Litz Skrevet 23. august 2005 #1 Skrevet 23. august 2005 (endret) Fikk telefon fra grenseveterinæren på Gardermoen. De har en hannilder stående hos seg som er hjemløs. Denne ilderen ble funnet i Sørum for halvannen/to uker siden. Jeg har ikke mulighet til å ha han her hos meg så jeg lurer på om noen her inne kunne tenke seg å være krisehjem/ta over denne ilderen. Grenseveterinæren har annonsert i aviser etter eieren men de har ikke fått noen respons og siden det allerede har gått ett par uker er jeg litt usikker på hvor stor hjelp det er i om NIF annonserer på nytt i samme lokalaviser og på nett etter eier. (kanskje like greit å omplassere direkte) Uansett, grenseveterinæren har ikke mulighet til å ha den lenger og hvis ingen kan hente den i løpet av få dager så blir den avlivet. (jeg kan muligens få hentet den, men kan ikke ha den hos meg) Den er veterinærsjekket og er middfri. Veterinæren jeg snakket med sa at den var veldig snill og de har håndtert den flere ganger daglig men nå begynner den å bli litt utålmodig etter å komme ut av buret. Håper noen kan hjelpe denne ilderen. Dere kan enten ta kontakt med meg på mobil: XXXXXX eller direkte med grenseveterinæren på Gardermoen på telefon: XXXXXX Det er i følge våre regler ikke lov å ha telefonnummer liggende ute. Tusenfryd - moderator Endret 25. august 2005 av Tusenfryd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå