AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #1 Skrevet 6. mars 2021 Hei dere som noen gang har vært utro...er det slik, en gang utro alltid utro? Jeg lurer da jeg har begynt å date en som var utro i sitt tidligere forhold....kjente jeg ble litt skeptiske...ønsker ikke gå inn i noe mer seriøst med en som har en historie med utroskap. Anonymkode: cb6b9...600
Milky Skrevet 6. mars 2021 #2 Skrevet 6. mars 2021 Det finnes ikke noe fasit, men folk kn sikkert forandre seg. Jeg har vært utro en gang, og tror det ble siste også 6
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #4 Skrevet 6. mars 2021 Jeg har endret meg, så ja. Men det er forskjellige grunner til at noen velger å være utro, husk på det. Om det er snakk om utroskap på den måten at en driver med bedrag over lengre tid, aldri innrømt eller stått for det en har gjort.. Så ville jeg hatt vanskelig for å stole på dette mennesket, om det er type person som lever på løgner og dobbel liv, så er det et mønster og ikke bare noen 'feilsteg' Anonymkode: b1b53...0a8 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #5 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har endret meg, så ja. Men det er forskjellige grunner til at noen velger å være utro, husk på det. Om det er snakk om utroskap på den måten at en driver med bedrag over lengre tid, aldri innrømt eller stått for det en har gjort.. Så ville jeg hatt vanskelig for å stole på dette mennesket, om det er type person som lever på løgner og dobbel liv, så er det et mønster og ikke bare noen 'feilsteg' Anonymkode: b1b53...0a8 Altså, mente at ja en kan endre seg. Anonymkode: b1b53...0a8
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #6 Skrevet 6. mars 2021 Egne erfaringer er ja. Tror en grense er oversteget og den grensen er ikke så sterk neste gang muligheten/lysten er der. Den er jo alt oversteget Anonymkode: e6dcd...a6d 4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #7 Skrevet 6. mars 2021 Spicymami skrev (9 minutter siden): Det finnes ikke noe fasit, men folk kn sikkert forandre seg. Jeg har vært utro en gang, og tror det ble siste også Hva var årsaken til at du va utro den gang? Anonymkode: cb6b9...600
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #8 Skrevet 6. mars 2021 Min erfaring er at de ikke stoppet med det. Spenningen over det forbudte og spennende er for stort.. og slippet de unna med det èn gang gjør de det neste gang. De som er utro har jo ikke helt samme sperrer som resten. De passer nok best i åpne forhold Anonymkode: d42d5...b97 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #9 Skrevet 6. mars 2021 Ja, stort sett er det nok sånn at det er sånn personen er. Er jo unntak men jeg tar ikke sjansen på de. Anonymkode: 8146b...295 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #10 Skrevet 6. mars 2021 Nei, om noen har vært utro en gang betyr det ikke at personen alltid vil være utro igjen. Det kan være flere grunner til at noen velger å være utro, og for noen holder det med en gang. Det kan være en stor påkjenning og ikke noe de vil utsette seg selv eller partner for igjen. Anonymkode: 726a3...7bd 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #11 Skrevet 6. mars 2021 Ganske sikker på at det stemmer. Men noen av de endrer seg sikkert. Anonymkode: 6547b...4b3 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #12 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hei dere som noen gang har vært utro...er det slik, en gang utro alltid utro? Jeg lurer da jeg har begynt å date en som var utro i sitt tidligere forhold....kjente jeg ble litt skeptiske...ønsker ikke gå inn i noe mer seriøst med en som har en historie med utroskap. Anonymkode: cb6b9...600 Nei, det er ikke slik. Anonymkode: b77ab...8f8
Milky Skrevet 6. mars 2021 #13 Skrevet 6. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hva var årsaken til at du va utro den gang? Anonymkode: cb6b9...600 Ble sammen med en kar jeg ikke var forelsket i, og ble aldri forelsket heller så jeg brydde meg egt ikke så mye om forholdet. I løpet av forholdet møtte jeg en annen, han var jeg utro med en gang. Rett etter det slo jeg opp med daværende type. Og den «andre» er jeg fortsatt sammen med idag 6 år senere. Endret 6. mars 2021 av Spicymami
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #14 Skrevet 6. mars 2021 Mennesker som har vært utro er like forskjellige som mennesker som aldri har vært utro så det er ikke et ja/nei spørsmål. Jeg var utro mot mannen min. Men jeg tok konsekvensen av det og gikk ut av ekteskapet. Jeg er gift på nytt, har vært det i mange år, og de følelsene som «drev» meg til utroskap da har jeg ikke kjent på i ettertid. Jeg var ikke utro pga spenningen eller det forbudte, jeg var utro fordi jeg var ulykkelig og møtte en som gjorde meg glad. Anonymkode: c08f2...840
SlemUlv Skrevet 6. mars 2021 #15 Skrevet 6. mars 2021 Var utro en gang, det gjorde så vondt at det ikke er noe jeg vil oppleve igjen. Så seff kan folk forandre seg.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #16 Skrevet 6. mars 2021 Jeg var utro mange ganger mot min eks, han behandlet meg forferdelig dårlig og jeg klarte ikke gå. Angret aldri, og angrer heller ikke i dag. Vet at jeg ikke ønsker å være i et slikt forhold igjen, og kan med 99,9% sikkerhet si at jeg ikke er utro igjen. Anonymkode: 3512c...98d
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #17 Skrevet 6. mars 2021 Det er en veldig høy terskel å trå over, så det er nok personligheten som spiller inn. Klarer man det én gang har man åpenbart ingen mental sperre mot å gjøre det, og kan like gjerne gjøre det igjen. Jeg hadde aldri stolt på en person som ikke engang klarer det aller mest grunnleggende man forventer av en partner. Anonymkode: af3c8...369
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #18 Skrevet 6. mars 2021 Jeg har vært utro på en eller annen måte i alle mine forhold etter 18 årsalderen.. 🤷🏼♀️ Så jeg kan tydeligvis ikke endre meg. Anonymkode: 0a04c...a45
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #19 Skrevet 6. mars 2021 Nei, slik er det ikke for meg. Tenker at det er både person- og kontekstavhengig. K45 Anonymkode: 5ff99...696 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #20 Skrevet 6. mars 2021 Kommer an på..trodde aldri jeg var typen til å være det men.. var utro 1 gang, men slo opp med min ex like etter det skjedde. Kunne aldri løyet om det, orket heller ikke være i et forhold som jeg "ødela". Han var uansett en dritt person. Jeg fikk aldri kjærligheten jeg trengte hos han. Han visste jeg sov over hos en annen, han dreit i det. Så jeg tenkte jo whatever. Mista respekten min for han og trengte den lille nærheten fra den andre fyren, til å klare å bryte meg ut av det forholdet. Angrer ikke heller. Var ikke utro fordi jeg var kåt, mer etter et savn av annerkjennelse? Derimot har jeg en ny type nå. Vet jeg kunne aldri vært utro igjen. Neste gang jeg kjenner på at forholdet går dårlig så bryter jeg ut før det går så langt. Har ingen behover for å ha sex med folk jeg ikke elsker uansett. Får ikke så mye ut av det Anonymkode: ac6a9...002
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå