Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle flotte damer. Jeg er gravid etter en nylig MA og har endelig bikket det magiske uke 12. Jeg klarer allikevel ikke å slutte å uroe meg helt for at alt er bra med lille i magen. I tillegg går tiden utrolig seint, ventetiden til uke 12 har gått i sneglefart.

Det jeg lurer på er om dere har gode tips for å 1. ikke uroe seg så mye for at det skal gå galt og 2. hvordan få tiden i graviditeten til å gå fort. Alle tips tas i mot med stor takk🌟

Anonymkode: 45152...076

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri uroer meg i graviditeten, min tankegang er at frem til uke 23 så hjelper det ikke å uroe seg, det som skjer det skjer og det beste jeg kan gjøre for baby er å være så avslappet og lykkelig som jeg kan.

De dagene jeg er i form utnytter jeg med å gjøre ting jeg liker.

Anonymkode: c42ac...d83

AnonymBruker
Skrevet

Var bekymret i begynnelsen selv etter tidligere SA. Mitt beste tips er å leve så normalt som mulig, være aktiv, sosial (i den grad det går mtp korona), finne gode serier og bøker, kanskje starte med hobby? Feks strikking :)

sannheten er at bekymringer aldri vil gå bort. Nå etter hun er ute er jeg livredd for andre ting som som kan inntreffe. Prøver derfor å ikke la det gå utover livskvalitet osv 😅

Anonymkode: 4c421...084

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...