AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #1 Skrevet 6. mars 2021 Eksen min gjennom syv år gikk bak ryggen min og innledet noe med ei annen. Hun flyttet inn i det jeg flyttet ut. Har nå endelig begynt å komme meg på beina igjen, men nå plager han meg med meldinger. I starten var det meldinger til meg om hvor bra hun var osv. Har sagt jeg ikke ønsker kontakt med han. Nå i det siste har han sendt sms som han liksom sender feil (ikke meldinger om henne, men kjøper det ikke). Hvor mange ganger sender man feil 🤪 men det er ganske slitsomt, for jeg får hjertebank hver gang navnet hans popper opp. Har noen tips? Er jo han som forlot meg, vet ikke hvorfor han oppfører seg sånn... Anonymkode: c3c91...36a
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #3 Skrevet 6. mars 2021 For en jævla taper! Le av meldingene og vær glad du er kvitt ham, hun nye betyr ikke en drit for ham hun heller. Anonymkode: f4c7c...ee6 2
Svartfugl Skrevet 6. mars 2021 #4 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Eksen min gjennom syv år gikk bak ryggen min og innledet noe med ei annen. Hun flyttet inn i det jeg flyttet ut. Har nå endelig begynt å komme meg på beina igjen, men nå plager han meg med meldinger. I starten var det meldinger til meg om hvor bra hun var osv. Har sagt jeg ikke ønsker kontakt med han. Nå i det siste har han sendt sms som han liksom sender feil (ikke meldinger om henne, men kjøper det ikke). Hvor mange ganger sender man feil 🤪 men det er ganske slitsomt, for jeg får hjertebank hver gang navnet hans popper opp. Har noen tips? Er jo han som forlot meg, vet ikke hvorfor han oppfører seg sånn... Anonymkode: c3c91...36a Han er jo åpenbart en som du ikke kan forvente at viser noen slags hensyn. Hvorfor har du ikke blokkert ham? Vil tro du hadde brukt en god del mindre enn sju år på å komme deg videre om du hadde kuttet alle bånd og kintajtmuligheter på et tidligere tidspunkt. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #5 Skrevet 6. mars 2021 Jeg har blokkert eksen min. Er det slutt, så ER det slutt - har null forståelse hvorfor han skal ha mulighet til å få tak i meg, og jeg ønsker ikke kontakt med vedkommende heller, fordi vi har tross alt gjort det slutt og gått fra hverandre. Da er det "kapittelet" stengt tenker jeg, og ferdig med saken 😊 Anonymkode: 6b905...1c7 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå