AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #1 Skrevet 6. mars 2021 Når kommer skattepengene (tidligst)? 😃 Anonymkode: adb97...d1d
Morgenrøden Skrevet 6. mars 2021 #2 Skrevet 6. mars 2021 https://www.skatteetaten.no/person/skatt/skattekalender/ 2
Anonymous 91 Skrevet 6. mars 2021 #3 Skrevet 6. mars 2021 Først må du jo få skattemelding og den kommer 16mars og frem til 7april om jeg husker riktig 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #4 Skrevet 6. mars 2021 Morgenrøden skrev (4 minutter siden): https://www.skatteetaten.no/person/skatt/skattekalender/ Anonymous 91 skrev (1 minutt siden): Først må du jo få skattemelding og den kommer 16mars og frem til 7april om jeg husker riktig Takk begge to! 😃 Jeg håpte at pengene var rett rundt hjørnet 😋 Men jeg leste nå " Første mulige dato for utbetaling dersom du har penger til gode er 22. juni. Neste mulighet er 12. august, og deretter blir det løpende oppgjør frem til 26. november." Anonymkode: adb97...d1d
Morgenrøden Skrevet 6. mars 2021 #5 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk begge to! 😃 Jeg håpte at pengene var rett rundt hjørnet 😋 Men jeg leste nå " Første mulige dato for utbetaling dersom du har penger til gode er 22. juni. Neste mulighet er 12. august, og deretter blir det løpende oppgjør frem til 26. november." Anonymkode: adb97...d1d Det du siterer er nok gammel info. Det står i skattekalenderen at skatteoppgjøret for lønnstakere kommer mellom 2.april og 22.juni. Hvis du har penger tilgode, blir disse utbetalt kort tid etter du får skatteoppgjøret. https://www.skatteetaten.no/person/skatt/skatteoppgjor/penger-tilgode/ 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #6 Skrevet 6. mars 2021 Morgenrøden skrev (Akkurat nå): Det du siterer er nok gammel info. Det står i skattekalenderen at skatteoppgjøret for lønnstakere kommer mellom 2.april og 22.juni. Hvis du har penger tilgode, blir disse utbetalt kort tid etter du får skatteoppgjøret. https://www.skatteetaten.no/person/skatt/skatteoppgjor/penger-tilgode/ Takk! 😊 Anonymkode: adb97...d1d
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #7 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Takk begge to! 😃 Jeg håpte at pengene var rett rundt hjørnet 😋 Men jeg leste nå " Første mulige dato for utbetaling dersom du har penger til gode er 22. juni. Neste mulighet er 12. august, og deretter blir det løpende oppgjør frem til 26. november." Anonymkode: adb97...d1d Ofte lønner det seg å lese det som i lenker folk legger ut. Når skatteoppgjøret kommer står i linken i første innlegg. Anonymkode: 180d2...09b 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #8 Skrevet 7. mars 2021 Er vell også slik at des raskere du godkjenner skatteoppgjøret des raskere får du penger tilbake. En kompis av meg fikk skatteoppgjøret tidlig i april i fjord, gikk inn samme dag og godkjente den, fikk penger 2 dager senere. Anonymkode: a7535...72a 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #9 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er vell også slik at des raskere du godkjenner skatteoppgjøret des raskere får du penger tilbake. En kompis av meg fikk skatteoppgjøret tidlig i april i fjord, gikk inn samme dag og godkjente den, fikk penger 2 dager senere. Anonymkode: a7535...72a Men det er ikke nødvendigvis det lureste. En venn av meg fører opp et par ting (helt lovlig) og da får jeg plutselig dobbelt så mye igjen enn først beregnet! Anonymkode: 13467...1db
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #10 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men det er ikke nødvendigvis det lureste. En venn av meg fører opp et par ting (helt lovlig) og da får jeg plutselig dobbelt så mye igjen enn først beregnet! Anonymkode: 13467...1db Sant, før opp så mye du kan. Er både reiseregninger, vedlikehold av utleieobjekter osv osv som kan gi skattelette. Men da tar det lengere tid 👀👍 Anonymkode: a7535...72a
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #11 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sant, før opp så mye du kan. Er både reiseregninger, vedlikehold av utleieobjekter osv osv som kan gi skattelette. Men da tar det lengere tid 👀👍 Anonymkode: a7535...72a Er mye mindre enn det som kan føres opp og gi stort utbytte. Selv eier jeg ingenting og tjener kun 300.000 I året. Har ikke utdanning, ingen reiseregninger ol. De som jobber med dette kan de små triksene som kan gjøre stor forskjell. De du nevner er ting man lærer i kurset skatterett 1 blandt annet og er nesten allmennkunskap. Anonymkode: 13467...1db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå