Gå til innhold

Mulig/godt å suge med kondom??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig å suge med kondom? Herregud, føler meg helt teit som spør om dette men jeg har aldri tenkt over at det går an.. smaker det ikke vondt? Og blir det ikke rart å.. du vet...do the magic..? 

Jeg har hatt mange sexpartnere (er over 40 år) og bruker kondom med alle, men aldri med suging 🙈 Har aldri hatt kjønnssykdommer (har sjekket mellom hver partner). Har jeg bare hatt flaks som ikke har fått klamydia i halsen? 

Trenger å høre erfaringer med å suge med kondom. Jeg skal snart møte en ny fyr og vurderer å si at kondomen blir på under suging også.. fordi jeg har lest her inne at man kan få kjønnssykdommer i halsen 🤣

Anonymkode: 7def9...f5d

AnonymBruker
Skrevet

Du kan få klamydia i halsen ja. Hva med å bare la være å suge til dere har testet dere? 

Anonymkode: 4336e...747

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du kan få klamydia i halsen ja. Hva med å bare la være å suge til dere har testet dere? 

Anonymkode: 4336e...747

Men er det alt, liksom? Ikke herpes? Shit, har blitt paranoid, jeg. 
ts

AnonymBruker
Skrevet

En jeg kjenner fikk Herpes etter at daten gikk ned på henne, ville vært mer redd for Herpes enn Klamydia. Det fins det jo medisiner for... Hun havnet på sykehuset pga smerter ved første utbruddet. 

Anonymkode: 47460...464

AnonymBruker
Skrevet

Du skal møte en ny fyr og tenker at du skal suge han ? Skal ha vært i forhold en stund før jeg hadde gått til det steget. Om du absolutt vil gjøre det så bruk kondom. 

Anonymkode: bb4d9...15f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

En jeg kjenner fikk Herpes etter at daten gikk ned på henne, ville vært mer redd for Herpes enn Klamydia. Det fins det jo medisiner for... Hun havnet på sykehuset pga smerter ved første utbruddet. 

Anonymkode: 47460...464

Ja ingen fare, han får ikke gå ned på meg - det liker jeg ikke. 
ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du skal møte en ny fyr og tenker at du skal suge han ? Skal ha vært i forhold en stund før jeg hadde gått til det steget. Om du absolutt vil gjøre det så bruk kondom. 

Anonymkode: bb4d9...15f

Ja, vi er visst forskjellige. Jeg møter han for sex og jeg elsker å suge så vil gi han oralsex ja. 
men du hjelper ingenting. Jeg ber om ERFARINGER med å bruke kondom under suging 😁

ts

AnonymBruker
Skrevet

Har ofte suget med kondom. Gjerne med smak på kondomene 😁 Det er jo litt defor det er smak siden vi ikke har smaksløker i vagina... 😆 Jeg liker det best og mannen kommer som bare det 

Anonymkode: f583e...18a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja ingen fare, han får ikke gå ned på meg - det liker jeg ikke. 
ts

Endelig hører jeg om en annen kvinne som ikke liker det. Gjør meg ingenting å suge, men å bli slikket byr meg imot. Syns kjønnet mitt er litt ekkelt, selv om det ser normalt ut. Men liker ikke spesielt godt følelsen heller selv om jeg er 100% avslappet med kjæresten. Kiler for mye. Syns det er oppskrytt for meg. Selv om jeg ikke tviler på at mange damer elsker det. Både med kjærester og tilfeldig sex.

Ang suging med kondom. Jepp, det smaker gummi! Og de med smak, smaker grusomt😆 Men det stemmer altså at man kan få kjønnssykdommer i munn og svelg uten. Både herpes, klamydia og gonoré. På damer anbefales det av samme grunn å ha plastfolie mellom tunge og kjønn🙈

Anonymkode: 03cfe...88b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...