AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #1 Skrevet 6. mars 2021 Hvem er det som skal sminke deg til bryllupet? Hva koster det eventuelt? Vurderer å sminke meg selv, er livredd for å se ut som en drag queen på den store dagen. Anonymkode: db47f...e42
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #2 Skrevet 6. mars 2021 Søster fikser sminke også tar jeg håret selv. Anonymkode: 0f39f...2b8
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #3 Skrevet 7. mars 2021 Er bare å øve seg, så kan du fint klare det selv. Tenk igjennom om du vil ha en naturlig eller mer sminket stil. Kjøp inn kvalitetsprodukter. Det ligger dessuten mange videoer på YouTube som kan være til hjelp. Jeg skal sminke meg selv. Anonymkode: 62c19...cca 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #5 Skrevet 7. mars 2021 Jeg sminker meg selv Jeg var ganske god på sminke for noen år siden før interessen dabbet av. Tenker jeg setter meg ned og øver litt ekstra måneden før bryllupet. Håret fikser venninne. Det er ingenting feil å gjøre det selv, husk å ta litt test-bilder for å se hvordan det ser ut på avstand Anonymkode: 133df...fc1 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #6 Skrevet 7. mars 2021 Jeg sminket meg selv. Jeg hadde sett for mange eksempler der venninner hadde blitt sminket profesjonelt, og selv med prøvetime på forhånd så har det enten blitt altfor mye (kjenner dem nesten ikke igjen), eller worst case, et par venninner som i utgangspunktet er vakre og feminine så ut som drag queens. Bryllupssminke bør ikke være altfor annerledes hverdagssminke, etter min mening. Anonymkode: 1fe0b...def 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå