Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er nylig blitt sammen med en fyr og vi har ikke snakket så mye om fortiden. Han vil ikke gå så mye inn på det men vet han har hatt to trekanter. Nå kranglet vi om at han spyttet ut at på nyttår i fjor så var han i oslo og prøvde seg på to thai damer, sa de kunne tisse på hotelrommet hans og at han kledde seg ned til bokseren og at han tok det som det kom om de ville ha sex.. Han sa de sa "typen vår står å venter på oss så vi må gå". Dette gjorde meg så kvalm! At jeg er sammen med en sånn fyr. Så nå la jeg på tlf og vi har ikke snakket på to timer. 

Mens når jeg prøver å fortelle om mine seksuelle hendelser så vil han ikke høre. Han sier "nei slutt! Jeg vil ikke høre! Seriøst kutt ut!" og prøver jeg å snakke over han fordi han spyr ut sånne ting selv som sårer meg så overdøver han meg med å si "lalalalala" og muter meg på tlf. 

Hva fader er problemet hans? 

Han er 31 og jeg 27.

Anonymkode: ac882...64c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skriver at han ikke vil gå så mye inn på det, da antar jeg at du spør og graver. Du liker ikke det han forteller deg når han gir etter. Kanskje han ikke vil gå så mye inn på det fordi han forstår du blir sjalu. Virker ikke som han vil vite heller, så hvorfor skal du tvinge han til å høre om dine tidligere eskapader. 

Anonymkode: d1920...0a5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du skriver at han ikke vil gå så mye inn på det, da antar jeg at du spør og graver. Du liker ikke det han forteller deg når han gir etter. Kanskje han ikke vil gå så mye inn på det fordi han forstår du blir sjalu. Virker ikke som han vil vite heller, så hvorfor skal du tvinge han til å høre om dine tidligere eskapader. 

Anonymkode: d1920...0a5

Jeg har ikke gravd noen ting. Han bare sa det ut i luften. Men når det er omvendt så er det noe helt annerledes. 

Anonymkode: ac882...64c

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gidder du kaste bort tid på en sånn fyr?

Anonymkode: 9675b...2fd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

31 år? Han høres jo ut som en unge.

Anonymkode: af32f...147

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det interessante er vel hva som er problemet ditt, siden han er aktuell kjæreste for deg. 

Anonymkode: 0b4c9...1f4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...