AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #1 Skrevet 6. mars 2021 Han er sur fordi jeg har stønnet to ganger i søvne og spurt meg hva jeg har drømt om. Det kunne jeg ikke huske begge gangene han spurte. Da ble han sur, fordi jeg burde huske hva jeg drømte og da har jeg sikkert drømt om å ha sex med noen andre! Jeg vet ikke hva jeg skal svare på det her, føler det er vilt at jeg blir beskyldt for noe jeg ikke kan kontrollere. Anonymkode: e6954...f96 1
Cordelia Skrevet 6. mars 2021 #3 Skrevet 6. mars 2021 Heldigvis har han ingenting med hva du drømmer om. Bare gi han et lurt smil og ignorer. 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #4 Skrevet 6. mars 2021 Du kan si at du stønnet fordi du drømte at du var så oppgitt over at du var sammen med en komplett idiot. Eller så kan du si at du drømte at du strandet på en øde øy og ble tatt til fange av øyens prins som du måtte gifte deg med. Og før bryllupsnatten måtte hoffet forsikre seg om at du dugde som prinsens kone også i ektesengen. Og så kan du si at hoffet ihvertfall dugde. Både kvinner og menn! Pass på å se drømmende ut, og slev litt mens du snakker. Anonymkode: 900a2...a27 7
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #5 Skrevet 6. mars 2021 Evt kan du bli dritsur neste gang han sover og har boner! Husk å vekk han neste gang! Med kjevle i hånden! Dritsint!! Spør hvem i helvete han drømmer om! Anonymkode: 900a2...a27 18
Safiye Skrevet 7. mars 2021 #6 Skrevet 7. mars 2021 Tråden er ryddet for krenkende utsagn -Safiye, mod
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #7 Skrevet 7. mars 2021 Har drømt flere ganger at jeg har sex med andre. Jammen bra ikke samboer har behov for å vite hva jeg drømmer om😆 Anonymkode: a8e93...132 1
sicario Skrevet 7. mars 2021 #8 Skrevet 7. mars 2021 Drømmene mine får du aldri.. ærlig talt. Det du forteller er et rødt flagg om han blir så sjalu og sint pga lyder du lager når du sover, hva er han kapabel til når det gjelder ting du gjør når du er våken? hadde partneren min vist en sånn rype sjalusi etc, hadde det vært tidenes turn off. 2
*Budeia* Skrevet 8. mars 2021 #9 Skrevet 8. mars 2021 Husker jeg våknet av at min eks hang over meg i senga midt på natta, svart i øynene, og ropte "hvem drømte du om???" til meg etter jeg visstnok hadde sagt "inn i skogen" i søvne.... Skremmende! Og 1 av 10.000 episoder for at han nettopp er min eks den dag idag...
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #10 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 6.3.2021 den 19.29): Han er sur fordi jeg har stønnet to ganger i søvne og spurt meg hva jeg har drømt om. Det kunne jeg ikke huske begge gangene han spurte. Da ble han sur, fordi jeg burde huske hva jeg drømte og da har jeg sikkert drømt om å ha sex med noen andre! Jeg vet ikke hva jeg skal svare på det her, føler det er vilt at jeg blir beskyldt for noe jeg ikke kan kontrollere. Anonymkode: e6954...f96 Altså herregud, i himmelens navn. Så tragisk han er. SI TIL HA AT ER VANLIG Å STØNNE UTEN Å DRØMME OM SEX. Jeg har ifølge min søster stønnet mange ganger (i ungdomstiden da vi delte rom), aldri drømt om sex på den tiden. Min samboer stønner av og til, men det er når han har mareritt. Anonymkode: eb313...2af 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #11 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 6.3.2021 den 19.49): Evt kan du bli dritsur neste gang han sover og har boner! Husk å vekk han neste gang! Med kjevle i hånden! Dritsint!! Spør hvem i helvete han drømmer om! Anonymkode: 900a2...a27 DENNE TS, gjør det, please!! Anonymkode: eb313...2af 1
Kristel Skrevet 9. mars 2021 #12 Skrevet 9. mars 2021 Har drømt endel at jeg møtte nye gutter i drømmen. Som jeg trivdes godt med. Uten sex asså. Trivdes ikke noe godt bestandig med han jeg var sammen med den gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå