AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #1 Del Skrevet 6. mars 2021 Er i startfasen av prøving. Jeg forventer mens 25 mars, og vil ha (om det treffer) ifølge terminkalkulator ha termin 2 januar. Er slike terminkalkulatorer korrekte? vil aller helst unngå barn født siste dagene i desember, da en venninne av meg er født 30 des, og ikke synes det er noe greit 😅 Anonymkode: 0b363...ee7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snowbreeze Skrevet 6. mars 2021 #2 Del Skrevet 6. mars 2021 Nja, de kan gi en pekepinn, men har inntrykk av at de fleste termindatoer blir flyttet litt den ene eller andre veien på OUL. Da er det den man forholder seg til resten av svangerskapet. Og så er det jo selvfølglig umulig å si om den lille i magen har tid til å vente på datoen, eller om den koser seg i magen opptil to uker etterpå 😉 For øvrig født i desember selv, har aldri følt noe spesielt på den ene eller andre måten om det 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. mars 2021 #3 Del Skrevet 6. mars 2021 Terminkalkulatorer er korrekte ja, men husk at å føde både 2 uker før og etter termindatoer er normalt. Tror 5% eller noe føder på faktisk termindato. Jeg er født i slutten av desember, og elsker det. Alltid gjort, både som barn og voksen. Rart å bry seg om hva den ene venninnen din sier? Å få barn er magisk, uansett når på året ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 6. mars 2021 #4 Del Skrevet 6. mars 2021 Tror du må ha bommet på det du har skrevet inn. Eller mener du om du blir gravid NESTE syklus ? Dersom du mener denne syklusen vil jo termin være ca mensstart (cd1) plus 7 dager, plus 9 mndr, dvs starten av desember sånn ca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vret Skrevet 6. mars 2021 #5 Del Skrevet 6. mars 2021 Min menstermin var 28/7. Nå var jeg akkurat på OUL og ble forskjøvet til 27/7, så ja de stemmer ☺️ Men som @Amatarielskriver kan du jo føde flere uker før og etter den datoen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #6 Del Skrevet 6. mars 2021 Jeg ble satt to uker tilbake enda jeg følte mensenterminen skulle passe veldig bra iforhold til el og samleie. Anonymkode: 018d9...1b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mopsi Skrevet 6. mars 2021 #7 Del Skrevet 6. mars 2021 Jeg hadde menstermin i slutten av juli, men fikk OUL-termin i midten av august. Fødte uka før min menstermin dvs litt over 3 uker før termindatoen til OUL. Så ja, terminkalkulatoren stemte bedre for min del enn sykehusets sitt 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå