AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #1 Skrevet 6. mars 2021 Det begynner å bli mer grå hår enn jeg gidder plukke, så jeg føler jeg er ved et veiskille. "Alle" bleker seg blonde, det har vi jo sånn generelt sett mye av nå under korona, der skille på toppen blir veldig bred, og ja, man kan se at en er mer "plain Jane" med naturlig farge, om en har en variant av kommune-farge som mange av oss har her i Norge. Å bleke til blondt gjør "plain Jane" meget mye finere. Men jeg synes det blir for dyrt pr år. Jeg synes også det er pent med flott brunt/mørkebrunt hår, men det er vel så at blondt gjør en yngre, farge mørkere legger på år? Tenker at det kanskje er noe rineligere å farge, enn å bleke og også at det ikke sliter fult så mye på håret. Jeg synes dette er vanskelig, ønsker at jeg blir hvit, og ikke grå, så hadde jeg sluppet dette Hilsen ei som har hatt naturlig hår størsteparten av mitt liv, bleket håret i slutten av 20 årene og farget en gang mørkt da jeg nærmet med 40. Nærmer meg 50 nå. Noen som har tips og råd? Anonymkode: 7bbe8...43e
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #2 Skrevet 6. mars 2021 Om du passer som blond eller en annen farge kommer jo an på hudtonen din og fargen på øynene. Det er ikke sånn at alle ser eldre ut som mørke enn som blonde. Du kan velge en farge som er lik den fargen du har. Husk å passe på at den passer til din hudtone og om du er varm eller kald. Mange ser også veldig stilige ut med naturlig grått hår synes jeg. Anonymkode: 647ba...7ce 2
Gjest Fnuggolina Skrevet 7. mars 2021 #3 Skrevet 7. mars 2021 (endret) Jeg synes ikke mørkt hår legger på år, kommer an på hva man passer. Jeg synes ikke å bleke til blondt er finere, aller minst på meg selv. Du må bare ta et valg, striper i grått hår eller farge hyppig hjemme. Jeg er 40 nå, og har farget naturlig hår nettopp. Ble MYE varmere enn jeg ønsket fordi jeg har mye røde pigmenter i eget hår. Lot det sitte 10 min kortere enn anvist for å unngå for mørkt resultat første gang. Men uansett; farger nært egen naturlig farge - og blir jeg aldri fornøyd går jeg over til å stripe og det vil jo etter ca 1,5 år bli til min egen farge med striper. Stripe først og SÅ farge blir mer vanskelig synes jeg. Om du naturlig er 5 for eksempel kan jo jo forsøke med en 6 først. Lurt å ta en tone lysere i starten. Endret 7. mars 2021 av Fnuggolina
Bingeline Skrevet 29. mars 2021 #4 Skrevet 29. mars 2021 La vere, la det bli grått i staden, då er du faktisk trendsettar.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #5 Skrevet 29. mars 2021 Jeg kan ikke farge med hjemmefarge siden den ikke tar grå hår som er gjennomsiktige (glasshår) Anonymkode: 0b805...098
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå