipt.

Dumpa du han etterpå?

Anonymkode: c723b...7bf

AnonymBruker
Skrevet

Det var dårlig gjort! Har det skjedd flere ganger at han har beskyldt deg for å reagere på måter du ikke gjør, eller for å f.eks være sur eller sjalu når du ikke er det? Eller lage sur stemning på slike eventer som du har gledet deg til? Bursdager kanskje?

Forhåpentligvis bare et engangstilfelle. Uansett kjipt! Håper han kryper og trygler om tilgivelse!!

Anonymkode: be420...3d6

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor var han redd for å møte på eksen? Har hun gjort han noe, eller var han bare redd for at du skulle bli sjalu?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Gjenferdet skrev (5 minutter siden):

Hvorfor var han redd for å møte på eksen? Har hun gjort han noe, eller var han bare redd for at du skulle bli sjalu?

Han var vel egentlig mest redd for hva hun kunne finne på å si siden hun hadde store problemer med at han hadde funnet ny dame ( jeg var ikke årsak til bruddet, de gikk fra hverandre 1,5 pr før jeg traff han). 
Alt var bare urettferdig. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det var dårlig gjort! Har det skjedd flere ganger at han har beskyldt deg for å reagere på måter du ikke gjør, eller for å f.eks være sur eller sjalu når du ikke er det? Eller lage sur stemning på slike eventer som du har gledet deg til? Bursdager kanskje?

Forhåpentligvis bare et engangstilfelle. Uansett kjipt! Håper han kryper og trygler om tilgivelse!!

Anonymkode: be420...3d6

Han har aldri sagt unnskyld. 

AnonymBruker
Skrevet

At du ble i så dårlig humør at dagen ble ødelagt, er ditt eget ansvar. Du kunne valgt å sette foten ned og si tydelig ifra om at du ikke ville ta den diskusjonen der men at den heller fikk vente til neste dag, og så kunne du valgt å heller fokusere på å kjenne glede. 

Anonymkode: 0354f...934

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Denne må du ta på din kappe. Ja typen din fikk en mannlig melt down helt ubegrunnet på et dårlig tidspunkt. Men du burde jo bare sagt at det går bra om dere møter henne. Sagt at du selvfølgelig ikke ville sagt eller gjort noe og spurt hvorfor han tenker du ville det og hva han egentlig tror I'm deg. Så sagt at du ikke ville snakke mer om det akkurat nå og at dere kan ta det etter konserten istedet.

Alt sagt i en god tone, og problemet ville vært løst. 

Anonymkode: 66ce6...61a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Han var vel egentlig mest redd for hva hun kunne finne på å si siden hun hadde store problemer med at han hadde funnet ny dame ( jeg var ikke årsak til bruddet, de gikk fra hverandre 1,5 pr før jeg traff han). 
Alt var bare urettferdig. 

Han var redd for å møte på eksen fordi hun kunne avsløre uten å kny at de to hadde vært sammen igjen og han var utro mot deg, og dermed redd for hvordan du ville reagere på å få vite om hans utroskap.

Klart hun hadde problemer med at han fant seg ny dame når sannheten er at han var utro mot henne med deg. At det har vært slutt i ett og et halvt år er tydelig bare tull.

Anonymkode: c723b...7bf

• Liker 5
Skrevet

Hadde dere en krangel før en konsert i 2019, og så har du enda ikke klart å tilgi han det? Da dere var nye og ferske, og der han hadde en ex som også skulle delta i tillegg? Jeg husker jeg også kranglet med kjæresten min om noe superbanalt første året vi var sammen rett før en konsert jeg gledet meg sykt til, og jeg husker jeg først ble kjempelei meg, fordi han "ødela" konserten. Men så ga jeg meg selv en smekk og klarte heldigvis å nyte konserten på egenhånd. Senere den kvelden var vi venner igjen.

Skjønner det er surt, men syns også det er litt urettferdig å la en krangel og litt teite utspill gå ut over dere i dag. Kanskje du skal ta det opp på en køddete måte med han, så han kan si sorry? Det er jo ikke noe mer å gjøre med saken enn det..

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hoho, hvis dette er det største problemet ditt/deres og du ikke kan "tilgi", har du jaggu et veldig enkelt liv/forhold. Heldig eller bortskjemt! Sorry å si det, men det finnes virkelige problemer der ute:)

Anonymkode: adad9...f3b

• Liker 2
Skrevet

Skulle eksen på konserten? Hva er konteksten her.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...