Gå til innhold

Mannen i gata besøker prostituert = taper, finansman gjør det samme = vinner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er noe jeg undrer på. Hvis mannen i gata besøker en prostituert blir han framstilt som taper. Mens ingen har problemer med at rike finansmenn gjør det samme, de er vinnere. Hvorfor har dere en slik dobbeltstandard?

Anonymkode: 86ecf...728

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes de som kjøper sex er kvalme mennesker uavhengig av yrke og sosial status. Det er utnytting og støtte til en industri som har millioner av liv på samvittigheten - og det er langt utenfor mitt menneskesyn.

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Tapere begge to. En av taperne har bedre økonomi, kanskje kjøper seg dyrere damer. Like fullt taper.

Anonymkode: d7a9a...c0a

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
Gjenferdet skrev (1 minutt siden):

Jeg synes de som kjøper sex er kvalme mennesker uavhengig av yrke og sosial status. Det er utnytting og støtte til en industri som har millioner av liv på samvittigheten - og det er langt utenfor mitt menneskesyn.

Husk at mange av horene gjør dette frivililig. Og det er faktisk de som utnytter ensomme menn.

• Liker 1
Skrevet

Hvem har sagt at dem er vinnere? 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Alle damer synes nok menn som kjøper seg horer er tapere,at andre menn applauderer sier vel sitt om de.

Anonymkode: acd3a...ff4

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Husk at mange av horene gjør dette frivililig. Og det er faktisk de som utnytter ensomme menn.

Hvordan kan mennene vite om de prostituerte gjør det frivillig eller under tvang? Hvordan kan de vite om de prostituerte er i en presset livssituasjon eller selger seg som selvskading etter seksuelle overgrep i barndommen? Fakta er at de kan ikke vite. De tar en sjanse. En sjanse på å ødelegge et annet menneske. Det står det ingen respekt av. Det er bare kvalmt.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Begge er tapere og forvirrede sjeler 

Anonymkode: 94756...20c

• Liker 11
Gjest Niek79
Skrevet

Forskjellen er at rike finansmenn får seg noe annet dersom de ønsker, men vil heller gjøre det enkelt. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, begge er tapere 

Anonymkode: 96c5e...03c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er jo en gråsone når det gjelder hva som er prostitusjon, i mitt hode er kvinner som går etter menn som har posisjon (kjendiser, rikdom, makt) også i grenseland til prostituerte.

Dagens sugarbabes er vel det samme som det som kalles mathorer i enkelte land hvor jenter gir bort kroppen sin for litt følelse av luksus.  

Anonymkode: 58ab9...7aa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Anser du finansmenn som vinnere, TS? Det gjør ikke jeg. Jeg har jobbet med den typen menn, jeg aner ikke om de var horekunder, men noen mer sjelelig fattige vesener har jeg aldri møtt. Du skal ha ganske rævva verdier hvis finansmenn blir vinnere.

Anonymkode: cec6e...81a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det indikerer mental sykdom uansett om personen har penger eller ei. Finnes ingen som kjøper horer som ikke har underliggende mental sykdom eller personlighetsfortyrrelse. 

Anonymkode: e69c1...6b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Er jo en gråsone når det gjelder hva som er prostitusjon, i mitt hode er kvinner som går etter menn som har posisjon (kjendiser, rikdom, makt) også i grenseland til prostituerte.

Dagens sugarbabes er vel det samme som det som kalles mathorer i enkelte land hvor jenter gir bort kroppen sin for litt følelse av luksus.  

Ja, men hvis du sier til sugarbabes at det er på grense....,blir de bare kjempesure og sier at du "misunner" dem 😂

Anonymkode: acb6e...5d4

• Liker 1
Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er noe jeg undrer på. Hvis mannen i gata besøker en prostituert blir han framstilt som taper. Mens ingen har problemer med at rike finansmenn gjør det samme, de er vinnere. Hvorfor har dere en slik dobbeltstandard?

Det er ingen dobbeltmoral; Gutta i Exit er direkte motbydelige de også, og er totalt blottet for empati og omtanke for andre. Langt mer motbydelig enn en fattig mann som kjøper sex på grunn av ensomhet.

Det er noe alvorlig mentalt galt med disse mennene. Noe fra naturens side og mye fra rusmisbruk. Rusmisbruk gjør egoistisk, selvsentrert og følelsesløs. 

Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Som i en av exitepisodene når kona fant mannen i seng med en hore, så sa horen til kona; den eneste forskjellen på deg og meg er huset du bor i. Det er noe sant i det. 

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Når blir rike finansmenn som besøker prostituerte framstilt som vinnere? 

Hvem er er som har denne dobbeltstandaren? 

• Liker 2
Skrevet

Begge er tapere

AnonymBruker
Skrevet

Begge er voldtektsmenn og begge er tapere.

Anonymkode: 64c40...2bd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Begge er voldtektsmenn og begge er tapere.

Anonymkode: 64c40...2bd

Ikke det at jeg noen gang har kjøpt sex, men du kan da ikke legge alt ansvaret på menn i denne sammenhengen. Joda, i fattige land hvor det ofte handler om å forsørge familien sin er jeg enig, men i vesten, hvor mange velger å selge kroppen sin som minste motstands vei, i stedet for en normal jobb, handler det vel like mye om kvinnene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...