Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk mensen 19/2. jeg har de siste 5 mnd hatt syklus på 29 dager. 
clearblue sier eggløsning på mandag. Mens et par andre kalkulatorer sier i dag. Hvilken skal jeg stole på? Brukte dere eggløsningstest, og evt hvordan fungerer de? 

Anonymkode: b3c03...e50

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skal stole på eggløsningsslimet og lysten

Anonymkode: e5a95...454

Skrevet

Vet du hvilken syklusdag du har hatt eggløsning på før? Mtp. at den har vært akkurat på 29 dager før?

Jeg har aldri stolt på kalkulatorer, men så har jeg hatt litt ustabil syklus da... Så er avhengig av EL-tester og temping.

EL-tester hjelper på å varsle ca. når EL kommer. Når man får positiv EL-test så er eggløsning ca. 12-48 timer unna. Temping bekrefter når eggløsning skjedde dersom man har veldig lyst til å vite det.

Veldig greit med digitale EL-tester for der slipper man å tolke svaret, men de koster en del da. Strimler er mye billigere, men da man man tolke streker. Ganske greit når man kommer inn i det, eller man kan spørre i tolketråden på prøveunderforumet. Velkommen dit er du! Vi er mange prøvere som henger sammen der.

AnonymBruker
Skrevet
Amatariel skrev (8 minutter siden):

Vet du hvilken syklusdag du har hatt eggløsning på før? Mtp. at den har vært akkurat på 29 dager før?

Jeg har aldri stolt på kalkulatorer, men så har jeg hatt litt ustabil syklus da... Så er avhengig av EL-tester og temping.

EL-tester hjelper på å varsle ca. når EL kommer. Når man får positiv EL-test så er eggløsning ca. 12-48 timer unna. Temping bekrefter når eggløsning skjedde dersom man har veldig lyst til å vite det.

Veldig greit med digitale EL-tester for der slipper man å tolke svaret, men de koster en del da. Strimler er mye billigere, men da man man tolke streker. Ganske greit når man kommer inn i det, eller man kan spørre i tolketråden på prøveunderforumet. Velkommen dit er du! Vi er mange prøvere som henger sammen der.

Tusen takk for fint svar❣️ Da kommer jeg dit istedenfor, takk for tips! ☺️

Anonymkode: b3c03...e50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...