Gjest Gjest Skrevet 23. august 2005 #1 Skrevet 23. august 2005 Jeg liker lipglosser som er lyse og nesten lik hudfargen.. Det må ikke være for mye skimmer i den.. Noen som kan anbefale noen???
Ephemera Skrevet 24. august 2005 #2 Skrevet 24. august 2005 Dytter denne litt opp, jeg, da jeg lurer på det samme selv... Anyone?? Jeg har prøvd blank lipgloss, men da synes jeg leppene blir rødere av det... Så har jeg forsøkt lys rosa, men da blir det liksom litt for rosa. Har også prøvd forskjellige lyse nyanser, men ingen som blir riktig. Har nå maaange lipglosser liggende som jeg ikke bruker... Prøver dem en gang og legger dem bort liksom... Jeg vil også ha en fin hudfarget gloss uten masse skimmer!
Gjest Gjesta Skrevet 24. august 2005 #3 Skrevet 24. august 2005 Finnes det ikke hudfarget (eller i hvertfall liknende) lipgloss i Glam Shine Juice-serien fra L'Oreal, tro? De er uten glitter. Men husk på at kjøper du for lys lipgloss, har leppene lett for å se grå ut, og det er IKKE pent.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2005 #4 Skrevet 24. august 2005 Versace har noen fine, husker ikke nummeret.
*CHOUCHOU* Skrevet 24. august 2005 #5 Skrevet 24. august 2005 Dersom man far tak merket MAC i Norge sa har de en fin (som jeg ikke husker na hva heter..) uten glitter/skimmer.
Gjest Eileen Skrevet 24. august 2005 #6 Skrevet 24. august 2005 Mener å ha sett av No7 har en lipgloss med slik farge. Den har to ender,tror jeg..èn med farge og en blank....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå