Gå til innhold

Opprør, demonstrasjoner og fullt kaos i Stockholm mot coronatiltak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja folk går lei...så de mest opprørske gjør det på den måten. 

• Liker 9
Skrevet

Trasig det der, 2 uker med tiltak mens resten av verden har holdt ut 1 år med tiltak..

• Liker 26
Skrevet
EnKoppTe skrev (2 minutter siden):

Trasig det der, 2 uker med tiltak mens resten av verden har holdt ut 1 år med tiltak..

ja folk i andre land godtar ikke alt som kommer som vi gjør...vi hadde sikkert godtatt 500 kr/l bensin også i 2 uker for åholde ut til å få veldig billig bensin etterpå... eller?

• Liker 6
Gjest Optimo
Skrevet
Bente1234 skrev (Akkurat nå):

blandt ja..ikke alle.  de liker jo litt action så de er vel på plass det hadde de vært her og hvis noen hadde turt å gå ut og si at nok er nok. 

Lest artikkelen? 

Skrevet

Det er ikke lenger ytringsfrihet når det er ulovlig å samles for demonstrasjon. Jeg skjønner at folk blir sinte når politiet oppløser en i utgangspunktet fredelig demonstrasjon. 

• Liker 10
Skrevet
5 minutter siden, Guile said:

Patetisk. 

Her er bulkegjengen som står bak. 

https://expo.se/2021/03/flera-högerextremister-bland-de-protesterande

Nå er vel dette en publikasjon som ser høyre-ekstremisme og rasisme mange steder, og gjerne vil forklare alt de ikke liker med dette. Bortsett fra det så kan jeg nok tro at det er endel på den fløyen tilstede, men man finner nok en del normale og noen innvandrer der og. 

• Liker 3
Gjest Optimo
Skrevet

Etter et år med pandemi har jeg fått inntrykk av at de som er mest kritiske til tiltak, virus og det hele, de som mener viruset ikke er noe videre problem i det hele tatt, står godt til høyre politisk. 

Mulig jeg tar feil, men det hadde vært litt interessant å se statistikk på det. 

Skrevet
Bente1234 skrev (7 minutter siden):

ja folk i andre land godtar ikke alt som kommer som vi gjør...vi hadde sikkert godtatt 500 kr/l bensin også i 2 uker for åholde ut til å få veldig billig bensin etterpå... eller?

Alltids noen gjøker som hadde ordna noen plakater. Bompengerpartiet hadde vel også fyrt seg opp.

• Liker 1
Gjest Optimo
Skrevet
Kågebruker skrev (Akkurat nå):

Svenske Qanon?

Omtrent. Ytre høyre, konspi og generelt full lockdown i topplokket. 

Skrevet
Guile skrev (1 minutt siden):

Etter et år med pandemi har jeg fått inntrykk av at de som er mest kritiske til tiltak, virus og det hele, de som mener viruset ikke er noe videre problem i det hele tatt, står godt til høyre politisk. 

Mulig jeg tar feil, men det hadde vært litt interessant å se statistikk på det. 

I Amerika mener store deler av høyresiden at Corona er en bløff. I Europa er det mer sammensatt. Her i Norge er FrP-ere de mest ivrige på portforbud. 

• Liker 4
Skrevet
Guile skrev (1 minutt siden):

Omtrent. Ytre høyre, konspi og generelt full lockdown i topplokket

Kongekommentar 😂

• Liker 9
Skrevet
8 minutter siden, Kågebruker said:

Svenske Qanon?

Nei.

BLM.

• Liker 2
Skrevet
Guile skrev (6 minutter siden):

Omtrent. Ytre høyre, konspi og generelt full lockdown i topplokket. 

Jeg tror full lockdown i topplokket er årets kommentar sålangt. 😂

• Liker 6
  • Opprett ny...