Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk ned fem kg. Og så stoppet det😂

Jeg syns jeg spiser så lite. Jeg spiser fire måltider om dagen, frokost, lunsj middag og kvelds. Jeg spiser middag fra små Frokost asjetter for at mengden skal bli bitteliten.. Til lunsj tar jeg ofte en salat.. 

🙄 Jeg må nesten bare spise en skive brød til frokost og lunsj.. Isteden for 2.. Og en til kvelds.. Er det normal mengde? 

Anonymkode: 6a21e...0f4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva spiser du? karbohydrater? Hva har du i salaten, om du har dressing og pasta ?

kommer helt an på mengder, karbohydrater, salt.. Har du ofte avføring?

Anonymkode: 1ba75...7cb

AnonymBruker
Skrevet

Mest protein. Jeg er lur nok til å ikke ha dressing. Men det hender jeg har noen pastabiter i. Det blir da salat med noen pastabiter. Ikke pasta med salatbiter.. 😉Jeg har salat i salat, og bruker mye agurk/paprika /løk.. 

Jeg har ikke ofte avføring nei, kanskje hver 3 dag siden jeg spiser lite. Men sliter ofte med forstoppelse, hvis du vil ha fler detaljer. 

Hva er normal mengde mener du? En brødskive til hvert måltid? 

AnonymBruker
Skrevet

Det står bom stille. Har gjort de siste to mnd🙄 før så gikk jeg ned mye lettere tror jeg. Jeg skal bare ned 10/15 kg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det står bom stille. Har gjort de siste to mnd🙄 før så gikk jeg ned mye lettere tror jeg. Jeg skal bare ned 10/15 kg. 

Har du forsøkt å spise færre, men større måltider i løpet av dagen? Jeg ville sjekket opp Marit Kolbyzinocker på Instagram. Hennes tips har hjulpet meg veldig.

Anonymkode: 11e32...981

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Mest protein. Jeg er lur nok til å ikke ha dressing. Men det hender jeg har noen pastabiter i. Det blir da salat med noen pastabiter. Ikke pasta med salatbiter.. 😉Jeg har salat i salat, og bruker mye agurk/paprika /løk.. 

Jeg har ikke ofte avføring nei, kanskje hver 3 dag siden jeg spiser lite. Men sliter ofte med forstoppelse, hvis du vil ha fler detaljer. 

Vet du hvor mye kcal du får i deg daglig? 

Anonymkode: 1ba75...7cb

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.3.2021 den 5.47):

Hver 3 dag? Steike, jeg er innom toa hvertfall to ganger dagen 😂 

En brødskive pr måltid er ikke normalt vil jeg si. Det er jo min mening, selvsagt, men kjenner ingen som spiser så lite :) Hvis jeg har skive til måltid må jeg minst ha 3 skiver

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Camillapb skrev (22 minutter siden):

Hver 3 dag? Steike, jeg er innom toa hvertfall to ganger dagen 😂 

En brødskive pr måltid er ikke normalt vil jeg si. Det er jo min mening, selvsagt, men kjenner ingen som spiser så lite :) Hvis jeg har skive til måltid må jeg minst ha 3 skiver

For meg er det helt normalt med én skive. Men jeg reagerer på at TS understreker flere ganger hvor lite h*n spiser, og at vi ikke får noen informasjon om høyde og vekt, så det føles litt farlig å gi råd her.

Men likevel: TS, vet du hvor mange kalorier du får i deg? Det er det det kommer an på, ikke mengden mat du spiser som sådan.

Anonymkode: e5f1c...c54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...