Gå til innhold

Erfaring eller kunnskap om parasittisk forhold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa til mannen min at jeg ville skilles. Han ble helt forferdet og sa at jeg tok fra ham bostedet hans, siden han ikke har råd til å bo der alene. I ettertid har jeg tenkt mye på dette. Han sa ingenting om at han mistet meg, men var opptatt av huset og at barna skulle bli hos ham. 

Jeg tjener mye mer enn han, og han har hatt lønnstrekk og inkasso stort sett hele forholdet. Alle møbler og ting i huset er det jeg som har kjøpt, uten unntak. Til og med klærne hans.

Er han rett og slett en parasitt? Jeg har liksom syntes synd på ham og tenkt at dette vil bli bedre, men tenker nå at jeg kanskje bare er en idiot. 

Kan dette sammenlignes med lavtlønte kvinner i deltidsjobb som forsørges av mannen sin, og er det i så fall normalt?

Anonymkode: e66db...660

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Drit i hvilken merkelapp du skal sette på ham. At han ikke har boevne er hans ansvar. Jeg går ut fra at han er myndig siden han har barn.

AnonymBruker
Skrevet

Han kan synes hva han vil. At han prøver å manipulere deg til å fortsette å være gift for at han skal bli forsørget er bare patetisk. Føler du ikke på at det bare bekrefter at valget ditt var riktig? Og med alle stønader som er i dag, så vil han nok slippe å bo i telt ihvertfall.

Anonymkode: 16ba1...26a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bolig og barna blir det alltids ei løsning på. 

Anonymkode: f5434...12b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...