AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #1 Skrevet 6. mars 2021 Gruer meg skikkelig når jeg skal ta kontakt med f.eks legekontorer, når jeg må til frisøren, bestille tannlegetime osv. Har hatt alt for mange dårlige erfaringer med sure ansatte hvor man føler at man kun er til bry bare man vil bestille seg en legetime. Virker som at noen virkelig hater jobben sin, selv om jeg alltid er kjempe hyggelig. Har også måtte ringt pga. problemer som jeg har, og har blitt så nervøs at jeg slurver med ordene og ikke klarer å ordlegge meg ordentlig. Har slitt med sosialangst før, og tror det fortsatt sitter litt igjen. Har prøvd å lage et manus når jeg ringer, men det hjelper ikke. Like nervøs uansett. Og jeg kan ikke ha med meg manus når jeg drar til offentlige kontorer heller, hehe. Når jeg er på jobb og trenger hjelp med noe og sjefen ber meg ringe det og det selskapet blir jeg ekstra nervøs, da jeg ofte trenger tid på å forberede samtalen. Føler at jeg MÅ ringe med en gang når jeg er på jobb, siden som sjefen sier: "Du er voksen så dette må du klare". Lettere sagt enn gjort for noen. Foretrekker heller å sende epost, selv om det tar litt lenger tid å få svar på den måten. Blir aldri vandt med det heller. Har ringt flere kontorer opp i gjennom årene, like ille hver gang. Selv når jeg skal til frisøren gruer jeg meg, ettersom de spør mange spørsmål om hvordan jeg vil at de skal klippe meg, selv om jeg pleier å vise et bilde av hvordan jeg skal ha det. Og ja, jeg vet at det er jobben deres å spørre så de er sikre på at det blir riktig. Det verste er at jeg har jobbet på kontor og tok i mot flere telefoner daglig. Det gikk fint, ikke nervøs i det hele tatt. Er når jeg ringer ut at jeg blir nervøs. Går fint å ringe familie, venner, sjef, kolleger osv. Noen andre her med det samme problemet eller som har hatt det samme problemet? Hvordan ble dere kvitt angsten evt.? Føler det blir verre og verre for hver gang jeg ringer. Anonymkode: f3754...016 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #2 Skrevet 6. mars 2021 Jeg er ukomfortabel på kjøpesenter, butikker, legesenter (hater legetimer🙈) osv. Må jo gjøre det av og til, men bare når jeg MÅ😬 Anonymkode: 2cd9b...5f2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #3 Skrevet 6. mars 2021 Samme her. Hater å måtte ringe i forbindelse med jobb, eller når noen ringer meg... Men verste er når jeg må ringe noen. Begynner å skjelve i forkant... Anonymkode: df043...bb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå