AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #1 Skrevet 6. mars 2021 syns det er flaut bare å tenke på at jeg skal være i et forhold med noen. Man blir liksom nødt til å være et «menneske», by på litt av seg selv, være til stede for en annen person, ha samtaler, gjøre ting sammen osv. har blitt vant med å bare sitte hjemme og scrolle på tlf og være emosjonelt utilgjengelig til absolutt alt, at bare å tenke på at JEG må fungere som et normalt menneske gjør meg stresset. Vurderer faktisk å finne en gutt som jeg føler meg komfortabel med, som jeg egentlig ikke ser noe fremtid med, som en «prøve» kjæreste. Øve meg til jeg faktisk er klar for den rette. Er dette noe mange gjør? Eller er det uhørt om? Anonymkode: 1744b...46a 1
Million Skrevet 6. mars 2021 #2 Skrevet 6. mars 2021 Det finnes nok av desperate kvinner og menn der ute, som tar til takke med den første og beste som byr seg, rett og slett fordi de ikke makter å leve alene. Så nei, jeg tror neppe du er den første som gjør noe sånt eller planlegger det. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #3 Skrevet 6. mars 2021 Tja, date mener du? Man kan lett låse seg i noe man egentlig ikke vil ha, om man lar det gå tid, noe du jo ville gjort om du skulle ha «lekt forhold». Ville gått for dating eller pulevenn. Man må jo ha en viss form for intimitet da også, forelle om deg selv, være nakne sammen. Har aldri prøvd Tinder, men det er jo bare å teste? Anonymkode: a3734...989
Morten1 Skrevet 6. mars 2021 #4 Skrevet 6. mars 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: syns det er flaut bare å tenke på at jeg skal være i et forhold med noen. Man blir liksom nødt til å være et «menneske», by på litt av seg selv, være til stede for en annen person, ha samtaler, gjøre ting sammen osv. har blitt vant med å bare sitte hjemme og scrolle på tlf og være emosjonelt utilgjengelig til absolutt alt, at bare å tenke på at JEG må fungere som et normalt menneske gjør meg stresset. Vurderer faktisk å finne en gutt som jeg føler meg komfortabel med, som jeg egentlig ikke ser noe fremtid med, som en «prøve» kjæreste. Øve meg til jeg faktisk er klar for den rette. Er dette noe mange gjør? Eller er det uhørt om? Anonymkode: 1744b...46a Nå har jeg kun vært i ett forhold før, så jeg skal ikke si noen fasit. Men velger å dele opp innlegget ditt litt. blir liksom nødt til å være et «menneske», by på litt av seg selv, være til stede for en annen person - Ja i starten byr man jo på seg, man vil jo tiltrekkes og ønsker at den andre skal tiltrekkes av deg. Men man vil jo også bli trygge på hverandre, mer avslappet. Er jo ikke slik at man byr som om du har middagsgjester 24/7. gjøre ting sammen - Her jeg er faktisk litt enig, man må jo ikke glemme hverandre og gjøre ting sammen for å lære seg og kjenne og bli ett. Men jeg tenker jo også at etter en hvis tid så burde man fint kunne offre noen kvelder i uken på å være med venner uten at partner skal være til stede. Dette er faktisk noe jeg ikke har helt forstått hvorfor man på død og liv må være sammen 24/7 som noen par er. Vurderer faktisk å finne en gutt som jeg føler meg komfortabel med, som jeg egentlig ikke ser noe fremtid med, som en «prøve» kjæreste. - Jeg tenker at dette er helt greit så fremt ingen av partene blir lurt inn i det. Kan hende man får følelser og det blir noe mer, vanskelig å si.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #5 Skrevet 6. mars 2021 Da synes jeg du bør si det til vedkommende. At du ikke er ute etter noe seriøst. Eller det lyser nok på lang vei hvis du har planlagt en prøve- dukke- session. For å fungere i et forhold, er det naturlig at man er tiltrukket av den andre, både for å ha lyst på sex, og for at den andre skal føle seg verdsatt. Hvis du framtrer mekanisk, og bare tar den første du møter, vil det mest sannsynlig være ganske åpenbart at du vil ha en prøve-kanin. Vær forberedt på ulike reaksjoner på dette. Anonymkode: 9ad08...da9 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #6 Skrevet 6. mars 2021 Høres ikke sympatisk ut å øve seg på noen bare, da må han få vite det. Er jo en første gang for alle! Og forhold er jo ikke like. Anonymkode: 41e21...e8c 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #8 Skrevet 6. mars 2021 Sitter bare aleine? Du før øve på å få noen vennskap eller bekjentskap først. Anonymkode: d754e...0d6 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #9 Skrevet 7. mars 2021 ts, gå på dater. så ser du kjemien an. en prøvedukke høres ut som oppskrift på å mislykkes. Anonymkode: 58f0d...3a4 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #10 Skrevet 7. mars 2021 Hvorfor må du ga kjæreste? Høres ut som du trives alene og ser på evt kjæreste som strev? Kos deg med det. Er helt topp å trives med seg selv. Eller er det et savn allikevel, siden du er inne på tema? Er det ikke rart hvordan dette ligger i oss mennesker å søke etter make. Ja ja, du kan jo skaffe en å teste, hvis det er bare for test, men blir fort stress det og 😂 men iom du er såpass komfortabel med deg selv, skal du ikke se bort ifra at noen dukker opp. Hvis du vil da! For det er jo ikke noe must Anonymkode: e60ba...f38 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #11 Skrevet 7. mars 2021 11 hours ago, knulleGuden666 said: Du kan øve deg på meg 😉 Jeg er ikke ts, men hva slags krav har du evnt? Jeg er ensom, orker ikke forhold akkurat nå, men jeg vil ha sex og en armkrok å sove i. Jeg er helt ok til å lage mat. Kan vi få til noe her? Anonymkode: dcbbc...e8f
knulleGuden666 Skrevet 7. mars 2021 #12 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er ikke ts, men hva slags krav har du evnt? Jeg er ensom, orker ikke forhold akkurat nå, men jeg vil ha sex og en armkrok å sove i. Jeg er helt ok til å lage mat. Kan vi få til noe her? Anonymkode: dcbbc...e8f Har ikke mange krav, men kravene er som du selv sier at jeg ikke ønsker forhold her og nå, jeg er for det meste kun ute etter sex og kos. Hvis du i tillegg tåler at jeg møter andre enn deg, så går det nok fint. Har ikke lappen pr dags dato pga snuten stakk av med den så det er litt vanskelig får meg å komme meg så langt. Og ikke minst at du er ei kvinne og ikke mann da 😂 gjerne alder mellom 18-33
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #13 Skrevet 7. mars 2021 Kanskje ta en prat med lege først, bli vurdert for autismespekterdiagnoser? Anonymkode: 95aef...85c
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #14 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje ta en prat med lege først, bli vurdert for autismespekterdiagnoser? Anonymkode: 95aef...85c Selv om flere kanskje tenkte litt på det, så bør du nesten begrunne hvordan en ev diagnose skulle hjelpe henne her? Det er jo ikke noe hun bare kan ta en pille for, og sine egne utfordringer kjenner hun jo veldig godt. Hun trenger ikke å være på spektret for å være veldig introvert, eller sær. Ts; du trenger jo egentlig bare begynne å stikke tåa i vannet. Gå på flere førstedater, og opplev forskjellige mennesker. Kanskje dukker det opp noen, som får deg til å slappe av, uten at du må forstille deg i alle retninger. Anonymkode: e4881...571 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #15 Skrevet 7. mars 2021 Skulle ønske at jeg som 45 år gammel mann også bare kunne "finne noen å øve meg på". Hadde ting bare vært så enkelt så. Anonymkode: a99d0...aca
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #16 Skrevet 7. mars 2021 Ts her. Jeg har ingen diagnose, så ingen vits i å spekulere. Det jeg derimot er, er at jeg har det så tungt hjemme og i livet at jeg har ikke energi eller motivasjon til å tenke på noe annet enn å overleve. Da blir det fort sånn at man trekker seg tilbake og er for seg selv for å klare seg gjennom dagene. Jeg er flink med folk, har mye energi og får stadig vekk høre at jeg er så blid og energisk, men jeg er veldig introvert og. Så blir fort sliten av å være med noen mer enn 1 time. Tinder er noe dritt, er bare raringer og gutter som ikke ser ut som seg selv på bildene. Vil ikke bruke appen. Anonymkode: 1744b...46a
Anonymburker Skrevet 7. mars 2021 #17 Skrevet 7. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (17 timer siden): syns det er flaut bare å tenke på at jeg skal være i et forhold med noen. Man blir liksom nødt til å være et «menneske», by på litt av seg selv, være til stede for en annen person, ha samtaler, gjøre ting sammen osv. har blitt vant med å bare sitte hjemme og scrolle på tlf og være emosjonelt utilgjengelig til absolutt alt, at bare å tenke på at JEG må fungere som et normalt menneske gjør meg stresset. Vurderer faktisk å finne en gutt som jeg føler meg komfortabel med, som jeg egentlig ikke ser noe fremtid med, som en «prøve» kjæreste. Øve meg til jeg faktisk er klar for den rette. Er dette noe mange gjør? Eller er det uhørt om? Anonymkode: 1744b...46a Har bare et halvt års forhold bak meg, og jeg syns det er stressende å skulle forholde seg til et annet menneske og hennes familie. Alt som forventes i et forhold osv.. Jeg tror ikke det finnes noen "rette" for meg og at jeg fullt og helt ikke vil kunne fungere i et forhold. Vi kan jo være single sammen?😋 Endret 7. mars 2021 av Expandable86
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #18 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): .... jeg har det så tungt hjemme og i livet at jeg har ikke energi eller motivasjon til å tenke på noe annet enn å overleve. Da blir det fort sånn at man trekker seg tilbake og er for seg selv for å klare seg gjennom dagene. Jeg er flink med folk, har mye energi og får stadig vekk høre at jeg er så blid og energisk, men jeg er veldig introvert og. Anonymkode: 1744b...46a Hva mener du med tungt hjemme? Hva har du å tilby en kjæreste da? Anonymkode: d754e...0d6
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #19 Skrevet 7. mars 2021 Expandable86 skrev (4 minutter siden): Har bare et halvt års forhold bak meg, og jeg syns det er stressende å skulle forholde seg til et annet menneske og hennes familie. Alt som forventes i et forhold osv.. Min kjæreste og jeg har gjort det omvendt. Ingen familie i starten. Bare bli godt kjent vi to. Anonymkode: d754e...0d6
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #20 Skrevet 7. mars 2021 2 hours ago, knulleGuden666 said: Har ikke mange krav, men kravene er som du selv sier at jeg ikke ønsker forhold her og nå, jeg er for det meste kun ute etter sex og kos. Hvis du i tillegg tåler at jeg møter andre enn deg, så går det nok fint. Har ikke lappen pr dags dato pga snuten stakk av med den så det er litt vanskelig får meg å komme meg så langt. Og ikke minst at du er ei kvinne og ikke mann da 😂 gjerne alder mellom 18-33 Ok, da er jeg akkurat litt for gammel for deg. Og jeg hadde ikke godtatt at du møtte andre enn meg nei. Hva i alle dager skal du med andre når du har meg som kan knulle vettet ut av deg? Anonymkode: dcbbc...e8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå