AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #1 Skrevet 6. mars 2021 Jeg har ikke barbert meg på flere mnd å har en hel del hår nedentil. Sliter en del med inngrodde hår. Trenger tips til hvordan barbere uten å få nupper og hvordan forberede/bli kvitt inngrodd hår? Anonymkode: 37368...d88
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #2 Skrevet 6. mars 2021 Om jeg husker de vanlige tipsene...ta en dusj dagen før barbering/vaksing, (ikke umiddelbart før barbering/vaksing) og bruk en scrub 2-3 dager før. Dersom håret er ingrodd og nær overflaten, kommer det ut etter hvert. Om håret ligger dypt, da e best å vente og ikke forstyrre det. Det kan påføre betennelse og evt infeksjon. Men vaksing er best for å unngå inngrodd hår. Jeg håper dette blir av nytte. Anonymkode: c09f8...2c1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #3 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Om jeg husker de vanlige tipsene...ta en dusj dagen før barbering/vaksing, (ikke umiddelbart før barbering/vaksing) og bruk en scrub 2-3 dager før. Dersom håret er ingrodd og nær overflaten, kommer det ut etter hvert. Om håret ligger dypt, da e best å vente og ikke forstyrre det. Det kan påføre betennelse og evt infeksjon. Men vaksing er best for å unngå inngrodd hår. Jeg håper dette blir av nytte. Anonymkode: c09f8...2c1 Man barberer vel vanligvis i dusjen. Noe annet er ekstremt upraktisk og høres ikke særlig behagelig ut. Og tipper de fleste som barberer seg nedentil dusjer hver dag uansett. Anonymkode: 50460...76c 2
Djungelvrål Skrevet 6. mars 2021 #4 Skrevet 6. mars 2021 Å bruke antibac etterpå, ikke under selvsagt nær slimhinnene. Det forhindrer nupper og kløe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå