AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #1 Skrevet 6. mars 2021 Hei alle flotte damer. Jeg er gravid etter en nylig MA og har endelig bikket det magiske uke 12. Jeg klarer allikevel ikke å slutte å uroe meg helt for at alt er bra med lille i magen. I tillegg går tiden utrolig seint, ventetiden til uke 12 har gått i sneglefart. Det jeg lurer på er om dere har gode tips for å 1. ikke uroe seg så mye for at det skal gå galt og 2. hvordan få tiden i graviditeten til å gå fort. Alle tips tas i mot med stor takk🌟 Anonymkode: 45152...076
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #2 Skrevet 6. mars 2021 Har aldri uroer meg i graviditeten, min tankegang er at frem til uke 23 så hjelper det ikke å uroe seg, det som skjer det skjer og det beste jeg kan gjøre for baby er å være så avslappet og lykkelig som jeg kan. De dagene jeg er i form utnytter jeg med å gjøre ting jeg liker. Anonymkode: c42ac...d83
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #3 Skrevet 6. mars 2021 Var bekymret i begynnelsen selv etter tidligere SA. Mitt beste tips er å leve så normalt som mulig, være aktiv, sosial (i den grad det går mtp korona), finne gode serier og bøker, kanskje starte med hobby? Feks strikking sannheten er at bekymringer aldri vil gå bort. Nå etter hun er ute er jeg livredd for andre ting som som kan inntreffe. Prøver derfor å ikke la det gå utover livskvalitet osv 😅 Anonymkode: 4c421...084
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå