AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #1 Del Skrevet 6. mars 2021 Har skjønt at glidemiddel kan gjøre det vanskelig for svømmerne. Men jeg trenger glidemiddel, og det kan bli litt mye noen ganger😅 Er helt i startfasen av prøving, så holder meg til vanlig glid førs, så får jeg se😄 Men er det andre som har blitt gravid selv med store mengder ordinær glid? Anonymkode: 98c5a...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #2 Del Skrevet 6. mars 2021 Du kan bruke ett glidemiddel som ikke dreper sædcellene. Feks pre seed Anonymkode: 54d31...178 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #3 Del Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kan bruke ett glidemiddel som ikke dreper sædcellene. Feks pre seed Anonymkode: 54d31...178 Ja det vet jeg, men jeg lurer på om andre har blitt gravid med bare vanlig glid😄 Anonymkode: 98c5a...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #4 Del Skrevet 6. mars 2021 Ja Eller vet ikke hva du legger i store mengder, men bruker alltid glidemiddel. Helt vanlig glid fra apoteket. Anonymkode: 92a47...820 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #5 Del Skrevet 6. mars 2021 Vanlig glidemiddel skal ikke ha noe å si, så lenge det ikke inneholder sæddrepende midler. Kjør på. Anonymkode: dbf8e...d34 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #6 Del Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja Eller vet ikke hva du legger i store mengder, men bruker alltid glidemiddel. Helt vanlig glid fra apoteket. Anonymkode: 92a47...820 Hva heter den du bruker? Vet ikke helt hvor mye det blir, men kanskje 5-6 ss😅 Anonymkode: 98c5a...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #7 Del Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vanlig glidemiddel skal ikke ha noe å si, så lenge det ikke inneholder sæddrepende midler. Kjør på. Anonymkode: dbf8e...d34 Jeg leste at det kan gjøre det vanskeligere for svømmerne å komme oppover. Tror ikke det er noe sæddrepende. Hydroxthycellulose, glyserin, propylen glykos, preservative, vann. Det er innholdet i den. Anonymkode: 98c5a...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #8 Del Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg leste at det kan gjøre det vanskeligere for svømmerne å komme oppover. Tror ikke det er noe sæddrepende. Hydroxthycellulose, glyserin, propylen glykos, preservative, vann. Det er innholdet i den. Anonymkode: 98c5a...776 Ifølge min gynekolog, har glidemiddel ingenting å si. Anonymkode: dbf8e...d34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #9 Del Skrevet 6. mars 2021 Vi bruker Pjur silikonbasert glidemiddel. Ble gravid på første forsøk med sønnen min. Er nå gravid med nummer 2. ble gravid på fjerde prøveperiode. Så det har i hvert fall ikke vært noe hindring her. Anonymkode: 3a2db...459 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #10 Del Skrevet 6. mars 2021 Blitt gravid på første forsøk begge gangene vi ikke brukte glidemiddel. Anonymkode: e2df6...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #11 Del Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ifølge min gynekolog, har glidemiddel ingenting å si. Anonymkode: dbf8e...d34 Glidemiddel har sæddrepende middel i seg. Ikke alle, men mange. Så din gynekolog tar feil. Anonymkode: e2df6...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #12 Del Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hva heter den du bruker? Vet ikke helt hvor mye det blir, men kanskje 5-6 ss😅 Anonymkode: 98c5a...776 Liker best denne https://www.apotek1.no/produkter/rfsu-sense-me-magic-glide-glidemiddel-75ml-821333p Bruker vel en god klatt, kanskje 1/2-1 ss? Sjeldent mer enn 2 i alle fall, tipper jeg. Anonymkode: 92a47...820 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #13 Del Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Glidemiddel har sæddrepende middel i seg. Ikke alle, men mange. Så din gynekolog tar feil. Anonymkode: e2df6...239 Min gynekolog tar nok ikke feil, nei. Selvfølgelig må det være uten sæddrepende midler, det sier seg jo selv? Anonymkode: dbf8e...d34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #14 Del Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min gynekolog tar nok ikke feil, nei. Selvfølgelig må det være uten sæddrepende midler, det sier seg jo selv? Anonymkode: dbf8e...d34 Det står vel alltid på flasken om det er sæddrepende middel i den? Anonymkode: 98c5a...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erosrose Skrevet 6. mars 2021 #15 Del Skrevet 6. mars 2021 Ja! Uber lube 🙌🙌🔥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #16 Del Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min gynekolog tar nok ikke feil, nei. Selvfølgelig må det være uten sæddrepende midler, det sier seg jo selv? Anonymkode: dbf8e...d34 Du sa at «min gynekolog sier glidemiddel har ingenting å si» for om man blir graviditet, ergo er jo påstanden til gynekologen feil om man anvender glidemiddel som er sæddrepende (som mange i stor grad er, djeez) Anonymkode: e2df6...239 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #17 Del Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Du sa at «min gynekolog sier glidemiddel har ingenting å si» for om man blir graviditet, ergo er jo påstanden til gynekologen feil om man anvender glidemiddel som er sæddrepende (som mange i stor grad er, djeez) Anonymkode: e2df6...239 Men om det hadde vært sæddrepende så hadde det vel stått på flaksen? Anonymkode: 98c5a...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #18 Del Skrevet 6. mars 2021 Vi brukte kondomeriet eget merke, helt enkelt vannbasert glidemiddel. Jeg ble gravid 3-4 sykluser etter at jeg sluttet med hormonprevensjon. Hvis du ikke blir gravid kan du vurdere å bytte glidemiddel, men gi det noen forsøk først. Anonymkode: 7ea84...2f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 6. mars 2021 #19 Del Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du sa at «min gynekolog sier glidemiddel har ingenting å si» for om man blir graviditet, ergo er jo påstanden til gynekologen feil om man anvender glidemiddel som er sæddrepende (som mange i stor grad er, djeez) Anonymkode: e2df6...239 Så da kan man bruke glidemiddel fremfor prevensjon for å unngå graviditet? Ikke så sikker på at det et helt tett😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #20 Del Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vi brukte kondomeriet eget merke, helt enkelt vannbasert glidemiddel. Jeg ble gravid 3-4 sykluser etter at jeg sluttet med hormonprevensjon. Hvis du ikke blir gravid kan du vurdere å bytte glidemiddel, men gi det noen forsøk først. Anonymkode: 7ea84...2f5 Den som heter smak og behag? Ja det er det jeg tenker. Vi bruker den komdomeriets nå, og jeg har det ikke travelt med å bli gravid. Men tar det veldig lang tid så kommer vi til å bytte. Tenkte bare det er kjekt å høre andres erfaring med det. Hadde ingen sagt de ble gravid med vanlig glidemiddel hadde jeg bytta med en gang, men på svarene så virker det som det går helt greit☺️ Anonymkode: 98c5a...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå