Gå til innhold

Er dette normalt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en relativt ung mamma, så har ingen andre mødre og spørre. Men ikveld har jeg veldig lyst til og dra madrassen ut i stua, og ligge med ungen se på tv og kose oss ikveld og på morgen? Er dette innafor normalen? Eller er det bare tullete 

Anonymkode: 4cb57...159

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke? 😊

Anonymkode: 1b302...5a4

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er en relativt ung mamma, så har ingen andre mødre og spørre. Men ikveld har jeg veldig lyst til og dra madrassen ut i stua, og ligge med ungen se på tv og kose oss ikveld og på morgen? Er dette innafor normalen? Eller er det bare tullete 

Så koselig 😍

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Spiller det noen rolle om det er innafor normalen? Aner ikke om dette er noe folk gjør, men synes det hørtes hyggelig ut. Kan du ikke gjøre det om du har lyst da? 

Anonymkode: 928b2...adf

• Liker 6
Skrevet

Go for it! Skap morsomme minner med barna dine🥰 Her bygger vi hytte med stoler og pledd, legger inni puter og ligger der inne å ser på film ❤️

• Liker 9
Skrevet

Selvsagt er det ok, bare kos det. Vi har og ofte gjort det.🤗

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

I våre egne hjem trenger vi jo ikke å gjøre som alle andre gjør heldigvis, jeg gidder hvertfall ikke å tenke på hva som er normalt eller ikke når jeg rigger til kosekvelder hjemme med mine barn. Så lenge barna koser seg så har jeg lyktes ☺️

Anonymkode: c1da5...f79

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja hvorfor ikke? Hva med å bygge ett fort der dere kan kose dere å se på tv 🙂

Anonymkode: eed24...b4d

• Liker 1
Skrevet

Tullete nei, hvorfor det? Ditt hjem så gjør det du vil :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! ☺️ Da blir det en ordentlig kose kveld og minner som skal huskes! Har en litt vell dømmende familie, så redd for og falle utenfor normalen om de kommer på uventet besøk 😅

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjøre det hele tiden med dattera ,nå er hun 16 og gidder ikke lenger men gutten på 10 fortsatt elsker det.

Vi kaller det for stue overnatting med film ,popcorn og annen tull vi finner på underveis.

Så TS Just do it !

Anonymkode: 892a8...7d0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

spørs selvfølgelig hvor gammelt barnet er. 

Anonymkode: 48387...773

AnonymBruker
Skrevet

Så koselig, gjør det 😊

Anonymkode: 298d8...ce6

• Liker 1
Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

En gang jeg pusset opp soverommet var sengen forran tvn en hel uke. Fantastisk. Nå derimot er det en tv på hvert soverom.

Skrevet

Det er jo bare koselig! Vi har mange ganger sovet andre steder enn i senga. På verandaen, trampolina, stuegulv og hatt24 timer på badet challenge😅 

i natt sover ene jenta på badet. 

og jeg er ikke ung 🙊 over 40 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei dette er artig! Kos dere! 😄

Anonymkode: 75334...c83

• Liker 1
Skrevet

Så utrolig arti idé. Det kunne jeg å tenkt meg å gjøre med mitt barn. Tenk så artig  barnet ditt syns det er da. Bare gjør det. 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det med gutten min nesten hver helg 😉

Anonymkode: 75b51...b5b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det som ikke er normalt er å engste seg for om noe så uskyldig er «normalt».

Anonymkode: ca830...b1d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For en god mamma ❤️ Dette lager gode minner for livet ❤️❤️❤️

Anonymkode: 152c4...66e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...