AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #1 Skrevet 6. mars 2021 Jeg må sparkle et lite hull jeg har lagd i veggen på soverommet og seffølgelig male over etterpå. Men jeg har ikke lyst å måtte male hele veggen på soverommet som jeg skal ligge på... I tilfelle jeg ikke finner en lik farge. Er det noen plasser der det er folk som kan matche lik maling som er på gammel tapet om jeg tar med en bit? det er en gammel gråhvit farge som jeg tror blir vanskelig å finne. Anonymkode: 0d2c2...3d8
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #2 Skrevet 6. mars 2021 I malingsbutikker kan de ofte analysere fargen. Men du vil uansett risikere at det blir skjolder når du maler flekkvis på en vegg hvor malingen har fått trekt inn og falmet over lengre tid. Anonymkode: ee280...b7d
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #3 Skrevet 6. mars 2021 Noen steder, f.eks obs bygg, har de en sensor som kan måle hva slags farge noe har. Likevel kan det være vanskelig å få den helt lik. Gråhvit er antagelig enklere enn en del andre farger, siden den er mindre komplisert. Samtidig kan nyanseforskjeller bli veldig tydelig på en lys farge. Anonymkode: cade3...6f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå