IamIam2017 Skrevet 6. mars 2021 #1 Skrevet 6. mars 2021 Hei! Jeg har vist i en liten stund at jeg har vaginal prolaps.Endetarm grad 2 og lettere grad fremfall av blære og livmor (grad 1). Helt siden jeg merket fremfall av endetarmen har jeg hatt masse intense smerter i nedre mage(venstre og høyere).Er alt fra sterke mensensmerter,små rier til intens stråling på sidene. Av og til har jeg vondt,sveie nedentil!!!Sex kan være vondt,men ikke noe i forhold til krampene som kommer etter sex og varer i flere dager...Livet mitt består av smerter så og si daglig.Verst på ettermiddagen/kvelden. Ble undersøkt av gynokolog med UL.Sykehuset ga meg gradene (er uenig i livmorsfremfall og mener at den er verre enn grad 1). Gynokologen mente at mine smerter er ikke pga prolapsen og kan hende det er noe annet.Venter på MR. Jeg er uenig,men samtidig har ikke noe medisinsk bakgrunn å kunne si at hun tar helt feil.Men å si at prolaps er kun ubehagelig og mine problemer er mest sannsynlig ikke pga dette,gjør meg lei meg. Avviser operasjon siden hun mente at det ikke var så ille,og fordi jeg ikke veit om jeg vil ha flere barn. Det jeg lurer på er:Noen med fremfall med disse symptomene?!? Jeg har to småbarn med mye smerter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå